Rose se je v spanju premetavala. Mučila jo je mora, v kateri je sanjala o njenem prastricu. Skupaj sta šla v neko hišo in sta veselo klepetala. Potem pa je njen prastric dobil podobo Mrlakensteina. Rose se je komaj zadržala, da ni na ves glas zakričala, nato pa je nemo ležala na postelji. Bila je bleda v obraz in se spraševala, ali bi bile te sanje lahko vsaj kaj resničnega? Stežka je zaspala nazaj, zjutraj pa je na sanje že pozabila.
Zjutraj je Kitty namreč navdušeno zbudila Rose. Ko sta se zavedli, kateri dan je, sta se hitro oblekli in šli v Veliko dvorano. Danes je vendar Quidditch tekma in tekmujeta Drznvraan proti Pihpuffu! Ko sta prišli v Veliko dvorano ju je tam že čakala Lily. Tudi sama je navijala za Drznvraanovce. Med navdušenim pogovorom, so se po zajtrku odpravile na Quidditch igrišče. Tja so hodili tudi ostali, večinoma v gručah. Na sebi so imeli pripete priponke, nekatere so bile navijaške, nekatere pa že žaljive. Lily je celo opazila priponko "smrt Potterjem", ob kateri je zgroženo zavila z očmi. Ko je pogledala proti lastniku zlobne priponke, je videla nikogar drugega, kot Spolzgadovko, Emmo. "Presenečena, ljubica?" jo je ta z vzvišenim nasmeškom vprašala.
Še preden pa se je Lily spomnila odgovora, je dekleta zmotil fantovski glas. Pravzaprav je bil namenjen Rose. "Oprosti, si ti Rose?" Rose se je zazrla v fanta in, ko ga je prepoznala navdušeno rekla: "Gregory?" Ko je ta pokimal, se je nasmehnila in pripomnila: "Vedno se srečava samo na Quidditch tekmah! Boš tudi danes komentiral?" Gregory se je nasmehnil, ter pokimal. Zatem so se zavili v molk, kajti nihče ni vedel, kaj bi govorili. Molče so hodili proti igrišču, dokler se ni Gregory poslovil, da mora komentirati tekmo.
Naša trojica se je vsedla na tribuno in med njimi se je razvnel pogovor.
"Oh, škoda, da danes ne igra Gryfondom. Prav dela bi mi dobra tekma!" je zavzdihnila Lily. "Hej, zakaj pa vidve ne igrata Quidditcha?!" Najprej je odgovorila Kitty s: "Itak me ne bi sprejeli, ker nisem dobra." Rose pa je zraven zagodrnjala: "Sovražim leteti!" Lily je zavila z očmi in navdušeno povedala: "Odločitev je padla. Naslednje leto gresta obe na preizkus za sprejemanje novih članov. Vidve bosta sprejeti v Drznvraanovsko ekipo, jaz pa bom v Gryfondomovski." Rose in Kitty sta le zastokali. Vedeli sta, da bosta počasi popustili Lily, ki je nemogoče odločna. Med pogovorom pa jih je zmotil Gregoryjev glas, ki je začel napovedovati: "Danes smo se zbrali že na drugi Quidditch tekmi to šolsko leto! Igrata Drznvraan proti Pihpuffu! V Drznvraanu igrajo..." Gledalci so navdušeno navijali, med tem, ko so na igrišče zakorakali igralci.Začela se je igra. Na začetku je igra potekala brez posebnih zapletov, nato pa je postajala vse bolj nasilna. Pihpuffovci so začeli igrati nasilno, saj so zgubljali. Za nameček, pa je Pihpuffovski iskalec ujel zviz in na nesrečo Drznvraanovcev, je Pihpuff zmagal. Drzvraanovci so namrščeno spremljali izid tekme. Zdelo se jim je krivično, kajti so Pihpuffovci igrali podlo, a tudi poraz je treba sprejeti.
Do deklet pa je veselo pritekel Gregory in jim zraven vesel kričal: "Zmagali smo! Zmagali smo!" Šele zdaj so dekleta ugotovile, da je on Pihpuffovec in Lily mu je osorno zabrusila: "Utihni, Gregory!" On pa jo je preslišal in jim še naprej težil s tem, da so zmagali. Rose pa so dokončno popustili živci in zavihtela je z roko, ter ga usekala po licu. Gregory se je prijel za boleče lice in hitro stekel stran. Kitty in Lily pa sta zadovoljno čestitali Rose, za dobro namerjen udarec.
Zelenooki fant, čedne postave se je zmedeno sprehajal po hodniku gor in dol. Še vedno ni čisto dojel, kaj se je pravkar zgodilo. Najlepše dekle na celi šoli, ga je pravkar močno klofnilo. To je bila zanj ogromna sramota in zdelo se mu je prav, da se ji opraviči. Zmedeno je stal pred knjižnico. Notri so bile namreč Lily, Rose in Kitty. Upal je, da mu bo Rose oprostila. Če mu ne bo, si tudi sam ne bo zlahka odpustil. Napol prestrašeno je vstopil v knjižnico in že pri vhodu zaslišal glasove.
"Dobro si ga, Rosie! Pa še prav mu je!" Gregory se je spačil in bil je vesel, da Rose ni odgovorila. Hitro je stopil proti njim. Ko so ga zagledale, sta se Lily in Kitty samodejno postavili pred Rose, kot, da jo varujeta, če bi ji kaj naredil. Še dodatno pa ga je razburilo, da je tudi Rose prekrižala roke in šla v obrambno držo. Ni spregledal, da je imela desnico ves čas v žepu, kjer je držala čarobno palico. "Kaj iščeš tukaj?" je grozeče spregovorila Lily. "Oprosti, ker sem se vam prišel opravičiti, mi je že žal!" je napadalno odgovoril in nameraval oditi. "Stoj, Gregory! Lily, ti pa utihni, ker se to tiče predvsem mene!" je spregovorila Rose. Lily je jezno ošinila prijateljico. "No, želel sem se opravičiti, ker sem vam težil. To je vse." je že bolj mirno odgovoril. "V redu je, tudi sama nisem reagirala prav." je pokimala Rose in ga previdno objela. Gregory se je zadovoljno nasmehnil, se poslovil in odšel v Pihpuffovsko dnevno sobo, ki stoji blizu kuhinje. Vmes je šel še v kuhinjo po nekaj sladic, za njihovo praznovanje.
Še predobro se je spominjal, kako je prišel prvič v kuhinjo. Tja ga je popeljal Michael, njegov prijatelj. Do njega so prišli hišni vilinci, ki imajo odkar je Ministrica za čaranje Hermiona Weasley Granger, pravico do pokojnine, bolniške in podobnih stvari. Hišni vilinci so mu postregli z ogromno sladicami in še nikoli ni jedel tako dobre hrane. Lahko gre stavit, da se je takrat zredil za 5 kilogramov.
Gregory je nehal sanjariti, saj je prišel do portreta pred dnevno sobo. Ko je vstopil, je tam že potekala burna zabava, h kateri se je z veseljem pridružil. K njemu je pritekel Michael in skupaj sta se začela veseliti njihove zmage, čeprav je Gregoryja v njegovi podzavesti nekaj stalno zbadalo. To, da so zmagali nasilno in ne tako pravično. Ni tako, da naj bi bili Pihpuffovci PRAVIČNI in ZVESTI? Velja to tudi za njihovo ekipo, ali jim več pomeni zmaga?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanficRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...