Zdravím, potterheade,
vítáme vás u další kapitoly, tentokrát to bude velice speciální, jelikož právě sepisujeme již 20. kapitolu! Panečku, to tu strašíme už nějakou dobu. Počkejte... už přes devět měsíců.
Jelikož jsme chtěly, aby tohle bylo i pro vás speciální, připravily jsme takovou výzvu.
Obě dvě víme, že se mezi vámi nachází spoustu nadaných a uměleckých duší, proto vyhlašujeme soutěž!
V čem se bude soutěžit?
- v kreslení (můžete kreslit, malovat, vytvářet,... na papír ale i digitálně)
- v psaní (zkrátka jednodílovka na dané téma)
- v psaní (třeba se mezi vámi nachází talentovaný básník, takže i toho můžete využít)
- co my víme, můžete i něco ukuchtit pokud vás napadne něco, co bude spojené se zadaným tématem
- buďte zkrátka originální, jistě na něco přijdete
Téma
Jako zadání jsme vymyslely téma Vánoční ples v Bradavicích. Mohli byste třeba nakreslit/napsat/atd. sebe v úžasných šatech po boku vašeho vysněného partnera nebo studenty ve víru tance či to skvělé jídlo,... Nechceme vám ale nařizovat, jak a co máte udělat. Důležitá je vaše představivost.
Netušíme, zdali zadání bude víc a stane se z toho dlouhodobější soutěž (třeba že bychom jednou za dva měsíce jedno zadání vyhlásily) a nebo jestli uspořádáme pouze jedno kolo
Co budeme hodnotit
- originalitu
- snahu
- estetičnost
- i trocha toho umění
- co se týče psaní, tak se do hodnocení bude počítat i gramatika a pravopis, tak se snažte! (Naše doporučení: pokud si nejste o správné podobě určitého výrazu jistí, googlete a hledejte. Nezabere to tolik času, vy se poučíte, je to lepší z vizuálního hlediska a hlavně co se týče kvality příběhu!)
- pokud budete psát, bereme jen příběhy nad 500 slov, děkujeme
Jak to bude probíhat?
Čas máte až do 1. března, což je pondělí. Poté v prvním týdnu v březnu vydáme kapitolu, kde ukážeme všechna díla, co jste vytvořili. Ke každému napíšeme, co se nám líbí a popřípadě co by se dalo zlepšit, takže se vám dostane i konstruktivní kritiky. Na konci kapitoly vyhodnotíme 5 nejlepších výtvoru, které obdrží ceny.
Svůj výtvor vložíte do jakékoliv své knihy a hlavně nás označíte, abychom si vašeho díla všimly a zhodnotily jej.
Pokud máte otázky na průběh, zadání, pište do komentářů.
Pokud se chcete přihlásit, napište nám do komentářů a nebo stačí, když nás až následně označíte v kapitole. Stejně by ale bylo lepší, kdybyste nám nejdříve napsali, ať máme přehled, jestli se vůbec někdo přihlásí.
Prosím, pokud budete svůj výtvor fotit, ujistěte se, že máte dostatek světla a fotka je zaostřená!
O co se soutěží?
Ceny budou od 1. až do 5. místa
1. místo
- společně se já, Linda, Emma a onen výherce můžeme domluvit na napsání kapitoly do této knížky na výhercovo přání
- reklama na jeho profil pomocí oznámení na Lindině i Emminině profilu
2. místo
- napsání jednodílovky na přání (jednodílovku bude psát Linda, prosím, aby se týkala něčeho, co osobně zná, nejlépe Harryho Pottera xD)
- votes na jednu libovolnou knihu
3. místo
- votes na 2 libovolné knihy
- recenze na vaši knihu
4. místo
- pokud by daný oceněný měl zájem, mohly bychom provést na nějaké jeho knížce korekci
- votes a komentáře na jednu vaši knihu
5. místo
- vytvoření jakékoliv grafiky- koláž, tapeta, cover,...
- taktéž votes na jednu libovolnou knihu
+ všem našim výhercům bude nabídnut rozhovor do knihy Spill the butterbeer na profilu SmallAngelInTheSky !!!
A to ještě ze speciálu není všechno.
Říkaly jsme si, že by bylo určitě fajn, kdybyste nás trochu lépe poznali, a tak vám dáváme možnost se nás do komentářů na cokoliv zeptat, v příští kapitole na všechny otázky odpovíme. Snad se někdo z vás najde, kdo do těch komentářů něco napíše xDD
Takže by se to také dalo nazvat takovým askem!
Fajn, momentálně jsme vám představily dvě novinky, ze kterých jsme osobně dost nadšené, tak budeme doufat, že to klapne a někdo se přihlásí (aspoň těch 5 lidí, aby to dosáhlo na ty ceny xD)
Mockrát děkujeme, že tento blog stále čtete, těší nás každé přečtení, hlas či komentář (ty si poctivě všechny čteme, skutečně!)
Byli byste úžasní, kdybyste nám pomohli tuto výzvu sdílet mezi co nejvíce lidí. Nenutíme vás, ale moc by nám to pomohlo, děkujeme!
To už je ale pro tuto speciální kapitolu vše, doufáme, že se vám líbila.
Tak kdo se přihlásí? :)))
Hezký den/popřípadě prázdniny!
Emma a Linda
Neplecha ukončena!
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...