Měsíčník #3

118 23 2
                                    

Zdravím, potterheade.

Ano! Je to tak! Dočkali jste se dalšího pokračování této ‘’série’’ a ani my tomu nevěříme. Pro ty, co nevědí, o co jde, tato kapitola bude o postavách a hercích spojených s Harrym Potterem nebo Fantastickými zvířaty, protože vám oznámíme jména těch, kteří v listopadu mají narozeniny!

E: Jen na začátek bych se ještě chtěla všem velice omluvit, že některé narozeniny z níže zmíněných už proběhly. Je to tím, že jsem se k napsání kapitoly dopachtila až teď a dříve jsem byla líná ji napsat. Ještě jednou se moc omlouvám:(
Tak a teď už k tématu.

Harry Potter - postavy

Jako první bych s dovolením zmínila Levanduli Brownovou v originále Lavender Brown! Její narozeniny jste mohli oslavit 1. listopadu a tento rok jí bylo 41 let. Všechno nejlepší!
Schválně nám napište, jestli ji máte rádi nebo ne, protože Linda je její docela velký fanoušek, dokonce chtěla, aby tvořila s Ronem pár už navždy! Je jí poměrně líto, že ostatní potterheadi ji odsuzují a nesnáší.

Dalším pánem na holení je velevážený pán Sirius Black XD. Ten slavil své 61. narozeniny 3. listopadu! Hmmmm, že bychom si k jeho výročí dodatečně koupily jeho POPku?

A poslední oslavenec tohoto měsíce je Bill Weasley! 29. listopadu má kulatiny! Bille, všechno nejlepší k padesátinám!

Harry Potter - herci

Prvního listopadu, ve stejný den jako Levandule, oslavila své 36. narozeniny taktéž Natalia Tena! Ve filmech si zahrála Nyphadoru Tonks a my jí tímto přejeme VŠE NEJLEPŠÍ!

Chris Rankin, který si ve filmech zahrál námi ne moc oblíbeného Percyho Weasley, bude sfoukávat 38 svíček na dortu zítra 8. listopadu. Tak co? Máte Percyho rádi nebo ne?

Předposledního oslavence z filmů o Harrym Potterovi, nebo snad oslavenkyni... bych tu ráda zmínila Shirley Henderson! Uhodnete, koho v HP filmech hrála?


Ano! Je to Ufňukaná Uršula! Získáváte 10 000 galeonů! XD
Dvacátéhočtvrtého listopadu oslaví své 54. narozeniny! Ten čas ale letí....

A poslední tu máme Clémence Poésy ! Ta je známá nejen jako Fleur Delacour, ale mohli jsme ji poznat i v mnoha dalších filmech
(Mimochodem viděli jste nějaký? Já (Emma) viděla Two is a family na Netflixu (určitě doporučuju ;)) a chvíli to trvalo, než mi docvaklo, že je to ona!)
Ta 30. listopadu oslaví 39. narozeniny!

Fantastická zvířata - herci

Chvíli nám trvalo, než jsme našli někoho, kdo má z filmů o Mloku Scamandrovi narozeniny v listopadu, ale přece jen se někdo našel. Ingvar Eggert Sigurðsson, který si zahrál ve dvojce britského ministra kouzel Gunnara Grimmsona, má 57. narozeniny 22. 11. Vše nejlepší!

Tak a to by bylo vše, co jsme zvládly dohledat a sepsat. Pokud byste věděli ještě nějakou postavu nebo herce, který je spojený s HP nebo FB a slaví v listopadu narozeniny, dejte nám vědět v komentářích. Doufám, že jste si i tuto kapitolu užili a těšíte se na další stejně jako my!
Nezapomeňte nám napsat něco hezkého do komentářů, nebo se s námi podělit o váš názor! Moc se na vaše zprávy těšíme <3.

Vaše Linda a Emma










Neplecha ukončena

Blog potrhlých potterheadekKde žijí příběhy. Začni objevovat