Zdravím, potterheade.
Na začátek bychom vám chtěly nesmírně poděkovat, jelikož náš blog dosáhl pětseti přečtení a toto je teprve/už 10. kapitola. Děkujeme, že stále čtete!
Dnes jsme se rozhodly napsat další část naší poměrně nové série, a to měsíčníku. Dobře, víme, že vás dlouhé kecání určitě nebaví, takže jdeme rovnou na to!
Harry Potter- postavy
Jako první bychom určitě rády zmínily narozeniny Minervy McGonagallové. Zítra, tj. 4. 10., oslaví již své 85. narozeniny! Všechno nejlepší!
Další, koho bych ráda zmínila je sám ředitel havraspárské koleje Filius Flitwick, neboli Filius Kratiknot. Ten své narozeniny oslaví již 17. října. Jeho věk jsme, bohužel, na internetu nenašly, pouze zmínku, že se pravděpodobně narodil v 50. letech minulého století. Fuuuha, to je let!
Za zmínku by též určitě stály narozeniny Molly Weasleyové, které oslavíme 30. října. U této postavy rok narození víme. Tudíž vše nejlepší k 71. narozeninám, Molly!
Harry Potter- herci
Začaly bychom narozeninami Richarda Harrise (, tj. Albuse Brumbála v prvních dvou filmech), který by tento rok (1.10.) oslavil již své 90. narozeniny. Bohužel, roku 2002 zemřel. I tak mu ale přejeme vše nejlepší. /*
Dalším pánem na holení (XD) je herec Christian Coulson, který ztvárnil Toma Marvolo Riddlea. Dnes (3.10.) totiž slaví 42. narozeniny! Všechno nejlepší! To je hrozný, jak ten čas letí, kdyby byl o 20 let mladší, pravděpodobně by se nám líbil <3
Tentokrát musíme zmínit i druhého Albuse, tudíž Michaela Gambona. Ten oslaví 19.10. kulatiny, a to osmdesátiny! To je úctyhodný věk, nemyslíte?
Devon Murray oslaví 28. října teprve 31. narozeniny! Ale i tak ten čas letí... Všechno nejlepší, Seamusi!
Kdo by si nevzpomněl na krásnou herečku Clémence Poésy, která ztvárnila roli Fleur Delacour? Francouzka bude mít 38. narozeniny 30.10. Gratulujeme!
Pokud vám něco říká jméno Robert Hardy, tak máte výbornou paměť, jelikož tento člověk hrál v sérii Harryho Pottera Korneliuse Popletala (v angličtině Cornelius Fudge). Bohužel, tento skvělý britský herec zemřel v roce 2017, 29.10 by ale dosáhl věku 95 let. To je opravdu úchvatné!
Dne 20.10. 1949 se na Karibském ostrově narodil pozdější herec a hudebník George Harris. Tento sympatický člověk si zahrál Kingsleyho Pastorka. Věřili byste tomu, že mu bude 71? Na svůj věk vypadá velmi dobře.
Kdo by zapomněl na u-ubohého u-ukoktaného profesora Quirella? Musíte uznat, že herec Ian Hart ho ztvárnil výborně! Smekáme klobouky. Tato osoba oslaví 8. října 56. narozeniny. Vše nejlepší!
Fantastická zvířata- herci
Co jsme našly, tak tento měsíc má narozeniny herec Dan Fogler, který ztvárnil postavu jménem Jacob Kowalski. (Všimli jste si, jak jsme se vyhly skloňování tohoto jména? XD) Tomu bude 20.10. už 44 let. Též přejeme vše nejlepší!
Dále pokud vás svou krásou neudivila ministryně kouzel z Fantastických zvířat, můžu se vás zeptat, kolik máte dioptrií? Tato půvabná herečka Carmen Ejogo oslaví 22. října 46. narozeniny. Musíme říct, že bychom ji tipovaly mladší.
Pokud jste se dívali i na druhý díl Fantastických zvířat, je možné, že vám v mysli zůstal Nicolas Flammel, kterého hrál Brontis Jodorowsky. Ten bude mít 27.10. 58. narozeniny. Je neuvěřitelná ta práce maskérů, že ho dokázali tak moc přistaršit.
Tak a to by bylo vše, co jsme dokázaly dohledat. Doufáme, že jste při této kapitole neusnuli nudou XD. A máme pro vás tentokrát zajímavou otázku. Kdyby jste měli tu možnost, komu by jste z výše uvedených postav či herců uspořádali narozeninovou oslavu a proč? Určitě se neváhejte ozvat a napište vaši odpověď do komentářů. Moc se na vaše zprávy těšíme<3.
Vaše Emma a Linda
Neplecha ukončena
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
SonstigesZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...