Zdravím, potterheade.
Tak jste se dočkali mega giga dlouhataaanské kapitoly, a to asku! Děkujeme mnohokrát všem za úžasné otázky, na které vám s radostí odpovíme. Jdeme na to!
( Samozřejmě vy s námi můžete též odpovídat v komentářích ;)! Vše si poté přečteme!)
OTÁZKY OD NathLupin:
1. Fandíte nějakému ligovému famfrpálovému týmu? Pokud ano, jakému?
L: Applebyské šípy! Rozhodně to není jen proto, že se mi líbí jejich název...
E: Tustshillská tornáda! Boží název, ne?
2. Kam by vás Moudrý klobouk nejspíše zařadil? ( A teď myslím jinou kolej, než tu vaši současnou.)
L: Když jsem si poprvé dělala test na Wizarding World, tak mě Moudrý klobouk zařadil do Havraspáru, ale ostatní neoficiální testy mě vždycky zařazovaly do Nebelvíru. ( Samozřejmě až po Mrzimoru.) Na základě toho jsem si vytvořila druhý účet na Wizarding World, a tam mi jako souzněná kolej vyšel Nebelvír. Osobně si dokonce myslím, že se Mrzimor Nebelvíru v určitých vlastnostech dost podobá.
E: Těžko se mi to jako zmijozelačce říká, ale nejspíše by to byl Nebelvír... Test na Wizarding World mě dal samozřejmě do Zmijozelu, ale spousta ostatních neoficiálních testů mě šoupla do Nebelvíru... :(
3. Kdybyste mohly zachránit jednu jedinou osobu, která zemřela v Bitvě o Bradavice, která by to bylo?
L: Samozřejmě svého manžela, pro ty co čtou poprvé, Fredericka Fabiana Weasleyho.
E: Já samozřejmě Remuse Johna Lupina.
( L: REMA!)
(E: pardooon, ale Rema zní strašně divně! Change my mind...)
4. Který s Pobertů je váš nejoblíbenější?
Jednohlasně: Remus Lupin!
OTÁZKY OD hermi_black:
1. Koho máte nejradši z Golden tria, ze Silver tria a Bronze tria?
Golden trio: L: Určitě Harryho! Je to zároveň i moje oblíbená postava, často se ztotožňuji s jeho chováním. Vždy, když čtu o špatných věcech, co se mu staly, mám neskutečnou potřebu mu pomoct, i když vím, že to nejde :(.
E: Samozřejmě, že Hermiona! Ze všech holčičích postav je mi asi nejsympatičtější a nejvíce se s ní v některých situacích ztotožňuji... Ve Fénixově řádu jsem jí hrozně litovala za to, co ji udělal Ron... Měla jsem chuť ji obejmout :)<3
Silver trio: L: Mám nejradši Nevilla, ačkoliv Lenka je moje nejoblíbenější holčičí postava.
Emma: Taky Neville! Neville je prostě zlatíčko! Ačkoliv on by se mě asi trochu bál a nechtěl by se se mnou bavit, protože jsem ze Zmijozelu : (...
Bronze trio: L: Goyle! Miluju ho!
Emma: DRACO! DRACO! DRACO! ... Bylo to dost nahlas? Co když to ještě někdo neslyšel? DRACOOOO!
OTÁZKY OD BeatriceAnnie222
1. Hrály byste famfrpál? Pokud ano, na jaké pozici?
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...