Bölüm 26

3.5K 260 18
                                    

Merhabalar nasılsınız bakalım?

Umarım herkes için her şey yolunda ilerliyordur temennimi ilettikten sonra keyifli okumalar diliyorum. 💜

***

Jeongguk'la neredeyse hiç konuşmadığımız bir haftanın sonuna geldiğimizde artık bu işin inada bindiğini fark edebiliyordum.

Söylediği gibi birkaç gün içinde taşınmış ve bana tek bile etmemişti, olmasından korktuğum şekilde neler yaptığını paylaştığı hikayelerden takip edebildiğim bir ilişkinin içine sürüklenmiştik. Kimse birkaç gün içinde bu kadar ciddi radikal değişimler geçiremezdi, bunun farkındaydım. Benden bir hamle bekliyor olmalıydı ama istersem en az onun kadar inatçı olabileceğim ihtimalini göz önünde bulundurmuyordu.

Okulda beni gördüğünde zorla tebessüm edip etrafını çevrelemiş kalabalıkla yanımdan geçip gidiyordu. Kendini, "Jimin'i görmezden geleceğim." isimli senaryosuna fazlaca kaptırmıştı. Tüm bunların sahte olduğunu bilmeme rağmen hiçbirini görmezden gelemedim ya da kırıldığımı saklayamadım.

Kabul ediyorum, biz hiçbir zaman çok iyi anlaşan arkadaşlar olmamıştık. Her konuda mutlaka zıt düştüğümüz noktalar olurdu ama en nihayetinde ortak bir payda etrafında buluşmayı başarırdık ve böylesi daha eğlenceli olurdu. Herkesin kaldırabileceği bir ilişki değildi ama biz yıllardır süregelen bu düzene alışmıştık. Üçüncü kişilere ihtiyaç duymadan her günümüzü dolu dolu geçirebiliyorduk. Bu yüzden Jeongguk'un hayatımdan çıkma fikri bile beni müthiş derecede rahatsız ediyordu. Bunu "alışkanlık" ile tanımlamak yanlış olurdu çünkü onları sürdürmeyi bıraktığınız andan itibaren unutma olasılığınız yüksektir, bir şekilde hayatınızdan tamamen çıkarabilirsiniz.

Ben, Jeongguk ile aramdakileri hep "bağlılık" olarak nitelendirirdim. İçinde hem güvenin hem de dürüstlüğün olduğu, kolay kolay herkesin başına gelmeyecek olan ender bir dostluk bağı.
Jeongguk bu bağa elbette benim kadar anlam yüklemedi.

Bana eşcinsel olduğunu söylediği andan bugüne değin her zaman benden hoşlanma ihtimalinden korkmuştum. Biliyorum, nasıl bir kadın önüne gelen her erkekten hoşlanmıyorsa yönelimi farklı olan bir erkek de gördüğü her hemcinsinden hoşlanmayacaktı. Bu yüzden bunun gerçekleşme ihtimalini hiçbir zaman tamamen silip atmasam da üstünü örtmeyi ve bazen aşırıya kaçan davranışlarını görmezden gelmeyi tercih ettim.

Daha önce de söylemiştim: Bir ilişki içinde olmak sanıldığı kadar toz pembe değildi. “Arkadaşlık" adı altında geçirdiğimiz onca yılı birden geride bırakıp onunla yepyeni bir şeyi denemek hiç akıl karı görünmüyordu gözüme. Ben eskiden nasılsak yeniden öyle olmak, o zamanlar sıradanlık ile suçladığımız her şeyi yeniden onunla beraber yapmak istiyordum.

Jeongguk ise kendince beni yokluğuyla cezalandırıp istediği ilişkiyi elde edene değin hile ile oynamayı tercih ediyordu. Eh başarısız sayılmazdı, tahammül sınırlarımı çoktan yumruklamaya başlamıştı. O kapıyı açmamak ve oyununa alet olmamak için tüm sabrımla direnmeye devam ediyordum.

Bu süre zarfında en büyük yardımcım ise şüphesiz Taehyung olmuştu. Nereye dönsem sürekli karşıma çıkıp yalnız kalmama engel oluşu beni şımartmıyor desem yalan olurdu. Başlarda duygulara önem vermeyen basit biri gibi görünse de zaman geçtikçe ve sohbetlerimiz derinleştikçe hakkındaki tüm ön yargılarımı bir bir yıkmayı başarmıştı. Benimle ilgilendiğini açıkça belli ediyor ama hiçbir şey için de baskı kurmuyordu.

Son zamanlarda ise direkt sormasa bile Jeongguk ile aramızda olanları bildiğini hissetmeye başlamıştım. Ne zaman beraber takılmak istesek gittiğimiz yerde Jeongguk'la karşılıyor ve Taehyung'un üzerimdeki koruyucu tavrı daha görünür hale geliyordu.

Elbette kör biri değildim ve tüm bunlar yaşanırken Pollyanacılık oynamıyordum. İkisinin arasında benim bilmediğim bir şeyler ya yaşanmıştı ya da yaşanmak üzereydi. Birisi son günlerde götlük yapmakla meşgul eski en yakın arkadaşımken diğeri artık ona karşı duygularımın ne olduğunu ayırt edemediğim Taehyung'du. Arada kalıp ne yapacağı hakkında bir fikri olmayan ben ise hem kendimi hem de ikisini üzmeden bu işin içinden nasıl çıkacağımın hesaplarını yapmakla meşguldüm.

 Arada kalıp ne yapacağı hakkında bir fikri olmayan ben ise hem kendimi hem de ikisini üzmeden bu işin içinden nasıl çıkacağımın hesaplarını yapmakla meşguldüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sağlıcakla kalın güzellerim 💜

Twin Flame [Jikook Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin