Bab 6

5.2K 142 5
                                    

"Surprised?" Kata Allef.

Senyuman jahat Allef mula terukir. Matanya meliar melihat tubuh Shahzuwan yang terpaku hanya dibaluti tuala.

"K...kau buat ape kat sini?" Shahzuwan masih lagi terkejut.

Allef bangun. Dia merapati Shahzuwan. Tangan meliar ditubuh Shahzuwan.

"Shah. Aku nak kau boleh?" Bisikkan Allef rapat ditelinga Shahzuwan.

Shahzuwan memandang muka Allef. Rapat! Terlalu rapat!

Tangan Allef meliar lagi. Dia mencium leher Shahzuwan berulang kali. Shahzuwan geli.

"Weh janganlah." Shahzuwan ingin hentikan perbuatan Allef.

Shahzuwan tak selesa! Dia rasa lain macam!

Allef menolaknya ke katil. 'Senangnye kerja aku bila kau pakai towel ni...' Allef menggigit lembut bibirnya.

"Shahzuwan, just stay and feel it." Kata-kata Allef dibiarkan. Shahzuwan baru saja ingin membantah, Allef dah mulakan operasi menakluki Shahzuwan.

Allef mencium badan Shahzuwan. Dia membuka ikatan tuala di badan Shahzuwan.

"Wow! Ittadakimasu!"

"Ahhn... S...stop!"

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
**************

Jam menunjukkan 5 pagi.

Shahzuwan tersedar. Badannya dibaluti selimut bersama disebelahnya, Allef.

'Huh? Kenape kau kat sini?' Shahzuwan cuba mengingati peristiwa malam tadi. Muka mula memerah.

Shahzuwan mencuri-curi pandang dan menyelak rambut Allef yang menghalang mata Allef. Dia ingin melihat muka Allef penuh.

'Tidur pon hensem.😆' Terdetik ayat itu di hatinya.

Allef gerak. Shahzuwan terkejut. Mengharapkan Allef tak bangun tiba-tiba.

'Nasib!! Dahlah... Aku nak mandi, siap, solat.'

Shahzuwan bangun, tangannya ditahan. Allef dah bangun!

Shahzuwan menarik tangannya. Dia cepat-cepat masuk ke bilik air.

Allef bangun dari pembaringan. Dia tersengih seorang diri.

"Cute." Perkataan itu dilafazkan dan dia pergi ke dormnya.

Shahzuwan yang bersembunyi di bilik air terasa mukanya membahang. 'Arghh! Harap dia tak bangun masa aku selak rambut dia! Eh, Shahzuwan! Kau dah syok kat dia ke?'
Shahzuwan menggeleng beberapa kali. 'Takkan! Aku waras lagi!'

***************

Pintu dorm dibuka. Allef masuk, menuju ke loker sebelum dia melihat Aaron tidur dikatilnya. 'Thanks, Aaron.'

Dia memanjat ke katilnya dan memeluk badan Aaron. Aaron tidak sedar. Tidur mati kot.

Jam loceng berbunyi. 'Aduh! Kacau!' Fikir Allef.

Aaron sedar dari tidur. "Eh, Allef! Bila kau ade kat sini?"

"Baru je..." Jawapan Allef layu saja.

"Settle dah?"

"Hurmm"

Aaron bangkit dari katil, keluar sebaik saja ucapkan "Okey, caw!"

Allef mengeluh berat.

Hater to HarderWhere stories live. Discover now