Zdravím, potterheade,
po dlouhé době jsme zpět a ano, uvědomujeme si, že je konec září a tyto věci jsme měly mít hotové na konci prázdnin, jenže jsme nebyly schopné si najít čas, abychom vše vytvořily a následně sepsaly. Je nám to líto, budeme se to snažit vynahradit teď.Jak jste již z názvu jistě pochopili, tato kapitola bude o Harry Potter DIY Back to school. No, nevíme, jestli vám můžeme říct, abyste si z našich výtvorů brali příklad, jelikož všechny nejsou zcela skvostné.
Můžete si z této kapitoly odnést inspiraci, pokud se vám bude něco echt líbit (jak by řekla naše češtinářka), před fotkou najdete popis výroby. Nic, co jsme tu zplatlaly, není nijak náročné, takže to levou zadní zvládnete i vy.
Shrnutí a obsah této kapitoly
1)šestery sešity s objekty a tématikou HP
2) pravítko Pobertův plánek
3) zlatonka na tužku
4) rozvrh
5) věc, která vás ochrání před mozkomorem lépe, než nějaké Expecto patronum!Co budeme potřebovat na 1. sešit?
~sešit
~čtvrtku
~fix
~tužkuKaždý zná hlášku Hermiony Grangerové: ,,It's LeviOsa not LeviosA!" A právě tu jsme použily. Podle obrázku si rozvrhněte, kam chcete text umístit. Doporučujeme si nejdřív předkreslit nápis tužkou a až poté obtáhnout fixou. Pokud nechcete sešit tolik "obyčejný", můžete ho doplnit vaší kresbou Harry Potter objektů.
Mimochodem omlouváme se za kvalitu, ale nedařilo se nám dát obrázky do kapitoly normálně, tak jsou trochu naopak.
Co budeme potřebovat na 2. sešit?
~sešit
~čtvrtku
~vodovky
~štětec
~vodu
~temperky/akrylovky
~popřípadě třpytkyOsobně tenhle je můj favorit (L). Asi poznáte, že jsem ho dělala já, jelikož je na něm hůlka Freda Weasleyho, která vysílá kouzlo, dost možná Expecto patronum (mé oblíbené). Nejdříve si na čtvrtku tužkou předkreslíme hůlku (může být libovolná, nejen Fredova), abychom věděli, odkud bude vysílat paprsek. Poté si vyndáme vodové barvy a začneme je nanášet na papír tak, aby to vypadalo jako kouzlo. My jsme použily za barvy jen modrou, zelenou a fialovou a hodně jsme přidávaly vodu, aby to ve výsledku vypadlo víc rozpitě a aby se barvy propily. Až vše zaschne, akrylovými či temperovými barvami vybarvíme hůlku. Když i ta uschne, podle vaší libosti můžete přidat třpytky, my použily modré. Třpytky máme v takové tubě, jsou smíchané i s lepidlem, takže vše krásně drží. Poté stačí jen zasunout výkres pod obal na sešit, ani nemusíte používat lepidlo a je hotovo.
ČTEŠ
Blog potrhlých potterheadek
RandomZkuste se co nejvíce přenést do své fantazie a představit si, že tohle se aspoň trochu podobá blogu... Najdete tu všemožné i nemožné XD Budeme zde vydávat různé fakty, zajímavosti, tapety, memes, fan teorie, doporučovat knihy s tématikou HP na Wattp...