Bölüm 18

4.1K 293 26
                                    


Jimin, Jeongguk'un söylediklerinden sonra elbette bu hoşlanma mevzusuna kafayı takmıştı. İçine düşen kurt yüzünden uyuyamamış ve hiçbir şey yapmadan öylece bekleyemeyeceğine ikna olmuştu. Girdiği sitede yazan maddeleri tek tek okumaya ve değerlendirmeye başladı.


Birinin sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız?

1) Söylediklerinize önem verirler.

"Yaani, kısmen evet diyebiliriz sanırım. Emin değilim."

2) Her fırsatta sizinle konuşmaya çalışırlar.

"Hmmm. Bunu yapıyor ama sorun şu ki ben de yapıyorum. Tanrı aşkına en yakın arkadaşınla her fırsatta konuşmaya çalışmaktan doğal ne olabilir? Ne saçma bir madde bu böyle.

3)Mesajlaşırken sık sık emoji kullanırlar.

" Oh kesinlikle hayır. Bunu yapmıyor. Güzel gidiyoruz şimdilik ha? O aptal saçmalıyordu sadece."

4) Sürekli iltifat ederler.

"Jeongguk mu? Ahahha. Bunun hakkında düşünmeme bile gerek yok.


5) Sosyal medyada sizi takip ederler.

"Tabii ki edecek. En yakın arkadaşıyım ben onun. Bunu puan olarak saymam gerekiyor mu ki?"


6) Size her şartta zaman ayırmaya çalışırlar.

"Eğer yapmıyor dersem yalan söylemiş olurum değil mi? Ama aynı okuldayız bu çok normal. Yani her gün beni okula bırakması, öğle yemeğini beraber yememiz ve akşamları da oyun oynamak için çağırdığımda gelmesi bu maddeye dahil edilemez. Edilebilir mi?"


7) Benzer yanlarınız konusunda meraklı ve ısrarcı olurlar.

"Evet? Tanrım evet bunu çok sık yapıyor. Sürekli bir şeylere bilet alıp beni oradan oraya gezdiriyor ve gün sonunda sayesinde keyif aldığım bir alan daha keşfediyorum.

Sakin ol Jimin. 3 madde daha var."


8) Kendilerini sizin yanınızda rahatsız etmeyecek şekilde sık sık överler.

"Bunu yapmadığı tek bir gün bile yok ki! "


9) Biriyle ilgilenip ilgilenmediğinizi merak ederler.

" Taehyung konusunda fazla endişelenmişti sanki? Yok yok hayır. Bu çok normal, tabii ki merak edip soracaktı."


10) Cinsel çağrışımlarda bulunurlar.

"La-net  ol-sun!

8/10 hiç de fena değil Jeongguk ha?"

***




















Sağlıcakla kalın 💜

Twin Flame [Jikook Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin