Měsíčník #5

130 28 26
                                    

Zdravím, potterheade,

i přes to, že je polovina ledna, jsme tu s dalším měsíčníkem. Omlouváme se, že většina narozenin z dole zmíněných už proběhla, zkrátka jsme neměly moc čas na psaní. Rády bychom řekly, že vám to vynahradíme, ale sliby jsou chyby xD. No nic, my můžeme začít a pokud se nechytáte, co má tato kapitola znamenat, v pár kapitolách zpátky to vysvětlujeme :)

Narozeniny HP postav

Prakticky každý potterhead slavil 9. ledna něčí narozeniny a čí? Roku 1960 se narodil Severus Snape. Postava, jejiž příběh ovlivnil snad každého z nás. Život této postavy rozesmutnil srdíčko i tobě, viď? Ačkoliv tu jsou tací, kteří si myslí, že Snape byl silně záporná postava (těmto lidem jejich názor nebereme), my máme Snapea rády a obdivujeme ho. Nevidíme ho jako zrádce kouzelníků z řad Harryho Pottera. Tento učitel má silný příběh a život s bohužel ještě smutnějším koncem, a tak mu přejeme krásné nedožité 61. narozeniny.

Měli jste někdy crushe na Zlatoslava Lockharta? Ano? Tak jistě víte, že mu 26. ledna bude 57 let, no, není už zrovna ten mladej hezounek, co? xD Stejně mu gratulujeme, jen tak na vaše "hrdinské činy" nezapomeneme...

Lily Potterová, člověk, který Severusu Snapeovi změnil kompletně život. Tak schválně, Sevíku, kdypak má narozeniny? Jasně, máš pravdu, přeci 30. ledna by slavila 61. narozky.  Gratulujeme, máš dobrou paměť.



Narozeniny HP herců

Imelda Staunton, žena, kterou všichni potterheadi nenávidí, ale to poukazuje jen na to, že odvedla dobrou práci. Ano, máte pravdu, je to osoba, která ve filmech ztvárnila ohavnou Dolores Umbridgeovou. Netvrďte nám, že ji nějaký člověk má rád (máme na mysli postavu). Každopádně tato herečka oslavila 9. ledna 65. narozeniny.

Připomíná vám jméno John Hurt někoho? Pokud ano, máte obdivuhodnou paměť, stejně tak jako Garrick Ollivander. Přesně tohoto muže herec, kterému bude 22. 1. posmrtně 81 let, ztvárnil. Bohužel, jeho smrt je smutná, ale život jde dál, i tak gratulujeme.

Narozeniny FB postav

Dámy a pánové, 6. ledna měla naše milá Queenie Goldsteinová narozeniny. Datum úmrtí nevíme, ale nepočítáme, že by se dožila dnešních dnů (je narozena roku 1903). Vše nejlepší!



Narozeniny FB herců

Eddie Redmayne, podle Lindy nejroztomilejší a nejmilější herec na světě, který se vryl do vašich pamětí jako úžasný Mlok Scamander, Lindin manžel. Každopádně tento skvělý herec měl šestého ledna teprve třicáté deváté narozeniny. Všechno nejlepší, můj Eddie!

Jako druhý a zároveň poslední člověk, který bude z Fantastických zvířat, je třicetipětiletá Claudia Kim (vlastním jménem Kim Soo-huyn), která ztvárnila Nagini ve Fantastických zvířatech: Grindelwaldových zločinech. Narozeniny bude mít 25. ledna 2021.



To by bylo pro tuto kapitolu všechno. Doufáme, že se vám líbila, byla trochu kratší.

Také na vás máme takovou otázku, kdy vám nejvíce vyhovuje vydání kapitoly? Večer, ráno, odpoledne? Možná se vám to zdá jako banální věc, ale je to docela důležité :)

Také pro vás chystáme malé překvapení, tak se (snad) máte na co těšit!

Mějte se hezky!



Linda a Emma


































Neplecha ukončena

Blog potrhlých potterheadekKde žijí příběhy. Začni objevovat