9. poglavje: Težka naloga

53 4 0
                                    


Rose se je zbudila in se takoj spomnila včerajšnjega dne. Kar zajokala je od obupa, ko je opazila, da Kitty ni več v svoji postelji, ampak je kar sama odšla na zajtrk. Zgleda, da jo res ne mara več. Res, res si je želela, da ne bi ravno ona imela teh težav. Zavzidhnila je in vstala. Odpravila se je na zajtrk. Še sreča, da se ni izgubila!

Ko je pojedla, se je odpravila na prvo uro - Magične živali. Učil jih je Hagrid. Imeli so pa z Gryfondomovci. Rose je videla Lily in se odločila, da bo takoj začela opravljati nalogo. Šla je do nje.

"Lily, kako si jaz želim, da bi srečala Rito Brentsell. Njeni članki so res dobri! Srčno upam, da ji bom kdaj lahko podala svoj intervju. Joj, kako upam."
"Rose, si v redu? Morda nisi opazila, kaj je pisala o tebi? Kaj ti je?!"
"Če je pa res fajn, Lily!! Upam, da jo bom kdaj srečala."

Lily jo je samo dvomeče premerila in se odpravila k svoji prijateljici iz Gryfondoma, Kayi. Rose je žalostno zavzdihnila in začela poslušati Hagrida. Bilo ji je prav slabo od pritiska. Ni vedela, kaj storiti.

In res, po uri ji je bilo še vedno tako slabo, da je raje šla v ambulanto. Tudi madam Pomfrey ji je povedala, da je to od prevelikega pritiska. Rose je samo zavzihnila in zaspala.

Naslednje jutro se je odpravila iz ambulante - počutila se je veliko bolje. Odpravila se je v Veliko Dvorano in začudeno opazila vse v plaščih. Ah, ja, saj res! Danes je prva tekma v Quidditchu. Igra Gryfondom proti Spolzgadu. Za Gryfondom igra tudi Lily, čeprav je prvi letnik. Ona namreč odlično leti. Rose seveda navija za Gryfondom, kot vsi Drznvraanovci.

Preden pa so odšli na tekmo ji je Olie prinesla pismo od mami (predvideva) in pa še Čarovniškin dnevnik. Nanj se je namreč naročila. Najprej je odprla pismo. Ni bilo od mame. Bilo je od neznanega pošiljatelja.

Če želiš svojo sestro nazaj in to živo, se z Lily predajta nam na milost in nemilost.
Pridita pred Merjaščevo glavo, v ponedeljek. Če ne prideta....Lolly ne bo več dolgo živa.
Če pripeljeta spremstvo iz Ministrstva ali kje drugje, se Lolly ne bo dobro pisalo.
Obe z Lily morata priti!!

Rose je to prebrala in zajokala. Mar ni bila dovolj že ta naloga? Jokala je in jokala in večina se jih je že odpravila na igrišče, ona pa je obsedela. Potem pa se je k njej vsedel fant lepega videza.
"Hej, sem Gregory. Zakaj jočeš?"
"N-Ne m-morem p-povedati."
"Zakaj pa ne? Ne bom te ničesar obtožil ali kaj podobnega."
"N-Ne! Če bom p-povedala, jo bodo ubili!"
"Ubili? To se sliši resno. Povej prosim."
"N-No, prav. U-Ugrabili so mojo sestro in, če, se jim jaz in Lily ne predava jo bodo ubili."
"Veš, glede tega se moraš sama odločiti, kaj boš storila. Najbolje, da se pogovoriš z Lily."
"B-Bom. Po tekmi. Hvala. Pojdiva sedaj na tekmo."

Gregory se ji nasmehne in skupaj odideta.

************************************

Gregory pa se spomne, kar naenkrat in reče:
"Oprosti, moram komentirati tekmo. Čisto sem pozabil. Boš lahko sama?"
"Seveda."

In res. Čez nekaj minut se sliši:
"In. Prva tekma v Quidditchu se bo začela zdajjjj!! Tekmuje Gryfondom proti Spolzgadovcem. Dajmo! Torej...Tekmovalci prihajajo. Najprej Gryfondomovci. Weasleyjeva, Velerit, Brown, Potterjeva...."

Ob Lilyjinem imenu so vsi zaploskali. Lily pa je ponosno prikorakala. Prišli so še Spolzgadovci. Nato pa se je tekma začela. In, čeprav se sliši zelo neverjetno, je Lily v minuti ujela zviz in Gryfondom je zmagal! Že dolgo ni bilo tako kratke tekme! Vsi so kričali, se objemali in tudi Rose je bila zelo ponosna na Lily. Vendar se ji je nasmešek zbrisal iz obraza, ko je pred seboj zagledala Kitty, ki pa NI bila vesela, da je Gryfondom zmagal. Je res navijala za Spolzgad? Prav res?!

*******************************************

Čeprav ni zmagal Drznvraan so imeli v Drznvraanu zabavo. Bilo je res zabavno. Rose se je družila z Gregoryjem in bil je res prijeten. Ob koncu zabave, pa se je odločila, da se mora pogovoriti z Lily. Tiho je šla ven iz sobe in se splazila k Gryfondomu. Tam je čakala, da bo kdo prišel in ji odprl ali karkoli že. Res je kmalu ven prišla predstavnica študentev in začudeno pogledala Rose. Ta jo je prosila, če lahko govori z Lily. Kmalu je prišla ven.

"Lily. Res si dobro igrala. Čestitam. Ali se lahko pogovoriva?"

Njegov dvojček ✔️| Harry Potter FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora