Yeni bölüme hoş geldiniz♥️
Keyifli okumalar🌊Bölüm şarkıları;
Güntaç Özdemir, Benimle Yan.
CRMNL, Nothing's Gonna Slow Me Down.Instagram | @sistmimkitlendi 💜
🗝
Cesaret, yalnızca tek bir kelime ve üç heceden oluşuyor olmasına rağmen, insanın korkularından beslenerek geri planda duran bir duygudur. Her korkunun, heyecanın ve aslında bütün duyguların bağlandığı yerde bulunur.
Cesaretin varsa yaparsın, taşın altına elini koyman için cesarete ihtiyacın olur ve cesaret edebiliyorsan seversin. Ama bana kalırsa, eğer sevebiliyorsan bu büyük bir cesaretti.
En sonunda, gösterdiğin bu cesaretinin bedeli de sevdiğin kişiydi.
Üzerimdeki ördek yeşili elbisenin ince askılarını omzuma göre ayarlayıp bağladıktan sonra, ayağıma kısa topuklu beyaz sandaletlerimi giydim. Akşam yemeği için hazırlanıyorken, zihnimden şu ana dek yaşadıklarımız geçiyor ve geldiğimiz noktada yüzüme minik bir gülümseme yerleşiyordu. Dudaklarıma sürdüğüm parlatıcı, yaptığım hafif makyaj ve dalgaları omuzlarıma dökülen kısa saçlarımla artık işimin bittiğini düşünüyordum. Doğa, arkamda oturduğu yataktan kalkıp yanıma geldiğinde arkamda durdu ve elbisemin arkasındaki çapraz bağcıkları düzgünce bağlamaya başladı.
''Biraz heyecanlı mısın sanki?''
Sessizce yutkunup başımı salladım. Boynuma taktığım minik sedef taşlı kolyeyi düzelttikten sonra ellerimi elbisenin kumaşının üzerinde gezdirdim. ''Biraz. Bu bizim özel olarak yediğimiz ilk romantik yemek olacak. O bende ya da ben onda kalırken birbirimize çok yemek pişirdik, ayrıca yemeğe beraber dışarı da çıktık ama bu farklı geliyor. İçimde farklı bir heyecan var.''
Doğa gülerek bağcığı biraz sıktı ve elbisenin göğüs kısmı üzerime tam olarak oturdu. Aynı anda odanın kapısı açıldı ve teyzem içeri girdi. ''Her zaman gördüğün adam, her zaman gittiğin yer. Böyle bakarsan her şey daha kolay olur.''
Teyzem bakışlarını kısarak Doğa'ya baktığında bir elini de belinin yanına koymuştu. ''Kızım, sen duygusuz musun biraz? Öyle moral mi verilir Allah aşkına...''
Doğa ikimize ölümcül bakışlar atarak hafifçe geri çekildi ve elbisenin kırışan eteğini düzeltip yatağa oturdu.
''Ne dedim sanki, daha sakin olsun diye dedim. Zaten Sevgi abla seni biliyor. Her seferinde Dimirti'nin Yeri'ne uğramadan gitmiyorsun. Rezervasyon da yaptırdık ayrıca, daha ne?''
''Teyzem sen bakma buna...'' dedi teyzem elini omzuma koyarak. ''Yaşı küçük ya daha, anlamıyor böyle şeyleri.'' Doğa umursamazca omuz silktiğinde teyzem ona odadan çıkmasını işaret etti. Odada baş başa kaldığımızda kollarını bedenime sarıp yan bir şekilde bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12:30 SEANSI
Mystery / Thriller[WATTYS 2022 KAZANANI] Parmağı omzumun üzerindeki belli belirsiz benlere dokundu. Ardından köprücük kemiğime kaydığında dudaklarım, bir nefese muhtaç kalmış gibi titreyerek açıldı. Koyulaşan bakışlarını gördüğümde göğüs kafesimin içindeki kalbim, hı...