Minevali so dnevi, meseci. Učenci Bradavičarske akademije so dobivali vse več nalog. Ampak kmalu bodo imeli predah. Bližale so se božične počitnice in s tem tudi božič.
"Jaz bom nedvomno ostala na Bradavičarki med počitnicami. Pa vidve?" je med pogovorom vprašala Lily.
"Jaz tudi. Sploh, če bo taka pojedina, kot za noč čarovnic!" ji je odgovorila Kitty.
"Pojedina za noč čarovnic?!" sta se osuplo spogledali Lily in Rose.
"Pa saj je ni bilo!" je zmedeno ugovarjala Rose.
"Uh, saj res! Vidve sta bili takrat v ambulanti!"
"Kaaaaj?? In šele zdaj zvem, da ste vi takrat uživali?! Zakaj nama nisi prej povedala!?" je zavreščala Lily.
"Lil, umiri se. Pač se ni spomnila. Škoda, vendar je kar je. No, torej, a bosta vidve obe ostale na Bradavičarki?" je mirila Rose Lily.
"Ja." sta rekli v en glas in se nasmehnili.
"Potem bom pa najverjetneje tudi jaz." je zamišljeno rekla Rose. Ni želela biti sama doma, z zoprno Lolly, želela si je počitnic s prijateljicama.Zmotila pa jih je Rosina sovica, ki je potrkala na okno. Rose je odprla okno in opazila, da ima sova 2 pisma. Najprej je razgrnila prvega ter naglas začela brati.
Draga Rose!
Bližajo se božične počitnice. Si nameravala ostati na akademiji, ali priti domov? Naredi kakor te je volja. Glavno, da si srečna in mislim da na tej šoli nedvomno si.
Prišla pa sem na idejo. Če želite, lahko s svojima prijateljicama pridete med počitnicami domov. Vesela bom, če ju bom spoznala. Ne silim vas, mirno lahko zavrnite. Odpiši mi, ko se boste odločile.
Vedi, da te bom imela vedno rada; tvoja mamiPrijateljice so se presenečeno spogledale in takoj so se odločile, da bodo šle k Rose domov. Rose pa je z nasmeškom na ustih odprla še drugo pismo. Med branjem pa ji je nasmešek vse bolj zamiral.
Rose!
Vem, da je tebe in tvoje gnile prijateljice (ja, z veseljem jim rečem GNILE) mama povabila k nam domov. Sicer ne morem nič pri tem, ampak vedi, da vam bom doma grenila življenje. Ne povem kako, ampak obljubim, da bom. Ker ti želim le najbolje, ti predlagam, da ne pridete (to, da ti želim le najbolje je sarkazem, če nisi sama ugotovila).
Želim ti grozen dan!
Žal mi je, da sem tvoja sestra, LollyRose so po licih začele teči solze. Lily in Kitty sta se spogledale in nista vedeli, kaj naj rečeta. Potem pa je Lily le rekla: "Rose, še vseeno pojdimo k tebi domov. Lej no, ne bomo se bale tvoje sestrice. Bojimo se lahko kvečjemu Mrlakensteinovega brata. Saj smo vendar čarovnice!"
"A-Ampak, kaj si bosta mislili o moji družini??" je zajecljala Rose.
"Po tem te sigurno ne bova sodili!!" se je vmešala Kitty.
"Pridi, gremo na sprehod do Hagrida. Že celo večnost ga nismo obiskale." je rekla Lily ter vstala. Rose in Kitty sta ji sledili.Med hojo je vladala tišina, nobena ni vedela, kaj bi rekla. Vse so bile potihem vesele, ko so prišle do koče. Lily je potrkala na vrata koče in, ko so zaslišale glas, ki je rekel "NAPREJ" so vstopile. Tam je sedel na velikanskem stolu Hagrid.
"A ste končno le pršle me kej pogledat? Že dolk vas ni blo!!!" je zarobantil Hagrid.
"Oprosti, Haga, prej nismo uspele." se poheca Lily.
