10. let kasneje
"Še bleščice dajmo na obleko!" je histerično kričala Lily in kot kura brez glave tekla naokoli.
Rose je samo zavila z očmi, nenazadnje ji ni bilo pomembno toliko kakšna bo, temveč namen vsega. Ampak bo dala prijateljicama enkrat veselje. Tudi Kitty je v kotu nekaj urejala.
Nenadoma je potrkalo na vrata.
Lily je preden je odprla vrata zamrmrala: "Če je zunaj Hugo, ga bom ubila, neveste ne sme videti v obleki pred poroko!"
Rose je ponovno zavila z očmi. Na te čarovniške običaje se je požvižgala.
Lily je odprla vrata in globoko vdihnila, ko je zagledala osebo pred vrati. Pomignila je Kitty, se opravičila in odšla ven, Rose pa pustila samo z osebo, ki je ravno prišla notri...Lolly.Rose ni vedela, kaj naj reče. S svojo sestro nista govorili že 10 let, nadomestila pa jo je z bratom, Johanom. In sedaj je Lolly prišla do nje, na poročni dan. Ji ga hoče uničiti?
"Lepa si v obleki." se ji je negotovo nasmehnila Lolly.
"Kaj želiš?" je z nekam hladnim glasom vprašala Rose.
"Želim se opravičiti. Žal mi je za to, ker sem bila tako...Zlobna do tebe." Sklonila je glavo.
"In to na moj poročni dan?"
"Želela sem, da boš sedaj, ko boš zaživila s Hugom novo življenje, tudi z mano zaživela novo življenje. Pogrešam te."
"No...Saj jaz tudi tebe." je nekoliko negotovo odgovorila Rose.
Lolly je stekla k njej in jo stisnila v objem.
"Pazi, da mi ne uničiš frizure, Lily te bo ubila!" ji je šepnila Rose z nasmeškom na obrazu.Lily je spet vdrla notri in začela paničarit, saj je do poroke manjkalo le še nekaj minut. Ko je bila Rose urejena, so jo peljali ven, kjer jo je čakal James. James jo bo namesto očeta peljal pred oltar.
"James, živčna sem. Kaj, če bo kaj narobe? Kaj, če bo prišel Morfin?"
"Daj, no, Rose. Saj veš, da Morfina že deset let ni več. Preprosto izpuhtel je, takrat po Ritini smrti. Zakaj bi se ravno sedaj prikazal?"
Rose je pokimala in si oddahnila. James jo je pomiril, saj, že odkar se je poročil z Lexy je bil bolj...Odgovoren.Prišel je čas, da se prične obred. Z Jamesom je Rose previdno hodila do oltarja. Pred njim je, z žarečimi očmi stal njen zaročenec, Hugo Weasley. Svoje oči je imela samo zanj, vseeno pa je s kotički oči videla med ljudmi svojega bratca Johana, mamo, Lolly, Harry Potterja, Lily, Kitty in še mnoge. A zdaj je zanjo obstajal le on. Hugo.
Prišel je usodni trenutek. Ko zaročenca izdavita usodni 'DA'. Ob tem sta poletela golobčka, Rose pa se je veselo nasmehnila Hugu. Ta jo je najprej objel, nato pa svoje ustnice pritisnil na njene. Od zadaj se je zaslišalo ploskanje, mlada poročenca pa sta bila v svojem svetu.
Ves svet je postal lepši, Rose pa je imela moža, brata in sestro, ter seveda dve nepogrešljivi prijateljici. Kaj bi bilo lahko še lepše?
KONEC
VOCÊ ESTÁ LENDO
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanficRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...