Hej, Lily!
Sem čarovnica iz bunkeljske družine. Bi se lahko med poletjem pogovarjale? Jaz nimam nikogar drugega....
Tebe mi je priporočila tvoja teta, Hermiona Granger Weasley.
Sporoči, če si želiš dopisovati z menoj.
Lep pozdravček, Rose GrubarRose je še enkrat prebrala pismo, ki ga je napisala že najmanj 5x. Sedaj je bila kar zadovoljna. Ampak od razburjenja so se ji še vedno tresle roke. Poslala je pismo. Komaj je čakala, da dobi Lilyin odgovor. In res, še isti dan:
Pozdravljena Rose!
Z veseljem si bom dopisovala s tabo. Upam samo, da tega ne bo izvedel James (moj brat), ker me bo skoz zafrkaval (res je tečen!). Želim, da si poveva vse o družinah...Jaz pa ti lahko povem kaj o čarovništvu! Naj začnem kar jaz.
Sem Lily Loona Potter, moj oče Harry Potter je znan po celem svetu, ker je premagal zlobnega Mrlakensteina (nočem se važit!), moja mama Ginny (Weasley) Potter pa je bila slavna igralka Quidditcha (to je čarovniški šport, ki se izvaja na letečih metlah). Moj oče je sedaj ravnatelj Bradavičake, mama pa na Bradavičarki uči Letenje. Imam dva brata: Jamesa Siriusa in Albusa Robausa. Vsi smo dobili imena po nekih znancih...Jaz sem dobila LIly od očetove mame, Loona pa je očetova in materina prijateljica. Sedaj pa še ti napiši! Kaj te zanima? Kakšna je tvoja družina? ...
Res lep pozdrav, LilyRose je po telesu začutila toplino. Že takoj si je našla prijateljico, kaj je lahko lepše? Si je že predstavljala, kako bosta na Bradavičarki, onedve, skupaj....
Tako je Rose odpisala Lily in začeli sta si redno pisati. Po pismih sta postali res dobri prijateljici. Vedno bolj sta se želeli videti v živo in res se tudi kmalu bosta, saj gresta že jutri na Prečno ulico kupiti šolske stvari, čez en teden pa odpotujeta na Bradavičarsko akademijo. Obe že komaj čakata in Rose je večer pred odhodom na Prečno ulico napisala Lily še zadnje pismo.
Lily!
Pišem ti zato, ker bi ti samo povedala, da se res, res veselim najinega srečanja jutri.
Komaj čakam!! Upam, da tudi ti! Res hvala, ker si si zame vzela čas in si se pogovarjala z mano. To zelo cenim. Hvala!
Se vidiva, Rose ❤️************************************************************
V postelji je ležalo dekle. Bila je lepa, rdečelasa. Premišljevala je o Rose. Da, to je bila Lily. Spraševala se je, če se bosta z Rose dobro razumeli tudi v živo. Si je že predstavljala, kako sta najboljši prijateljici, kako kliče Rose po vzdevku, Rosie. In kako ona kliče njo po vzdevku, Lil. Kaj pa če se ne bosta razumeli? Ali pa še huje! Kaj če se bosta zelo dobro razumeli, a ne bosta pristali v istem domu?! S takimi mislimi je zaspala.
YOU ARE READING
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanfictionRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...