Zdravím, potterheade,
vítej u další kapitoly tohoto blogu! Zamysleli jste se někdy, do jaké kouzelnické školy (kromě Bradavic samozřejmě) byste pravděpodobně chodili, kdybyste byli kouzelníci? My ano, a abychom vám to rozmýšlení trochu ulehčily, tato kapitola se jich bude týkat. Nezapomeňte nám na konci napsat, jakou jste si vybrali a nebo v jaké jste koleji! A teď už jdeme na to!
𝕭𝖊𝖆𝖚𝖝𝖇𝖆𝖙𝖔𝖓𝖘,
neboli česky Krásnohůlky (oficiální název zní Akademie v Krásnohůlkách), byly založeny roku 1290 a je to francouzská kouzelnická škola umístěna v Pyrenejích Jižní Francie. Ve škole je převážná většina studentů z Francie, ale také z Belgie, Portugalska, Nizozemska, Lucemburska a Španělska. Samozřejmě tu je množství studentů i z jiných zemí, ale podstatně méně, než z těch výše vyjmenovaných. Palácem Krásnohůlek je nádherný zámek obklopený majestátními zahradami a fontánami magicky vytvořenými z okolních hor. Jídelny jsou dřevěné, žáci jedí při tanci a zpěvu nymf vyřezaných ze dřeva a na Vánoce je hala ozdobena velkými, ledovými sochami. Jako uniformu nosí modrobílý či modročerný oblek. Z filmu to vypadá, že Krásnohůlky jsou pouze dívčí škola, ale není to tak! Na škole studují i chlapci. Závěrečné zkoušky se konají v šestém ročníku. Studenti jsou přepravováni světle modrými vozy, které táhne tucet okřídlených koní- Abraxanů (Zvláštnost- tito koňe se krmí pouze whisky, velmi zvláštní). Takovou zajímavostí je, že jídlo na akademii je o mnoho rozdílnější než v Bradavicích, hlavně místní specialita je rybí polévka zvaná Bouillabaisse.
Slavní absolventi Krásnohůlek: Vincent Duc de Trefle-Picques (unikl useknutí hlavy tím, že na svůj krk seslal tajné kouzlo a poté předstíral, že jeho hlava už byla sťata), Luc Millefeuille, Perenelle Flamel a její manžel Nicolas Flamel, po kterém je i pojmenována fontána uprostřed školního parku.
Krásnohůky také nabízí výměnný pobyt.
A to hlavní, v Krásnohůlkách není jasno, kolik je kolejí ani jak se jmenují. Opravdu jsme strávily hledáním této informace přes půl hodiny, ale na každém webu se píše jiná informace a jelikož jsme nechtěly podávat dezinformace, neuvedeme vám žádný fakt, nezlobte se :) . I přesto jsme našly test, který vás zařadí do (pravděpodobně smyšlené) koleje. Zkusíte ho?
https://www.quotev.com/quiz/1597405/What-Beauxbatons-house-are-you-in
Upřímně mně, Lindě, by studování na této škole velmi vyhovovalo (samozřejmě až po Bradavicích). A co vám?
𝕯𝖚𝖗𝖒𝖘𝖙𝖗𝖆𝖓𝖌,
česky také známý jako Kruval, je kouzelnická škola pravděpodobně...bude vám muset stačit informace, že je asi v Severní Evropě. A víte proč to dodnes nikdo neví? Kvůli paměťovým kouzlům. Říká se totiž, že většina ředitelů měla pletky s černou magií, ale i přesto je škola velice oblíbená. Kruval se netají svým kladným postojem k černé magii. Žáci prý potřebují názornou ukázku a vyzkoušení si na vlastní nebezpečí jak ovládnout moc. Kdysi dávno při vzniku školy Bulharkou Neridou Vulchanovou, která byla záhadně zabita prý Harfangem Munterem, se zrodila legenda, že ten, kdo nemá nic společného s černou magií, při vstupu na školní pozemky shoří na popel. To je hrozná představa! Umíte si to vysnít? Příjímací rituál se provádí na začátku roku. Každý žák se musí napít ze zázračné číše a podle toho, jaký záblesk se objeví, bude zařazen do dvou kolejí- červený záblesk předstvuje Zlobovik, zato bílý Strašnovír (bohužel, tato informace není 100% ověřená, jelikož nějaké servery uvádějí, že koleje jsou i 4, proto vám na konec radši test dávat nebudeme). Tyto dvě koleje proti sobě bojují o školní číši na konci roku. Jejich uniformy tvoří kožešinové kabáty, čepice a krvavě rudé hábity, ostatně to znáte z filmů. Smutný fakt je, že škola nepřijímá mudlorozené kouzelníky...
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...