LIly je dvignila obrvi in zamomljala, da lahko.
Rose je šla k njej in ji hitro opisala situacijo. Kako so vgradili Lolly, kako mora ponjo, če jo želita rešiti ... Lily to posluša, potem pa zavzdihne:
"Ne morava tvegati njenega življenja. Čez 6 dni torej greva, prav?"
"Hvala, Lily!"Potem pa blizu njiju nekaj zašumi. Lily zato dvigne palico in reče:
"Pridi ven, kdorkoli si že tam!"V, res. Nekdo pride ven in Rose začudeno pogleda LIly (ki ni nič manj začudena) in reče:
"Hugo? Kaj si pa delal tu ?! Že dolgo te nisem videla!"
Lily pa reče:
"Hugo! Zakaj prisluškuješ?
" Videl sem, kako je prišla Rose in videla je bila grozno žalostna. Zanimalo me je, kaj jo je potrlo. Vse sem slišal. Se res mislita predati? Dajta št. Ne! Prosim ... "
" Sva se že odločili, Hugo! "Reče Lily in ga besno premeri, potem pa doda:" Nisem vedela, da boš kdaj tak, da mi boš prisluškoval! "
Potem se odraža v svoji sobi in tudi Rose je brez besed odšla.*******************************************
Rose je odštevala do dni, ko se bosta z Lily predali. Bilo jo je grozno strah. Sploh zato, ker bo to najbrž konec njenega življenja. Bala se je konca. NI želela umreti. Sploh pa ni vedela nekaj stvari:
kako bosta z Lily naredili, da ju učitelji ne bodo videli? kako bosta neopazno prišli do Merjaščeve glave?
Ko je to vprašala Lily, je ta le zamahnila z roko in rekla, da bo že ona vse uredila. Sploh pa ni vedela, kaj ju bo čakalo.
Kmalu pa je napočil večer. Čez 10 minut se bo Rose odpravila pred Gryondomskim domom. Tam jo bo čakala Lily. Odločili sta se, da gresta kar ponoči. Še malo in bosta šli ....
***************************************************
Rose je čakala pred Gryfondomovskim domom. Lily ni bilo od nikjer. Končno (zamujala je 5 minut), pa je prišla dol. Živčno sta se nasmehnili, nato pa ju je Lily ogrnila s plaščem. Bil je plašč nevidnosti!
"James mi ga je posodil. Njemu pa ga je dal oče."
"Lepo. Ampak, kako pa bova prišli do Merjaščeve glave?"
"Po skrivnem hodniku." se je nasmehnila Lily.Res sta šli po hodniku. Obe je bil grozno strah, ampak sta se vztrajali in v tišini hodili naprej. Hodili sta nekaj časa, potem pa prišli do Merjaščeve glave. Dali sta plašč dol in čakali. Čakali v čakali.
Nikjer nikogar. Sta morda ob nepravem času?
Potem pa je nekdo rekel KAMNITIS TOTALIS. Nič nista mogli. Okamneli sta. Samo čakali sta, da bi opazili Lolly, ki bi jo spustili.
****************************************************
Potem pa je prišla .... ona, Rita Brentsell. Rose jo je začudeno pogledala, ona pa se je nasmehnila in začela govoriti.
"Oh, Rose. Kako si neumna. Še bolj pa Harry Potter in njegovi prijatelji. Ti bom izdala skrivnost. Torej, spremenila sem se v obada in poslušala kakšen načrt ste naredili. Prav neumen. Vse sem slišala in nisem nasedla. Vidve pa sta . Sta že ugotovili, da Lolly sploh nisem vgradil? Hah, nista pomislili na to? Seveda ne! Ampak se zdaj bo ON lahko maščeval za smrt Marka. Ja, jaz Mrlakensteina kličem Mark, po njegovem pravem imenu. Ubil vaju bo. Ja, ubil vaju bo. Hahahah. Lily Potter, maščeval se bo tvojemu očetu s tvojo smrtjo. Ti si pa zaradi svojega strica, Rose. Neumnici neumni! Zabava se bo pričela! "
Rose nečesa ni razumela. Zaradi njenega strica? Kaj ima pa on pri vsem tem? To je res čisto nerazumljivo! Lily pa je le zavzdihnila in sklonila glavo.
Potem pa je nekdo prišel notri. Rose in LIly sta razprli oči in se nejeverno pogledali. To ni mogoče! On je vendar mrtev! Kaj ?!
***************************************************
HVALA ZA 100 OGLEDOV !! HVALA VSEM !!
YOU ARE READING
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanfictionRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...