"Ti bom dau Haga! Še vedno sem učitel, Potterjeva!" se ji nazaj nasmehne Hagrid. "A boste med počitncami ostale na Bradavičarki, ker prpravlamo eno fejst zabavo! Še sama Ministrca za čaranje bo pršla. Ja, naša Hermiona." Kitty mu hitro odgovori:
"Mmm ne, k Rose bomo šle za božič."
"Pa to tvoj oče ve? Ker mislm da bi mogla ostat na Bradavičarki, glede na to, kaj prpravla!" se Hagrid obrne k Lily.
"O, ne!" se poči po čelu. "Tako smo hitele, da ga sploh nisem vprašala. Upam, da bo dovolil. Ga grem kar vprašat...Adijo, Hagrid! Vidve kar ostanita tukaj, se vrnem kmalu!" še pokima z glavo proti Rose in Kitty."Oči, saj sem lahko med počitnicami pri Rose, kajne?" reče Lily po tem, ko jo je oče vprašal čemu je namenjen njen obisk pri njemu v kabinetu.
"Pa ne ravno letos, Lily?" zastoka Harry Potter.
"Točno letos. Rosina mama je mene in Kitty povabila k njim domov."
"Žal ti letos tega ne morem dovoliti." reče njen oče. "Oprosti."
Lily ga nekaj trenutkov namrščeno opazuje, nato pa sikne: "Razlog?"
Njen oče široko razpre oči in jo osuplo nekaj trenutkov gleda.
"Kaj je narobe?" zanerga Lily.
"Nisem vedel, da govoriš kačji jezik." ji odgovori oče.
"KAJ GOVORIM??" zavpije Lily.
"Prej, ko si rekla besedo razlog, si to rekla v kačjem jeziku." ji mirno razloži oče.
Lily ga osuplo gleda, on ji mirno vrača pogled.
"Ne hecaš se." osuplo ugotovi Lily.
Oče odkima in reče v kačjem jeziku:
"Slišiš razliko??"
Tokrat tudi Lily sliši razliko z normalnim jezikom. Žalosto ga pogleda, nato pa na videz mirno vpraša:
"Kakorkoli, potem ne smem k Rose med počitnicami?"
"Ne, oprosti. Z Ginny, Hermiono, Ronom in nekaterimi že nekaj časa pripravljamo presenečenje. Tudi Rose in Kitty ne predlagam, da gresta domov. Zamudili bosta veliko."
Lily se po tihem sprašuje, kaj bi bilo; vendar na glas ne reče ničesar. Brez pozdrava odide. Jezna je, ker ne more s prijateljicama. Najverjetneje se bosta onidve zabavali, medtem, ko bo ona...Samevala? Tako je žalostna, da ne odide do Hagridove koče, kot so se zmenile, ampak do Gryfondomovega stolpa. Tja notri ne bo mogla ne Rose, ne Kitty. Ni ji bilo do družbe.Rose in Kitty sta se že spraševali, kje je Lily. Bile sta raho zaskrbljeni, ker je ni bilo. Vendar nista nič rekli in šli sta spati. Se bodo že jutri videle in pomenile.
Ko sta naslednji dan prispele v Veliko Dvorano, sta jo najprej zaobjeli s pogledom. Iskali sta namreč Lily. Ko sta jo le našli, je ona sklanjala pogled. Z odločnimi koraki sta stopili proti njej in pričeli:
"Lil, kaj je narobe?"
"N-Ne morem iti k tebi domov, Rose. Ne dovolijo mi!" zajeclja Lily.
"Ah, če je to, nič hudega. Pa ne bo nobena šla. Itak se nisem posebno veselila božiča z Lolly." zamahne z roko Rose.
"N-Ne bosta šli brez mene?" z malce bolj veselim glasom vpraša Lily.
"Ni govora. Skupaj se bomo zabavale!" odločno zatrdi Kitty.
Vse se veselo objamejo, Lily pa se zresni in zašepeta:
"Še nekaj je..." Kitty in Rose jo vprašujoče pogledata.
ESTÁS LEYENDO
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanficRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...