Zdravím, potterheade!
Víte, kdopak má všechno narozeniny v únoru? Hmmmmm? Nevíte?
TO JE V POŘÁDKU! Právě proto je tu další díl měsíčníku, který vám to všechno prozradí. Nebudu dál okecávat, když to stejně nikoho nezajímá a jdeme na to XD!
HARRY POTTER - POSTAVY
6. února, tedy dnes, slaví své 71. narozeniny Arthur Weasley. Tak všechno nejlepší a doufám, že k narozeninám dostanete aspoň nějaký fajnový mudlovský toustovač nebo telefon!
Až za týden, 13. února naše Lenka Střelenka, teda pardon... Lenka Láskorádová oslaví své krásné, čtyřicáté narozeniny. Všechno nejlepší Lenko a poňuchněj za nás prosím všechny své testrály, že je pozdravujeme <3!
HARRY POTTER - HERCI
První oslavenec února byl Warwick Davis! 3. 2. herec pana učitele Kratiknota oslavil již své 51. narozeniny! Tak to všechno nejlepší, pane profesore <3!
17. února má své narozeniny Bonnie Wright, která ve filmech ztvárnila postavu Ginny Weasleyové. Ta v tento den oslaví teprve své 30. narozeniny.
I přesto, že Ginny Weasleyovou spoustu lidí a fanoušků nesnáší, k této herečce je nenávist zbytečná. Všechno nejlepší!21. února by své 75. narozeniny oslavil Alan Rickman. Jeden z nejlepších herců vůbec... Bohužel, v tuto dobu už nemůže být mezi námi, ale i tak si na něj v tento den vzpomeňme a popřejme mu vše nejlepší. <3
Hned další den, 22. února oslaví Julie Walters, představitelka Molly Weasleyové v Harry Potter sáze, své 71. narozeniny. Též vše nejlepší!
Mimochodem věděli jste, že se objevila třeba ve filmu Mamma Mia jako kamarádka Rosie? Já tedy ano, ale někdo z vás by ji třeba ani nepoznal. A nebo třeba jako paní Birdová ve filmu Paddington.Připravte se na emoční chvilku číslo 1... Víte, na tuhle kapitolu- Měsíčník za měsíc únor- jsem se velmi těšila (Linda). Proč? Z prostého důvodu! 25. 2. budou totiž slavit narozeniny Phelpsovic dvojčata! Dvě osoby, které vám vždy vykouzlí úsměv na tváři. Dvě osoby, které by tu druhou nikdy nenechaly ve štychu. Dvě osoby, které si nedokáži představit život bez druhého. Dvě osoby, bez kterých si nedokážu představit život já, achjo.
A kolik těmhle dvěma chlápkům bude? Už 35! Ten čas tak letí...O dva dny později, 27. února, bude herci Timothymu Spallovi, aneb Peteru Pettigrewovi, 64 let. I když tě nemám zrovna moc v lásce Péťo, i tak všechno nejlepší!
FANTASTICKÁ ZVÍŘATA - POSTAVY
Připravte se na emoční chvilku číslo 2, jelikož 24. února má narozeniny asi ten nejmrzimorštější, nejlaskavější, nejúžasnější, nejochraňovatelnější, nejmilější, nejsrdnatelnější, nejnádhernější, nejrozkošnější, nejchytřejší, nejochotnější, nejpracovitější, nejpřátelnější,... člověk pod sluncem. Ano, zajisté hádáte správně. Je to Mlok Scamander, hlavní postava Fantastických zvířat. Tento muž s kufříkem je má nejoblíbenější postava z celého kouzelnického světa! Mucq, všechno nejlepší k narozeninám, budu na tebe myslet ♡
FANTASTICKÁ ZVÍŘATA - HERCI
Mnozí z vás si zajisté z Fantastických zvířat a Grindelwaldových zločinů pamatují Thesea Scamandera, bratra Mloka Scamandera. Postavu si zahrál herec Callum Turner, který bude mít narozeniny 15. února. Oslav krásných 31!
Tak jo! To by bylo pro dnešní kraťoulinkou kapitolku všechno.
/KOMERČNÍ PŘESTÁVKA/
Nezapomeňte zkouknout taky NOVOU KNIHU na profilu Emmy - Rozhovory s potterheady a pokud budete mít zájem, neváhejte se přihlásit.
/KONEC KOMERČNÍ PŘESTÁVKY/
A na závěr na vás máme také takovou otázečku. Jak často byste chtěli, aby vycházely kapitoly? Potřebujeme se vždycky hecnout, abychom to pro vás napsaly co nejdřív, ale asi to stále není tak často, jak byste si představovali, co?
To je už opravdu vše, mějte se krásně! ♡
Emma a Linda
Neplecha ukončena!
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...