VELICE SPECIÁLNÍ KAPITOLA

289 38 41
                                    

Zdravím, potterheade!

Konečně jste se dočkali této speciální kapitoly! Možná pro vás až tak speciální není, ale nás její vytváření ohromně bavilo! Možná jste o jejím tématu už někdy slyšeli. Jedná se o Harry Potter life testy! Rozhodně je někdy zkuste (samozřejmě hned potom, co dočtete tuto kapitolu a zmáčknete tlačítko VOTE ;-))

Nejdřív ale pro ty, co o ničem takovém doposud neslyšeli. Harry Potter life test je kvíz, ve kterém se vyskytují Harry Potter otázky. Celý test je samozřejmě v angličtině, aby byl dostupný co možná pro nejvíce lidí. Když se konečně dostanete do fáze, kdy se zobrazí výsledky, můžete mezi nimi očekávat v jaké jste koleji, kdo jsou vaši přátelé, crush, jakou máte hůlku, patrona, minulost, budoucnost, apod. Někdy testy opravdu odpovídají tomu, co byste si přáli, což je na tom to nejlepší. Pokud je test opravdu dobrý, na závěr je sepsána taková menší fanfikce na osobu, s kterou chcete být. To je zestručněně asi tak vše.

Tak jdeme na to<3

1.kvíz- tento test rozhodně doporučujeme! Má málo otázek, ale za to hodně podrobné výsledky. Jen upozornění- jedná se o generaci po Harry Potterovi, to jest v době Albuse Pottera, Scorpiuse Malfoye atd., takže pro fanoušky pokračování Harryho Pottera jako vyšité.
Jako výsledek nám oběma vyšla Jayden Rose, která měla crushe na Teddyho Lupina. Myslím, že to je docela roztomilý ❤ 

https://www.quotev.com/quiz/8522197/What-is-Your-Next-Gen-Hogwarts-Love-Life-VERY-LONG-RESULTS

2. kvíz- tenhle je podle mě tak na stejné úrovni jako ten předchozí. Má teda víc otázek, a také dlouhé výsledky, jen Linda je naštvaná, protože ji to rozřadilo do Zmijozelu, byla čistokrevná a ještě k tomu chodila s Ronem... Mně (Emma) vyšlo úplně to samé... Na jednu stranu jsem šťastná, protože mě to zařadilo do mé koleje (kdopak další patří do Zmijozelu?<3) a jsem dokonce i z kouzelnické rodiny! Ale Ron? Jako vážně?

https://www.quotev.com/quiz/11583418/Hogwarts-Life-Girls-Only

3. kvíz- je velice krátký, takže není zas až tak podrobný, ale líbí se nám, protože tu autorka přidala i fotky a výsledky jsou rozepsané rok po roce.

Emmě vyšla Nova Malfoy, Lindě ¨nečekaně¨taky, což jí nepřišlo zas tak špatné, protože se trefili těsně vedle, jako přítel a manžel jí totiž vyšel George (XD), já už to fakt vzdávám!

https://www.quotev.com/quiz/13017770/Harry-Potter-Life-As-A-Girl-Long-Results

4. kvíz-  tento kvíz nás VELICE mile překvapil a dle mého názoru je zatím ze všech předchozích nejlepší. Má hodně otázek, většina jich je originálních, ne jako v předchozích. A ty výsledky? BOMBA! Myslíme si, že výsledky na nás dokonale pasují.
Lindina byla Chloe Elizabeth Gallagher a Emminina Thalia Bree Floros.

https://www.quotev.com/quiz/11839089/Hogwarts-Life-long-results

5. kvíz- tento kvíz je na tom podobně jako předchozí- hodně otázek, originální otázky, super výsledky<3!
Lindě totiž dokonce vyšel výsledek dívky z éry pobertů!

https://www.quotev.com/quiz/1737847/Your-Hogwarts-Life-LOOONNGG-RESULTS7

6. kvíz- a zároveň ta NEJVĚTŠÍ BOMBA na závěr. Tento kvíz je prostě dokonalost. Otázek tam není moc, ale za to ty výsledky? Jsou OHROMNĚ dlouhé a podrobné včetně přímých řečí, zápletky, atd. Opravdu jako kdyby jste četli příběh... My dvě jsme naše výsledky četly nejméně hodinu a půl!

Emmě vyšla Blake Sable, Lindě Jasmine Hunter. 

https://www.quotev.com/quiz/7847292/What-Is-Your-Hogwarts-Life-Story-VERY-VERY-VERY-long-results

Dobře, rozhodly jsme se zmínit ještě o jednom kvízů, který byl také úžasný, měl neskutečně mnoho otázek, za což autora obdivuji. Výsledky byly dlouhé podle toho, co vám vyšlo. Lindě vyšel jako přítel Fred Weasley (z čehož málem omdlela a později skákala až ke stropu), na konci výsledků měla odkaz na velmi dlouhý příběh o ní a Fredovi, zatím ho ani ještě celý nepřečetla. Zato Emmě vyšla Delilah Longbottomová, která měla za přítele Draca!! No věřili byste tomu, že nám vyjdou naši crushové?! Že bychom nakonec vše přehodnotily a usoudily, že tento test je nejlepší? Co kdybychom to nechaly na vás? Schválně nám napište, jaký kvíz byk podle vás nejlepší!

https://www.quotev.com/quiz/1737847/Your-Hogwarts-Life-LOOONNGG-RESULTS

Takže tento test taky vřele doporučujeme!

Tak a to by bylo všechno! Na internetu je samozřejmě takových kvízů mnohem více, ale my jsme jich pro vás hromadu zkusily a vybraly ty nejlepší. Pokud narazíte na ještě nějaké podobné, určitě nám dejte vědět, rády je vyzkoušíme<3. Mějte se pěkně!

Rozhodně se nezapomeňte podělit s vašimi výsledky z testů do komentářů, rádi si je přečteme.








Heh, jste si mysleli, že už končíme, jo? Vždyť to by tahle kapitola nebyla tak speciální, jak jsme doposud tvrdily. Na závěr jsme se totiž rozhodly, že si na stránce www.quotev.com založíme účet a zkusíme nějaký ten test udělat podle nás. Profil jsme pojmenovaly justpotterheads a během následujícího měsíce bychom chtěly zkusit nějaký ten test také vyrobit. Takže pokud jste zvědaví, můžete nám hodit follow i když stejně si myslíme, že na Wattpadu o tom našem testu budeme také informovat.

Vaše Emma a Linda

Neplecha ukončena!

Blog potrhlých potterheadekKde žijí příběhy. Začni objevovat