Zdravím, potterheade,
doufáme, že se všichni máte fajnově! U nás momentálně sněží- v druhé polovině března! Hlavně že na 24. prosince bylo teplo a krásný sluníčko, Merline.
Když o tom tak přemýšlíme, tak nám ten 24. prosinec docela sedí k tématu. Pamatujete si kapitolu, která vyšla zhruba pár dní po Vánocích? Představily jsme vám v ní HP a FB věcičky, které jsme za určitou dobu nasbíraly až do Vánoc. Podstatné je tam to do Vánoc. Co jsme nasbíraly o nich a po nich? To se dnes dozvíte! Obáváme se, že toho je poněkud víc než minule, ale my si vážíme každého předmětu :)
V médiích máte meme, který vytvořila Emma, mně to teda moc vtipý nepřijde -_- Mám se vás taky zeptat, jestli byste jich chtěli víc...
Na začátek pro vás máme menší informaci! Možná víte, že každá kolej má jednoročně pride day a tyto dny jsou právě minulý a tento týden!
20. 3. 2021- Mrzimor pride day
21. 3. 2021- Zmijozel pride day
22. 3. 2021- Nebelvír pride day
23. 3. 2021- Havraspár pride dayUpřímně nevíme, jak přesně slovo pride day přeložit, ale má to být den, kdy oslavujete a jste hrdí na to, že jste ve své koleji.
To bylo něco málo na začátek a teď se vrhneme na samotnou náplň kapitoly.
Linda
Jak již mnoho z vás ví, patřím do Mrzimoru a jelikož jsem na svou kolej patřičně pyšná, jsem ráda, když to mohu dát najevo. Jsem vděčná, že to Emma postřehla, a tak jsem od ní, jako jednu z mnoha věcí, dostala k Vánocům úchvatný odznak na oblečení se vzorem Mrzimoru. Bohužel jsem zatím neměla moc příležitostí, kam ho nosit, ale věřím, že až se jednou vrátí vše zase do pořádku, budu ho ukazovat všude, kde to jen jde xD Děkuji ti!
Když už jsme u toho mého milovaného Mrzimoru, má sbírka hrdosti (co jsem to, u Merlina, řekla? xD) zdaleka nekončí. O Vánocích jsem pod stromečkem nalezla naprosto úžasný set na dělání pečetí na dopisy. Hádejte, s čím je vzor pečetě a držátko pro uchopení? Ano, podle vašich odpovědí soudím, že jste všichni z Havraspáru, jak jste chytří, jelikož všechny tyto věci obsahují znak Mrzimoru. Nejste někdo z Mrzimoru? Že bych vám s tou pečetí poslala dopis! Jinak se můžeš Emmi těšit, že ti budou jako zmijozelce chodit dopisy se znakem Mrzimoru, hehe. Nemáš vůbec zač! Taky tě mám ráda!
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
SonstigesZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...