Kitabın ismi: Tetras
Kitabın yazarı: LelouchViBritannia57
Durumu: Devam ediyor
Bölüm sayısı: 6
Tür: Aksiyon/Macera/Fantastik/Tarihi KurguBölümdeki tüm incelemeler benim şahsi fikirlerimdir. Anlayışınız için teşekkürler.
Ayrıca kitap incelemesi 5 kritere göre bölünecek, her biri 20 üzerinden puanlanacak, ve toplamda kitap 100 üzerinden puan alacaktır.
Bu kriterler:
1. Konu/Hikaye
2. Karakterler/Karakter gelişimi
3. Betimleme/Sunum, Anlatım.
4. Sürükleyicilik
5. Yazı/İmla kuralları.0-40 Puan - Bu kitap olmamış.
41-55 Puan - Çoğunlukla vasat. Ama şans vermeye değer.
56-70 - İyi bir kitap. Bir deneyin.
71-80 - Kesinlikle şans verilmesi güzel ve çok iyi bir kitap!
81-90 - Kesinlikle çok güzel ve mükemmele yakın bir kitap!
91-95 - Ölmeden önce okunması gereken bir kitap!
96-100 - Bir başyapıt. Bir şaheser.Puanlama bölümün sonunda yer alacaktır. İyi okumalar!
Ayrıca kitabı beğeniyorsanız oylamayı, yorum yapmayı, paylaşmayı ve isterseniz etiket atmayı lütfen unutmayınız. Destek olursanız gerçekten çok sevinirim!
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Dün yeni inceleme için kitap aradığımda o kadar zaman harcadım ki artık pes etmek üzereydim. Ve pes ettim de. Fakat sonra bana özelden bir mesaj geldi ve bir yazar kitabının incelenmesini istendi. "YOKSA AŞK MI LA?" diye dedim. "HAYIR ULAN!" dedi. "TAMAM BAKAYIM!" dedim. Ve baktım.
Evet. İlk defa kendim kitabını incelemek için bir yazara sormak yerine yazar kendisi kitabını incelememi istedi ve bu beni çok mutlu etti. Teşekkürler. <3
Kitaba direk baktığım da bunun da diğer klişe kitaplardan farklı olduğunu gördüm. 3 bölüm okudum. Çünkü sadece o kadarı yazılmıştı. Hem bölümlerin baya uzun olması incelemek için yeterli oldu.
Şimdi kitabı incelemeye başlayalım.
1. KONU/HİKAYE
Kitabı okurken burda da büyük bir evrenin kurulduğuna şahit oldum. Konusu ve hikayesi bir film olsaydı gerçekten günümüz büyük bütçeli fantastik ve tarihi filmlere taş çıkartacak derecede olurdu. Hem de öyle böyle taş değil!
Hikayemiz Tetras isimli bir evrende geçiyor. Jack Light isimli bir çocuk Farkanos isimli diğer çocuğu kötü çocukların elinden alıp kurtarır ve arkadaşlıkları başlar. Hayali her zaman bir şövalye olmak isteyen Jack Light maksadı için gece gündüz durmadan çalışır. Okuma yazma bilmediği için Farkanos'tan öğrenir. Gelişen bazı olaylardan sonra ünleri git gide artmaya başlar ve ikilinin maceralarının ilk adımları yaşanır. Onlar Tetras'ın kaderini değişecektir.
Bugün yazarla bir konuştum ve ne öğrendim biliyor musunuz? Bu kitabı tek bir birey değil, bir ekip yazıyormuş! Evet bildiğimiz bir ekip!
Evreni biri yaratıyor, hikayeyi diğeri yazıyor, haritayı diğeri tasarlıyor, bildiğiniz ekip işi yani.
Hikaye Tetras Kirin Tor isimli bir şehrinde geçiyor. Kirin Tor Tetras'ın en güzel ve cennet gibi şehirlerinden biri. Ana karakterimiz Jack Light da doğma büyüme Kirin Tor'lu. Binlerle yıldır insanlığın egemenliğinde olan Kirin Tor'u diğer ırklardan hiç kimse feth edememiş.
Bu evren işte böyle bir yer.
Yaaaa!
İlk incelemedeki kitabın yazarı TugceDemir_ in evreniyle kapışır bu arada..