"Luskust sem." reče z glasom, ki se sliši, kot, da se davi. Kittyjin in Rosin odziv na to je različen. Kitty zazija, nato pa se napol v gnusu vmakne, Rose pa te besede nič ne pomenijo.
"Kaj si? Prvič slišim, ker sem živela v bunkeljski družini!" začudeno vpraša Rose.
"To je nekdo, ki se lahko pogovarja s kačami. Tudi Mrlakenstein se je lahko." z gnusom izdavi Kitty. "To sem nedolgo nazaj prebrala v neki knjigi." "Ti si prebrala?" nejeverno odvrne Rose. Ni navajena, da nekdo pred njo prebere kakšno knjigo. Lily pa pogleda v tla, nato pa uporniško reče: "Tudi moj oče govori s kačami."
"No, saj morda pa ni tako hudo..." se zave Kitty.
"Ah, seveda ni." Rose odgovori zvesto svoji najboljši prijateljici. Lily se v odgovor le nasmehne, nato pa odide na Čarobne napoje, ki jih nimajo skupaj.Po nekaj hladnih dnevih pa končno pride božič. Vzdušje postane praznično.
Rose se na praznik zbudi zgodaj zjutraj in si kot ponavadi pomane oči. Nato pa se zave, da je božič in posledično...DARILA!
"Kitty!!! Darilaaaa..." jo sredi vzklika prekine blazina, ki ji jo Kitty vrže v obraz.
"Celo božič ni tako pomemben, da me ne bi pustila spati." se namrdne. Rose se nasmešek razleze čez vsa usta in jo proseče pogleda:
"Prooosim! Samo danes?"
Namrščeno jo pogleda, nato pa se počasi skobaca iz postelje. Vendar pa kmalu postane boljše volje, ko zagleda kup daril ob vznožju svoje postelje.
Rose je tačas že odprla vsa darila. Od Lily je dobila knjigo z naslovom Kako uživati na božič, kjer je polno vragolij, ki jih bodo danes naredile. Kittyjino darilo je cela vreča sladkarij - se vidi, da je sladkosneda. Od mami je dobila navadno zimsko kapo, Lollyjino darilo pa ni bilo najbolj prijetno. Pravzaprav je dobila pajka. Ja, pajka.Ko sta vse pogledali, sta šli do Velike Dvorane. Tam ju je čakala Lily, ki se je žareča obrnila k obema: "Hvala, hvala, hvala za metloooo. čisto pravo metlo sta mi kupili. Hvalaaaaa!!!!!"
"Hvala tudi tebi!" v en glas rečeta Rose in Kitty.Ko dekleta pojedo, se odločijo, da se bodo danes res zelo zabavale. Rose je odprla knjigo Kako uživati na božič, ki jo je dobila od Lily in gredo poglavje za poglavjem in počnejo stvari v knjigi.
1. poglavje
Dekleta, prvo, kar morate storiti na božič je, da ste LEPE. Zato si bomo najprej naredili angelska krila. Najbolje je, če sodelujete najmanj po dva. Prva svojo palico usmeri v drugo in vzklikne: Akrilatis. Potem se zamenjate. Tako imate angleska krila s katerimi lahko poletite. Sedaj si bomo naredili angelske obraze z bleščicami. Vse naredite tako, kot prej, le, da vzkliknete: Aliate....Dekleta tako postanejo prave lepotice in se pri tem res zabavajo. Začarajo, da iz stropa sneži, da lahko lebdijo, začarajo Emmo v prašiča in se pri tem vse smejijo. Nihče jim ne more vzeti veselja. Niti Hugo, ki zmajuje z glavo, niti Lilyjin oče, ki jim prepove to početi. Nihče. Ali pač?
Sicer vedno pogumna ženska se pri mizi trese za življenje. Za trenutek si zaželi, da se ne bi vpletla v vse to, kar se je. Prestrašeno opazuje svojega gospodarja, ki nad njo besni, kot ni še nikoli.
"Kaj si ugotovila v zadnjih nekaj mesecih? Nič, popolnoma nič!! Kdaj bom lahko obudil Marka, če ti nič ne narediš?? Če pa že tega ne narediš, bi pa lahko ubila Potterjeve in tisto brezkrvnico! Nevarno je, da celo Ministrstvo ve zame. IN NE GLEJ ME, TEMVEČ KAJ STORI!!"
"A-Ampak, moj Gospod, Potterjeve in brezkrvnico je realno skoraj nemogoče ubiti. Glede tega, da celo Ministrstvo ve za vas, pa jaz nisem kriva. Vi ste njima vse povedali!!" odločno ugovarja Rita Brentsell.
"Misliš, da nisem jezen nase, ker sem jima povedal? Ampak takrat je bilo drugače. Sploh pa...KDO SI, DA MI UGOVARJAŠ!! UBIL TE BOM, ČE BOŠ TAKO NESPOSOBNA, KOT SI SEDAJ!" zavrešči Morfin.
"Oprostite, Gospod." se novinarka boji za svoje življenje.
"Sedaj pa kar naenkrat čist prijazno, kajne?" se v odgovor namrdne Mrlakensteinov dvojček.
Rita ne odgovori. Naenkrat se je zavedla, da tega ne želi. Ne želi biti več Jedka smrti! Še njej je vzelo sapo ob tej misli. Ampak ne želi se venomer bati za svoje življenje!! Ne, tega ne želi! Odločena je, da ne bo več Jedka smrti. Kar naenkrat se je tako odločila. Še sama ne ve, zakaj. Vendar...Edina možnost sedaj je...Pobeg.
YOU ARE READING
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanfictionRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...