2. poglavje: Obisk Hermione Granger Weasley

111 6 5
                                    

Rose je zjutraj zbudilo trkanje. Presenečeno je pogledala naokrog in pred oknom zagledala sovo. Bila je prav vesela. Spet je dobila stik s čarovniškim svetom, mogoče pa res obstaja! Vendar so jo takoj že zagrnile skrbi. Kaj, če so ugotovili, da ni prava čarovnica in so ji to napisali? Tako ji je prišlo na misel polno takih zaskrbljujočih skrbi. Zato je raje s tresočimi rokami odprla pismo in prebrala:

Draga Rose!
Danes ob enih popoldan bi se oglasila pri tebi, da tebi in tvojim staršem razložim vse o čarovništvu,...
Prosim, da mi odpišeš, če ti ta ura ustreza. Napiši kar s kemičnim svinčnikom, ker še nimaš peres (odraščala sem pri bunkeljski družini, zato vem, kaj to pomeni), na drugo stran pergamenta.
Kmalu se vidiva!
Hermiona Granger Weasley

Ko pa je pismo prebrala do konca, je v njeno sobo planila sestrica Lolly. Vendar je bila Rose tako presrečna, da čarovniki res obstajajo in, da je ona ena izmed njih, da ni mogla pravoćasno skriti pisma. Lolly ji ga je hitro odtrgala iz rok in začela počasi, naglas brati. Ko je prišla do konca je zavreščala:
"Rose! Kako si lahko tako neumna? Sama sebi pišeš pisma! Takoj grem po mami!"
Tako je odvihrala ven, pismo pa je na srečo pustila pri Rose. Ona ga je hitro pograbila in nanj napisala:

Spoštovana Hermiona Granger Weasley!
Z veseljem vas bom sprejela ob enih popoldan.
Se že veselim, Rose

Hitro ga je zavezala na sovo in ji pokazala, naj hitro gre. Na njeno presenečenje je res šla. V tistem trenutku pa je že notri pritekla mama. Strogo jo je pogledala in jo začela izpraševati. Ker Rose ni bila navajena lagati, ji je povedala vse po resnici. Mama ji je prijazno povedala, da najbrž čarovniki sploh ne obstajajo, če pa obstajajo, vsekakor ne bo šla na čarovniško šolo, ker bo postala pevka. Nato je odšla iz sobe in v njej pustila Rose, ki je bila žalostna in obupana. Mami je imela res rada, ampak še rajši bi šla na čarovniško šolo. Zmedenih misli je zadremala.

***********************************************************

Rose se je zbudila šele pet minut do enih. Ko je opazila, koliko je ura, je hitro skočila pokonci, se preoblekla in živčna stekla dol. Vendar sta bili v jedilnici le še mama in Lolly. Lolly se ji je zlobno zasmejala in pripomnila, da sigurno ne bo nikogar, sploh pa ne čarovnice. Izgledalo je, da je mama istega mnenja. Bile so še tri minute do enih. Vse so v tišini čakale.

Točno ob enih pa je pozvonilo. Rose je zajela sapo in odprla vrata. Pred njo je stala čudovita ženska. Imela je oblečen dolg plašč, tako, da ni bilo spregledati, da je čarovnica. Čarovnica se je prijazno predstavila in pozdravila Rose. Ona ji je živčno odgovorila in jo pospremila v jedilnico. Tam sta stali presenečeni, mama in Lolly. Ta je gledala tudi na pol jezno. Rose je vedela, zakaj. Če že obstajajo čarovniki, si to gotovo želi biti Lolly. Ona vedno želi biti posebna.

"Sem Hermiona Granger Weasley, ministrica za čaranje, pomagam pa tudi vodstvu Bradavičarke. Konec tega tedna boš šla na Prečno ulico, kjer si boš nakupila čarovniško palico, učbenike, plašče in še druge stvari. 1. septembra boš prišla na peron 9 in 3/4. Na peron boš prišla skozi pregrado. Z vlakom se boš tako odpeljala na Bradavičarko. Tam te bodo razvrstili v dom, kamor spadaš-Gryfondom, Drznvraan, Pihhpuff ali Spolzgad-potem pa boš hodila na predmete..."

Rose je bila navdušena nad vsem, kar ji je povedala Hermiona Granger Weasley. Tudi mama je bila navdušena nad vsem in je Rose zato rade volje pustila na čarovniško šolo. Edina, ki ni bila zadovoljna je bila Lolly, ker ona pa ni bila čarovnica. Rose pa je bilo najboljše, ko je ga. Weasley dejala tole:

"Imam pa še eno presenečenje zate. Da boš ta dva tedna, preden se odpraviš na Bradavičarsko šolo, ohranjala stik s čarovniki, sem ti kupila sovo. To je moje darilo, tudi zato, ker me malce spominjaš name...Zraven sem ti priložila še pergamente in peresa, ki pa si jih, prosim, kupi sama, s svojim denarjem. Denar mi pošlji s sovo, potem, ko boš bila v banki..."
"Ampak, jaz nimam svojega denarja!!"reče Rose.
"Seveda ga imaš! Tvoj pokojni prastric, je bil čarovnik in ti je zapustil veliko denarja."
"Res hvala za sovo, ampak s kom naj si dopisujem?"
"Hmmm...Že vem! Lahko si dopisuješ z mojo nečakinjo, Lily Potter! Tudi ona gre letos v prvi letnik."
"Bom, hvala!"

Tako je Rose presrečna odšla v svojo sobo in se lotila pisanja Lily...

Njegov dvojček ✔️| Harry Potter FanfictionWhere stories live. Discover now