#35 The Boyz

140 8 5
                                    

Válassz egy képet!

Mit akar mindenki egy hosszú és fárasztó hét után? Találkozni a barátaival, kiengedni a gőzt, bulizni hajnalig, minden felgyülemlett stresszt elűzni egy kis alkohollal - vagy kicsit sokkal -, és végre úgy érezni, hogy ha ezt a hetet túlélte, akkor...

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Mit akar mindenki egy hosszú és fárasztó hét után? Találkozni a barátaival, kiengedni a gőzt, bulizni hajnalig, minden felgyülemlett stresszt elűzni egy kis alkohollal - vagy kicsit sokkal -, és végre úgy érezni, hogy ha ezt a hetet túlélte, akkor a következőt fél lábon is simán kibírja.

Te már hétfőn, a két órás dög unalmas megbeszélés közben, eltervezted a péntek estédet. Egy pohár bor társaságában olvasol egy könyvet vagy nézel egy filmet - a terved ezen részénél még alkuképes voltál -, majd viszonylag korán lefekszel, hogy kipihend ezt a borzasztó 5 napot. Így tehát az általános elképzelésben és a tiédben egyedül az alkohol volt a közös pont.

Éjfél előtt pár perccel ébredtél fel a telefonod hangjára, hogy üzeneted érkezett. Nem tudtad mikor aludtál el, a szobát betöltötte a TV hangja. Még mindig ugyanaz a film ment, mint amit pár órája elindítottál. Az ablakon beszűrődött az utcai lámpák fénye. Fogalmad sem volt, hogy ki kereshet ilyen késői órában, ezért kíváncsian oldottad fel a telefonod kijelzőjét.

Ismeretlen szám

Most komolyan itt hagytatok?

Felhúzott szemöldökkel bámultad az üzenetet. A telefonszám egyáltalán nem volt ismerős, ezért úgy döntöttél, hogy figyelmen kívül hagyod az üzenetet. Kikapcsoltad a TV-t, elhúztad az ablak előtt a függönyt, és már visszahelyezted a fejed a párnádra, hogy újra elragadjon az álmok világa, de egy újabb üzenet elűzte az álmot a szemedből.

Ismeretlen szám

Tudom, hogy láttad üzenetem, Kevin!
Azonnal gyertek értem vissza, különben ne akard megtudni, hogy mit fogok csinálni, ha legközelebb találkozunk!!!

Te

Kedves Ismeretlen! Neked is szép estét!
Valamit nagyon félrenyomtál, mert fogalmam sincs, hogy ki az a Kevin vagy hogy egyáltalán te ki vagy

Ismeretlen szám

Ne szórakozz velem! Akkor te vagy az Changmin?
Kérlek, gyertek vissza értem, kezdek félni :(

Te

Nem talált
Szerintem mostanában ne menj lottózni

Ismeretlen szám

Oh...
Te tényleg nem valamelyik barátom vagy
Sajnálom, csak a barátaim (vagyis azt hittem, hogy azok) itt hagytak a buliban, ők meg hazamentek...
Most pedig itt fagyoskodom az utcán

Te

Szíves figyelmedbe ajánlom a tömegközlekedést

Ismeretlen szám

Az nálam sajnos nem megy ilyen egyszerűen

Te

Kpop Dating DoorsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant