"... DRZNVRAAN!"
Rose zaploska Drznvraan, ona pa gre hitro k mizi. Je zelo obupana. Skoraj prepričana je, da bo Lily v Gryfondomu. Žalostna jo pogleda, ona ji pogled vrača. Obe sta prav pretreseni. Ampak, po eni strani, se Rose počuti, da res spada v Drznvraan. Vsi tako tako pametni; v tem so ji podobni. Tako se zatopi v svoje misli, da sploh ne opazuje več razvrstitve. Potem pa...
"Lily Loona Potter ... .GRYFONDOM!" Zelo, zelo bučno zaploska Gryfondomovska miza.
Rose se počuti grozno. Z Lily se je pogledala in že v pogledu spoznala, da bosta imela radi in, da bosta najboljše prijatelje, ne glede na to, da sta v drugem domu.
***********************************************
Potem pa jih pozdravi ravnatelj; Harry Potter.
"Lepo pozdravljeni na Bradavičarki, upam, da vam je lepo. Ampak, več bom povedal po večerji, ker smo zdaj vsi sestradani. "
In potem se kar naenkrat prikaže ogromno hrane. Povsod je, okusna hrana. Rose še nikoli ni jedla tako okusne hrane. Jedla je in jedla, pa čeprav sama. Bilo je zelo okusno. Potem pa je napočil ravnateljev govor.
"Torej, še posebej lepo pozdravljam prvošolce, ki ste letos novi. Najprej najprej ponovite učiteljski zbornik. Letos, kot je že marsikdo ugotovil, smo v čarovniškem svetu spremenili dve stvari. Ena je samo na Bradavičarki, ena pa povsod. Torej, Quidditch lahko igrate tudi učenci prvih letnikov. Potem pa še, ministrstvo za čaranje je odločilo, da lahko čarate tudi poleti! Vseeno pa bi bili veseli, da nam ne zagodete preveč! Mislim, da je to kar vse, zdaj lahko oditete v posteljo. Predstavniki študentov, prosim, da jih odvedete v domove. "
Rose še vedno očarano gleda ravnatelja, ko zasliši.
"Študentje prvih letnikov v Drznvraanu, pridite, prosim, k meni !!"
Rose se odpravi k dekletu. Ta jih vodi po hodniku in Rose gleda čisto očarana. Med potjo pa jo ogovori dekle.
"Živijo! Sem Kitty. Ne, pravzaprav mi je ime Katharina, ampak čisto vsi kličejo Kitty. Zakaj si žalostna?"
Rose ji pove vse o Lily.
„Glavo pokonci, Rose! Sedaj bom jaz tvoja prijateljica, z Lily pa se boš družila med urami, ko bomo z Gryfondomovci in še še kdaj. Prav? "
"Ja, že v redu."Predstavnica študentov jih vodi mimo hodnikov in skozi vrata. Rose in Kitty pa sta se zapletli v prijeten klepet. Obe sta bile iz bunkeljskih družin in odlično sta se ujeli. Rose je sicer še vedno napačna Lily, ampak je bila vesela, zato je z njo Kitty.
Kmalu so prišli do njihovega doma. Tam jih je že glasovalo vprašanje o vprašanju in predstavnica mu je odgovorila. Tako so našli notri v prečudovito dnevno sobo. Rose je bila navdušena. Potem so se namenili v spalnice.
*****************************************
Pred spanjem je Rose napisala materi in Lolly obljubljeno pismo.
Draga mama v Lolly!
Prispeli smo na Bradavičarko. Je super!
Sicer nisem v istem domu, kot Lilly (jaz sem v Drznvraanu, ona pa v Gryfondomu), ampak sem pa spoznala prijetno dekle, KItty. Upam, da je z vama vse v redu in me ne napašata preveč. Lolly, upam, da nisi več jezna ime.
Lep, lep pozdravček,
RoseKo je Rose poslala pismo, se je odpravila v posteljo. Komaj je čakala na jutrišnji dan, ko se začne učiti čaranja. Še preden je pa do konca pomislila ta stavek, je zaspala.
YOU ARE READING
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanfictionRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...