Zdravím, potterheade,
ano, vidíte správně, Blog potrhlých potterheadek má nový update. Omlouváme se. Je nám to neskutečně líto, že jsme 2 měsíce nic nepublikovaly. Dostaly jsme se totiž zpátky do školy a poněkud jsme nic nestíhaly, a tak jsme bohužel musely Wattpad odstavit na druhou kolej, ALE teď jsme konečně zpátky s novými kapitoly, které budeme chrlit v jednom kuse.
Pokud jste někde na prázdninách, tak si užívejte! Ostatně po tomhle roce si to opravdu zasloužíme. Jestli se ptáte, proč jsme nevydaly něco už dříve tyhle prázdniny, je to proto, že Linda má na měsíc zdarma Netflix, takže se 24/7 dívá a nedělá nic jinýho xD (Hele, když už jsme u toho, viděl jste někdo Riverdale? :)) ) Taky pořád jen čte a cestuje. Ostatně tuhle kapitolu píše na datech, tak si toho važte. K tomu je Emma na prázdninách pryč a nemá s sebou počítač, takže je to poněkud kompilované, ale pro vás dokážeme všechno!
Také se po asi sto letech opravdu chystáme ke korekci celého blogu, takže kdyby vám pořád teď skákaly updaty na staré kapitoly, bude to kvůli tomu.
Každopádně už se můžeme vrhnout na náplň dnešní kapitoly. Možná je to poněkud míň záživné, mohly bychom nabídnout něco lepšího, když se slavnostně vracíme, ale něco speciálního pro vás připravujeme na příště.
Můžeme tedy začít měsíčníkem za měsíc červen (ano, vidíte správně, nebojte, my víme, že je už konec července xD)!
Harry Potter- postavy
Asi většina z vás zaregistrovala narozeniny Draca Malfoye, které byly už 5. června. Za Dracem jsme se v onen den po hodině Lektvarů zastavily a popřály mu za všechny naše čtenáře, takže se nemusíte obávat, pokud jste zapomněli. Myslíme na vás. Kdybyste se ptali, Dracovi by tenhle rok bylo 41. Ještě jednou gratulujeme, obzvlášť Emma, s kterou sdílíš stejnou kolej (Takové přátelské varování, dej si na ni pozor, před rokem na tobě byla poněkud nezdravě zavislá, nemáš zač).
E: To jsem byla ještě cRiNgE...
Dalšího oslavence mnozí z vás nemají v lásce, avšak my si myslíme, že průběhem série prošel výraznou změnou k lepšímu. Hovoříme o Harryho bratranci Dudleym Dursleym. Doufáme, že se nad svým trapným chováním 23. června jen pousmál a víc dárků, než při jeho posledních narozeninách, chtít nebude. Krásné 41. narozeniny! Konspirační teorie říkají, že by po jeho boku mohla stát v roli manželky Cho Changová, protože si v dospělosti vzala mudlu. Kdo ví, jestli nám Rowlingová někdy odhalí pravdu!
Čí srdéčko by se nerozteklo při sledování přeskakujících jisker svobodného domácího skřítka, Dobbyho? Ačkoliv tento odvážný a loajální tvor odešel v příliš brzkém čase, na jeho narozeniny jistě nezapomínáme! Neříkejte nám, že jste si na jeho oslavu 28. června aspoň nevzali nějaké fešné ponožky? Odpočívej v pokoji, nesmíme ti zapomenout vyřídit, že ti Harry posílá obzvlášť srdečná pozdravení!
Harry Potter- herci
Přímo den po narozeninách Draca slaví někdo stejně výjimečný. Na mysli máme herce, jenž stvárnil právě otce tohoto zmijozeláka. Ano, spousta z vás si správně vybavila jméno Jason Isaacs. Tomuto nestárnocímu umělci bylo již 58. Vše nejlepší!!
Jako dalšího z Harryho Poterra tu máme herce s docela cool jménem. Jedná se o Luka Youngblooda, víte, jaká postava se za ním skrývá? Chcete nápovědu? Velký fanoušek famfrpálu, je tmavší pleti, přáteli se s dvojčaty, je pro každou legraci. Pořád nic? Sakra, vy jste dneska nějací pomalí! No dobře, my vás nebudeme terorizovat, nebo nám ještě odejdete. Řeč je o Leem! Jeho představitel měl totiž 12.6. narozky. Vše nejlepší k třicetipětinám!
Ha, neříkejte mi, že aspoň jeden z vás nemá nebo aspoň někdy neměl crushe na představitele Nevilla Longbottoma, Matthewa Lewise! Pokud tu někdo takový je, zajisté měl někde poznamenané, že tento britský herec má 27.6. narozeniny. Tento rok mu bylo 32. Proč nám ty dětské hvězdy tak rychle stárnou?
Víte, že si jednu vedlejší roli v Harrym Poterrovi zahrál i český herec ještě jugoslávského původu? Přece všichni máme v hlavě zarytou drsnou postavu Igora Karkarova! A věřili byste, že tento herec jménem Predrag Bjelac hrál například v seriálu Slunečná, Ať žijí rytíři, Zločiny Velké Prahy nebo třeba ve sérii filmů Letopisy Narnie? Nedávno na to přišla Linda, když ho právě na ČT viděla. Hustý, no ne? Zaregistrovali jste to taky někdo? Nicméně hlavní je, že tento herec slavil 30. června své 59. narozeniny! Příští rok budou kulatiny, yay!
Fantastická zvířata- herci
Z Fantastických zvířat tu máme pouze jednoho zástupce, což ale ničemu nevadí. Jedná se o světově velmi oblíbeného herce Johnnyho Deppa! Neříkejte, že ho nemáte rádi, to prostě nejde! Jistě víte, že si zahrál v prvním i druhém díle Grindelwalda. Jak to bude ve finále s dílem třetím je zatím ve hvězdách. Já v sobě mám ještě krapet té naděje, že ho na plátně nakonec v Deppově podání spatříme. Každopádně tento opravdu talentovaný a sympatický herec oslavil 9. června své 58. narozeniny. Opravdu vše nejlepší!
A to máme pro jednou zase vše. Víme, že po tak dlouhé době byste si zasloužili něco lepšího, ale vážně se něco chystá :))
Panečku, já jsem fakt tak šťastná, že jsem zpátky, myslím, že Emma by mluvila stejně. Tak strašně moc jste nám chyběli! Ale jsme tu zpět pro vás. Snad to v září budeme zvládat líp. Děkujeme neskutečně za vaši trpělivost, víme, že je to s námi někdy horor, ale spolu to zvládneme. Teď mluvím, jak kdybychom lezli někam na Mount Everest xD Pardon, nechala jsem se trochu unést.
Každopádně děkujeme, rozhovory se také vrátí, výzvu s blogem prodlužuje do konce srpna a na Lindiném profilu vyjdou nějaké ty nové knížky! Třeba dneska vydala speciál za těch 200 sledujících (teď už skoro 220!). Kniha se jmenuje Dopisy neznámým OC dopisování. Bude neskutečně vděčná, když to omrknete a pokud se zapojíte, tak už bude v sedmém nebi :) Zkrátka teď se zase konečně bude něco dít :)
Mějte se kouzelně, co bychom bez vás dělaly?! Tak skvělé čtenáře bychom nikdy nevyměnily za nikoho!
Máme vás rády <3
Emma a Linda
Neplecha ukončena!
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...