Zdravím, potterheade!
Dnes jsme pro vás vymyslely novou ''mini sérii'' ! Doufáme, že si ji užijete<3
Ještě než začneme, bychom vám chtěly něco říci. Omlouváme se, pokud už nějaké fakty a zajímavosti, které jsou tu uvedeny, znáte, nebo jste o nich už někdy slyšely, ale věřte nám, dalo hodně práce a času vybrat ty opravdu nejzajímavější a ty, o kterých moc lidí neví. Do každé kapitoly dáme tak 5 faktů. Děkujeme za pochopení, snad se vám to bude líbit a můžeme začít!
▀▄▀▄▀▄ 1. ▄▀▄▀▄▀
Když se v britských kinech promítaly upoutávky na Harryho Pottera, museli majitelé kin vydat nařízení, že za filmy, před kterými se tyto upoutávky promítají, se nevrací vstupné. Děti se totiž podívaly na trailer Harryho Pottera, nechaly si vrátit peníze a šly domů.
▀▄▀▄▀▄ 2. ▄▀▄▀▄▀
Daniel Radcliffe měl přezdívku Harry Puffer, protože za den vykouřil až 20 cigaret. No, to nám přijde trochu odporný.
▀▄▀▄▀▄ 3. ▄▀▄▀▄▀
Brumbál Harrymu v prvním díle tvrdil, že v zrcadle z Erisedu, které ukazuje nejtajnější přání, vidí vlněné ponožky. Nebyla to pravda. Ředitel v zrcadle viděl celou svou rodinu. Jeho otec, matka a sestra byli zase naživu a bratr se s ním opět bavil. To nám přijde neuvěřitelně dojemné a smutné. Možná by si někdo mohl myslet, že tam vidí Grindelwalda atd., ale opravdu ne!
▀▄▀▄▀▄ 4. ▄▀▄▀▄▀
George o ucho připravil Snape... ale omylem! Mířil na jednoho ze Smrtijedů a minul.
*Lindin vzech*
Proč já si, proboha, vždycky vzpomenu na tu větu ,,Dvojčata se rozdělila jen dvakrát. Poprvé když George přišel o ucho a podruhé když Fred...zemřel"
A nebo:To mi neskutečně láme srdce, ale bohužel to je pravda..
▀▄▀▄▀▄ 5. ▄▀▄▀▄▀
Učitelka jasnovidectví Trelawneyová je v Bradavicích většinu času k smíchu a její rádoby předpovídání budoucnosti jen málokdy odpovídá následujícím událostem ( "trefila" se zrovna s Voldemortovým návratem ve Vězni z Azkabanu).
Její největší věštby se však postupně naplňují v průběhu celé série...
Právě ve třetím díle pověrčivě prohlásí, že si rozhodně nesedne ke stolu, kde už sedí 12 lidí. Že prý kdo první vstane od stolu 13 lidí, zemře.
O 2 roky později v sídle Fénixova řádu sedí při večeři u stolu 13 lidí a Sirius vstane, aby pronesl přípitek. Na konci dílu umírá. Já jen nechápu, jak to má Rowlingová všechno tak moc propracované, Siriuse nám je opravdu neskutečně líto.
Aby toho nebylo málo, tak v posledním díle se do Doupěte po střetu se Smrtijedy vrací jenom 13 lidí. Lupin je vzápětí první, kdo tuto skupinu opouští, a v závěrečné bitvě o Bradavice je prvním z hrdinů, který padne.
Kdo by to byl do ní řekl...
Tak a to by bylo pro dnešní kapitolku vše. Doufáme, že jste si ji užili! Co bude téma další kapitoly vám neřekneme, ale můžete se těšit na něco OPRAVDU speciálního!
Vaše Emma a Linda<3
Neplecha ukončena
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
De TodoZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...