Rose se zjutraj zbudi hkrati, kot Kitty. Ne vesta pa, kaj morata sedaj storiti, ker sta bili še zelo zgodni. Šli sta v Drznvraanovsko dnevno sobo in tam, na srečo, opazili predstavnico študentov. Povedala jima je, da gresta na zajtrk, kadar želita. Zato sta se kar odpravili. Vendar ni šlo tako zlahka. Zgubili sta se in iskali pot v Veliko Dvorano, a jima je nazadnje le uspelo.
Medtem, ko sta zajtrkovali, je prišla v Dvorano Lily in drugi Gryfondomovci. Lily je besno ošinila Kitty in z Rose ni spregovorila besede. Bila je ljubosumne na njo. Prišli so tudi drugi Drznvraanovci, potem pa je, kar naenkrat, v Dvorano prišlo vsaj 100 sov. Med njimi je Rose opazila tudi Olie. Hitro je vzela pismo.
Draga Rose!
Res vesela sem, da se imaš lepo.
Prosim, da mi pišeš večkrat, ker bom zelo vesela.
Midve z Lolly se imava prav tako lepo.
Danes greva na njeno, pevsko šolo.
Lep pozdrav, mama.
PS: Žal mi je, ampak Lolly o tebi še vedno govori grdo.Ko je Rose to prebrala je bila sicer žalostna zaradi Lolly, ampak kmalu je na to pozabila, saj je k njim pristopila Hermiona Granger Weasley, ki je delila urnike.
"Kaj imamo danes na urniku?" jo vpraša Kitty.
"Najprej imamo Uroke z Gryfondomovci, dvojno uro. Potem imamo Rastlinoslovje s Pihpuffovci, potem Obrambo pred mračnimi silami s Spolzgadovci in nazadnje še Spreminjanje oblike z Gryfondomovci, tudi dvojno uro." hitro prebere Rose.Pogledata na uro in...ojoj, Uroki se začnejo zelo kmalu. Nočeta zamuditi!
**************************************************
Ko prideta pred učilnico, se Rose obotavlja, Kitty pa jo prime in skupaj gresta notri. Sedeta v prvo klop. Kmalu pridejo še drugi sošolci in Gryfondomovci. Med njimi je tudi Lily. Lily niti pogleda ne Rose, ampak vso pozornost posveča svoji sošolki.
"Oprosti, jaz sem kriva, da Lily ne govori s tabo. Mogoče je bolje, da se ne druživa več." zašepeta Kitty.
"Ne! Ne bom te pustila samo, zaradi Lily. Če je prava prijateljica, bo tudi tebe sprejela v družbo!" ji odgovori Rose z dvignjeno glavo.
Kitty se samo nasmehne, takrat pa notri pride profesor Malfoy. Dreco Malfoy namreč uči Uroke."Res se mi zdi zoprn!" reče Kitty ob koncu ure.
"Ampak, ne morem verjeti, uspelo mi je izvesti urok LUMOS!! Dobila sem 10 točk!" zavpije navdušena Rose."Bravo, Grubarjeva! Kako si pametna! In pa še za povrh zelo hitro menjaš prijatelje, kajne?" zasika Lily.
Kitty se uvidevno umakne in Lily in Rose se lahko pomenita.
"Poglej, Lily. Nisem jaz kriva, da me je klobuk dal v Drznvraan. Misliš, da sem bila vesela? Ne. Ali si pričakovala, da bom sama in ne bom imela nikogar? Poglej, Kitty je moja prijateljica. Z veseljem bi imela tudi tebe. Res te pogrešam. Ampak, ne moraš pa zahtevati, da zaradi tebe nimam drugih prijateljev!" reče Rose.
"Oh, Rose! Zdaj, ko si to povedala te razumem. Žal mi je, da sem bila taka!"In spet sta bili prijateljici.
*****************************************************
Rose in Kitty sta se potem hitro odpravili, saj sta imeli uro Rastlinoslovja. Bilo je kar zanimivo, ampak na prvi pogled se je videlo, da Kitty sovraži Rastlinoslovje. Bili so pa tam tudi s Pihpuffovci, ki so bili zelo prijazni in Rose si je našla nekaj kar dobrih prijateljic, čeprav iz drugega doma. Profesor je bil tudi zelo prijazen. Učil je namreč Neville Velerit.
Po Rastlinoslovju so se Drznvraanovci odpravili do učilnice Obrambe pred mračnimi silami. Tam pa jih je čakal ravnatelj, Harry Potter. On jih bo učil Obrambe. Žal pa so z njim prišli v učilnico tudi Spolzgadovci. Predvsem Emma je bila grozno zoprna. Prišla je do Rose in zasikala:
"Hah, si ti tista Rose? Oh, piflarka je že danes pridobila točke. Hmpf, pa še skregala se je z Lily Potter, kakšna neumnica si!"
"Kako pa to ti veš?" jo kar se da lepo vpraša Rose.
"Ah, hah, kako jaz vem? Saj ve cela šola! Rita Brentsell se je lepo razpisala v članku. Nevem, zakaj prej vrsto let ni pisala, zdaj pa je končno za Čarovniškin dnevnik razpisala sočen članek. Ti je všeč, da vsi to vedo? A?
"Jaz...Ne! Mi lahko pokažeš časopis, prosim?" reče jecljavo.
"Da, dragica." reče in se zlobno zahihita.
Rose odpre časopis in bere:Prvi dan na Bradavičarki
PIše Rita Brentsell, novinarka, osupljive postave in žarečih oči. Ugotovila pa je, da imajo že prvi dan na Bradavičarki učenci zelo pestro - če ne prepestro. Najprej je šolski zbor nagovoril ravnatelj, Harry Potter, za katerega (čeprav je premagal Mojstra), ne vemo če je čisto normalen. Nato so se učenci odpravili v domove. Naslednji dan pa se je začel pouk. Podrobno sem spremljala prvošolce in res bi izpostavila Rose Grubar. Je Drznvraanovka, osupljivo lepa. Nenavadno je tudi podobna slavni Hermioni Granger, ki pa ima pravo ljubezensko afero (več na strani 22). Rose je že pri prvi uri osvojila 10 točk, se je pa tudi zelo hitro skregala s takoimenovano hčerko Harryja Potterja. Kaj je razlog njunega spora? Se je mogoče kaj zgodilo?..."Kaj pa bereš pri uri?" vpraša Harry Potter in pogleda Rose.
"Se res opravičujem, berem članek, ki ga je Rita Brentsell napisala tudi o meni. Notri nastopate tudi vi." mu plaho odgovori Rose.
Čeprav ji je težko priznati ji je kar težko, ker bodo ljudje zdaj o njej mislili tako. To sigurno ne more biti res!
"Mi daš časopis za prebrati?" prijazno vpraša ravnatelj.
"Seveda." mu ga poda Rose.Ko ravnatelj to vidi stisne ustnice in videti je jezen. Mrmra si:
"Kako je to mogoče, Hermiona?"Potem pa le reče:
"Oprostite, ura je odpadla. Gospodična Grubar prosim pridi z mano."Rose prestrašeno pogleda Kitty, pobere stvari in odide za njim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanficRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...