Zdravím, potterheade,
doufáme, že se máte lépe než já (Linda), protože jsem dneska totálně pokazila dvě písemky, no, nic, doufáme, že aspoň vám dnešek zpříjemníme novou kapitolou! Dnes to bude o Harry Potter aplikacích, které jsou dostupné ve vašem Google play nebo App storu.
Můžeme jít na to! Snad se dozvíte něco nového.1. Harry Potter: Hogwarts Mystery
Tuhle hru zná pravděpodobně každý potterhead a věříme, že mnozí z vás ji hrají stejně jako my.
Aplikace byla publikována společností Jam City na základě licence od Portkey Games dne 25. dubna 2018 a je dostupná jak na Android tak i na iOS. Hra je celá v angličtině.A co se ve hře dělá? Za vlastní postavu prožíváte 7 let v Bradavicích, poznávate postavy jak z příběhu o HP tak nějaké nové, můžete rozhodovat za vlastní postavu a nic za to neplatíte, chodíte na hodiny, plníte úkoly a zároveň prožíváte velký příběh vaší postavy. Na začátku hry se dokonce necháte rozřadit do samotné koleje, kterou si vyberete. Jediný problém je, že úkoly a hodiny plníte pomocí energií, které se doplňují velice pomalu, jedna za 4 minuty. Počet energií, které můžete maximálně nasbírat, se v průběhu hry zvyšuje, stejně je to ale trochu otravné, na druhou stranu pro ty, kteří si dokáží hru užít a dobře využít energie nebo jsou jen trpěliví jako já, vřele doporučujeme! Ta grafika je opravdu úžasná, příběh neuvěřitelný a zahřeje vás u srdce, když potkáte Lupina, Brumbála, Hagrida, dvojčata Weasleyovi nebo samotnou Molly a mnoho dalších!
Během celé hry také získáváte body pro svou kolej.Tuhle hru musí opravdu vyzkoušet každý potterhead. Sama (L) ji hraju a jsem už ve třetím ročníku, hraju famfrpál a je to úžasný!! Navíc si ještě zlepšíte angličtinu.
Zde máte pár screenshotů ze hry.
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...