5. poglavje: Odhod na Bradavičarko

83 5 9
                                    

Tokrat se je Rose naspala in se zbudila ravno ob pravi uri. Hitro se je preoblekla in vzela svoj zaboj, ki ga je spakirala že pred tednom. Stekla je dol (zelo težko je bilo, saj je imela zraven še zaboj!) In zavpila materiale, naj že gredo. Lolly sicer ni želela zraven, a je morala iti. Mama jo je zjutraj nadrla, kaj se vendar gre, da se bo pa ja poslovila od sestre.

Tako se namrščena mama, presrečna Rose in užaljena Lolly peljale v avtomobilu. Ko so prišle na postajo, jih je tam čakala že Lily. Veselo jim je pomahala v Rose je stekla k njej in jo objela. Zraven nje je stal fant njenih let, ki ga Rose ni poznala.
"Pozdravljen, sem Rose. Rose Grubar. Kdo si pa ti? " vpraša.
"Hej, Rose. Sem Hugo Weasley, bratranec Lily. Me veseli, da sva se spoznala!" ji reče fant.
„Oh, kako sta vljudna! Daj, pridita, gremo zaboje položiti v vlak! " reče Lily.
Lily se skloni k Rose in reče:
"Hugo je vedno tako vljuden. Čisto preveč. Ampak vem, da bosta lep par!"
»Rose? Kaj ti je? Lep par ?! Midva sva se komaj spoznala, sploh pa sem še premlada za fanta! " ugovarja Rose.
"Ja, ja ... Pridi gremo se posloviti!" reče in odide k svojim staršem.
Rose ne preostalega drugega, kot, da gre za njo.

Lily samo pomaha svojima staršema in reče, da se kmalu vidijo, saj se z očetom, ki je ravnatelj vidi zelo kmalu, mama pa tud uči letenje na Bradavičarki, zato jo bo tudi kmalu videla.

Rose pa gre do mame v Lily.
„Adijo, mami! Lepo se imej! Ko bom zvečer v svoji sobi ti pošljem Olie s pismom, da boš vedela, da je vse v redu. Čavči, Lolly! " reče še sestri in obe objame. Mama se ji nasmehne, Lolly pa...
"Coprnica! Kar pojdi! Ne vrni se več! Sploh pa s teboj ne bom spregovorila več besed. Nikoli!" reče Lolly.
Rose po licih pritečejo solze, ampak še preden mama okara Lolly odide na vlak.

Rose se vsede v kupe, kjer vidi Lily. Je sama, Hugo je šel najbrž k svojim prijateljem. Lily kar razganja od sreče. Začno govoriti vse povprek, potem pa kar naenkrat...
"Rosie, kaj ti je? Zakaj se jokaš? To je vendar najin sanjski dan! " reče Lily.
"Lolly se ne želi več pogovarjati z menoj." zajoče Rose.
„Zdaj pa dovolj, Rose! Zdaj imaš mene v vem, da bova skupaj v Gryfondomu, ti pa boš pozabila na Lolly. Skupaj bova čarali in uživali !! " se je malce razjezjezila Lily.
"Ja, vem. Saj bom zmogla. Ampak ... Lily, na Bradavičarko greva! O, moj bog, tega se tok veselim. Uf, upam, da bova obe skupaj v Gryfondomu. Nevem, kaj bom drugače, brez tebe. Res ne! Ampak, saj bova skupaj! "

Na vlaku se kasneje ni zgodilo nič posebnega. Samo Lily in Rose sta še bolj spoprijatelji. Res res upali, da bosta skupaj v domu. Sredi vožnje sta se preoblekli v plašče in zagrabili palici. Čeprav jo je odkar jo je Rose imela večkrat prijela v roke, si ni upala čarati, da ne bi bilo kaj narobe. Sedaj pa se je Rose počutila, kot, da bi se zopet rodila. Vse je bilo drugače, boljše.

Čez nekaj časa se je vlak ustavil. Lily in Rose sta navdušeno kar skočili na noge. Bili sta zelo veseli, prispeli so. Takoj sta šli ven iz vlake in vzeli zaboje in sovi Olie ter Hedwig (Lily je svojo poimenovala Hedwig, po očetovi nekdanji sovi). Tam pa sta zaslišali klice:
"Ta prvi letnik! Ta prvi letnik k meni! Pridite !! "
Rose je z Lily kar stekla tja in zagledala je največ človeka, kar si lahko predstavljate.
"Oh, Rosie, pozabila sem ti povedati, to je Hagrid. Naš prijatelj. K njemu bova večkrat šli na čaj, če se strinjaš? Vse sem mu že povedala o tebi!" ji nasmejano reče Lily.
Rose se le nasmehne, preveč je presenečena.

Potem pa se prvi letniki vsedejo v čolne; Na Bradavičarko se bodo namreč vozili s čolni, po jezeru.
Rose sede v čoln skupaj z Lily, pridruži se jima pa še Hugo.

Vozijo se nekaj časa, potem pa, naenkrat zagledajo gromozanski grad. Bradavičarka. Prečudovita je! Rose še nikoli ni videla nekaj tako lepega. Z Lily se očarano spogledata.

Kmalu pridejo do Bradavičarke. Vrata se kar sama odprejo. Tam pa jih pričaka Hermiona Granger Weasley. Prijazno se jim predstavi in ​​jih vodi v notranjost. Pridejo do Velike dvorane in stojijo ter čakajo. Namreč, ne spadajo še v noben dom.

Klobuk jim sam zapoje, potem pa Hermiona Granger Weasley kliče učence in jim posadi klobuk. Rose je živčna. Zelo, zelo!

"Christina Adam ... PIHPUFF!" Zaploska Pihpuffovska miza.
"Emma Garkinson ... .SPOLZGAD!" Tokrat zaploska Spolzgadovska miza.

In potem ...

"Rose Grubar!" Rose vstane in se odpravi proti klobuku. Sliši, kako ji Lily zaželi srečo. Hodi do klobuka in si ga nadene. Sedaj se bo zgodilo. Potem pa, na njeno presenečenje sliši drobcen glasek.

"Hmm..Si zelo pogumna in uff, kako pametna !! Aha, želiš se tudi dokazati, hkrati pa zelo prijazna. To pa je zapleteno! Ampak tole pa prevladuje. Dajmo te v.... "

**************************************

Kam gre Rose izveste v novem poglavju 😄. PS: Se opravičujem za enodnevno zamudo.

Njegov dvojček ✔️| Harry Potter FanfictionWhere stories live. Discover now