Buk!
"Aduh... Sakitlahhh!" Allef jatuh terlentang.
"Pergilah! Keluar!" Shahzuwan menjerit kepada Allef.
"Shhhh... Nanti jiran sebelah dengar." Kata Allef sambil meletakkan jari telunjuk ke bibir Shahzuwan.
"Ish... Hmph!" Shahzuwan menepis tangan Allef dan memalingkan kepala ke kiri.
"Atototototo... Dah jom tidur balik." Allef mula melangkah naik ke katil.
Shahzuwan menolak Allef. Tidak membenarkan Allef naik ke katil. "Tidur tempat lain!"
"Eh, asal pulak?!"
Shahzuwan berdiri, berhadapan dengan Allef. Bersedia untuk membuka mulut.
Allef senyum sahaja. Meliar matanya melihat kesan-kesan yang dibuatnya di tubuh Shahzuwan. Tangan Allef menyentuh wajah Shahzuwan.
"Hmm? Kenape? Nak buat lagi? Tapi kali ni kita berlembut pulak, ye."
Shahzuwan memukul tangan Allef. "Ape pulak?! Ade aku kate ke?"
"Shh..." Tangan kanan Allef menutup mulut Shahzuwan, manakala tangan kirinya menutup mulutnya.
Di sebalik pintu dorm, bunyi riuh rendah. Ade orang!
"Ish, ape kau ni!" Shahzuwan menolak Allef. Mukanya memerah kerana mukanya terlalu dekat dengan muka Allef.
Tampa amaran, Allef mengucup Shahzuwan. 'What?!'
"Senyap sikit, boleh?" Kata Allef. Dia melihat muka Shahzuwan yang merah itu membuatkan dia inginkan lebih lagi! Shahzuwan menggigit bibirnya perlahan. Siapa saja yang melihat muka Shahzuwan pasti nak bang dia!
Allef tersenyum. Shahzuwan mula sedar!"Aku benci kau!"
"Kau benci aku? Dah tu kenape..." Allef menunjuk bawah.
Muka mula memerah.
"Heh... Kau nak lagi ke ni..." Kata Allef.
'Kalau kau nak, cakap. Kang aku buat ape yang aku nak, kau marah aku pulak.'Allef mengucup sekali lagi tanpa amaran. Kali ni, Shahzuwan membalas kucupan itu.
'Ah, tak boleh bernafas...' Kucupan terhenti.
"Shah..." Kata-kata terhenti. Pintu bilik dorm dipulas. Kunci.
Masing-masing pandang satu dengan lain. Serentak melihat jam dinding. 4 tepat! Masa budak-budak asrama bangun untuk bersiap!
Cepat-cepat mereka bangun. Shahzuwan tanpa berlengah, masuk bilik air. Allef pula pakaiannya lalu baring di atas katil Aaron. Pura-pura tidur.
Tok! Tok! Tok!
Pintu diketuk oleh seseorang.'Wait. Asal aku pura-pura tidur?' Fikir Allef.
Allef bangkit dari katil dan menuju ke pintu. Pintu dibuka...
YOU ARE READING
Hater to Harder
Teen FictionShahzuwan, budak baru pindah sekolah asrama lelaki! Satu hari, dia terlanggar senior, Allef Haiqal. Tak sengaja! Dia dipersalahkan! Sejak itu, dia asyik dibuli oleh Allef. ~~~ "Aku benci kau!" "Kau benci aku? Dah tu kenape..." Allef menunjuk bawah...