Zdravím, potterheade,
dnes je extrémně výjimečný den. Právě před rokem jsme s Emmou vydaly úplně první kapitolu tohoto blogu, která se jmenovala Začátek a významné datum. Je to neuvěřitelné, že jste tu s námi už rok!
Víte, díky této knize a hlavně vám se nám tak trochu změnil život. Každé dva týdny píšeme novou kapitolu, neustále přemýšlíme nad novými nápady, co napsat a zlepšit, odpovídáme vám na komentáře, skáčeme štěstím, když dosáhneme skvělých umístění, nových přečtení, když nám napíšete nějaký ten boží komentář a hlavně jsme poznaly další naprosto božské potterheady, vás!
Naše začátky byly dosti slabé, to musíme uznat (obzvlášť kapitola s HP tapetami xD), ale osobně si myslíme, že jsme se po pár měsících dostaly do fáze, která je celkem ucházející.
Za ten rok se toho mnoho odehrálo. Čím vším si blog prošel?
- dosáhl 3,69 přečtení
- získal přes 700 hlasů
- napsali jste nám přes 1,6 tisíc komentářů
- zveřejnily jsme 28 kapitol
- byl 1. v #blog a #linda
- byl poctěn jednou recenzí
- obdržel 1 meme xD
- vyhlásil 1 soutěž (nebo by tomu mohlo být jinak...?)
- má ty nejlepší čtenáře pod sluncem!
Vždyť bez vás bychom to absolutně nezvlády! Jste to nejcennější, co nám tento blog přinesl a nebojte, končit rozhodně nehodláme! Přísahám, že pokud nás s Emmou nic nerozdělí, až do té 200. kapitoly tu pro vás budeme! Každý váš komentář nás žene v této cestě dál. S každým novým čtenářem máme větší chuť tvořit další a další obsah pro vás. Nikdy se vám za tohle všechno dostatečně neodvděčíme! Ještě jednou ale určitě ne naposled... DĚKUJEME!
Upřímně jsme dlouhou dobu přemýšlely nad nějakým super originálním speciálem k tomuto výročí, ale bohužel nás nic extra nenapadlo, ALE i přes to si tuto kapitolu dočtěte až do konce, něco tam pro vás máme.
Když jsme nad touhle kapitolou přemýšlely asi v listopadu (jo, už tehdy xD), uvažovaly jsme nad tím, že bychom se odhalily a ukázaly vám, jak vypadáme, ale teď si nedokážeme představit, že bychom to opravdu udělaly. Jednou v budoucnu to uskutečníme, ale v nejbližší době ne. Budete si muset ještě chvíli počkat.
Jako další část této kapitoly jsou otázky ohledně blogu na vás a také nějaké naše odpovědi na otázky, které by vás mohly zajímat.
1. Jak jste se vůbec k našemu blogu dostali? Sdílel ho někdo, vyskočil vám v doporučených, nebo jste přímo hledali potterheadský blog?
2. Jak dlouho jste čtenáři tohoto skvostu? Našel by se někdo, kdo tu je opravdu již od května 2020?
3. Jaká kapitola vás nejvíc bavila a je vaše nejoblíbenější?
4. Jste spokojeni s častostí vydávání kapitol?
5. Je něco, co vám na blogu vážně vadí? Rády bychom se zlepšily a k tomu potřebujeme kritiku :)
6. Preferujete spíš krátké či dlouhé kapitoly?
7. Bez ohledu na to, kam nás dvě rozřadil Moudrý klobouk, do jaké koleje byste dali nás?
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...