#20 BTS

303 19 5
                                    

Válassz egy képet!

Még mindig teljesen maga alá temetett az a katartikus élmény, amit az elmúlt órákban éreztél

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Még mindig teljesen maga alá temetett az a katartikus élmény, amit az elmúlt órákban éreztél. Ahogy mindenki egyszerre énekli a soron következő dalt, ahogy a tömeg egyszerre hullámzik, akár egy tenger, a fények, és ahogy minden egyes dal ütemét érzed a talpad alatt. Egyszerűen leírhatatlan volt. Egyedül azt sajnáltad, hogy ezt még csak most élted át először, és hogy egy szempillantás alatt vége is lett.

Ma voltál életed első koncertjén. Ha ennél is pontosabbak akarunk lenni, akkor életed első BTS koncertjén, de már akkor tudtad, hogy nem az utolsón. Egyszerűen minden pillanatát élvezted, így még az sem tudta a kedvedet szegni, amikor a koncert végén egy véletlen folytán egy sárga, ragacsos ital landolt a pólódon.

Már lassan negyed órája vége volt a koncertnek, de te még mindig az egyik mosdóban próbáltad megtisztítani a fehér pólódat, de az minden perc elteltével inkább csak rosszabb látványt nyújtott.

Egy lemondó sóhajjal nyugtáztad az eredményt, és menthetetlennek nyilvánítottad a már nem is olyan fehér felsődet. Gyorsan az egyik kézszárítóval majdnem szárazra szárítottad a pólódat, és megindultál kifelé a mosdóból, hogy elhagyd az arénát.

- Vissza! Vissza! - tolt valaki vissza a mosdóba a válladnál fogva.

Szájtátva bámultad az előtted álló fiút. Elsőre el sem akartad hinni, hogy a BTS egyik tagja áll előtted teljes életnagyságban, akit még nemrég a színpadon láttál tombolni.

- Őrült rajongók? - kérdezted kíváncsian.

- Mondhatni. - húzta egy féloldalas mosolyra a száját. - Őrült rajongók? - biccentett a felsőd felé.

- Rajongónak rajongó, az őrültségről nem tudok nyilatkozni. - nevetetek fel mindketten a válaszodra. Az ajtó felé pillantott, de a folyosóról egy hangot sem lehetett hallani. Szaggatottan kifújta a levegőt a tüdejéből, majd bocsánatkérő tekintettel visszafordult feléd.

- Ne haragudj, hogy így letámadtalak! - adott hangot annak, amit az előbb már a tekintetéből ki tudtál olvasni, és zavartan megvakarta a tarkóját. - Valahogy megtaláltak, és hát szégyen a futás, de hasznos... - húzta el a száját.

- Semmi baj, megértem. - felelted bátorítóan.

Láttad, hogy teljesen zavarban van, ahogy te is. Soha nem gondoltad, hogy tőled egy karnyújtásnyira fog állni az a srác, akiért lányok ezrei rajonganak, aki szinte már egy átlagos embernek megérinthetetlennek tűnik. De mégis, pont beléd botlott a koncert után a mosdóban. Titkon még egy kicsit örültél is annak a balesetnek, mégha az egyik kedvenc pólód is látta ennek a kárát.

- A koncert fantasztikus volt! - kezdted, ezzel újra magadra vonva a fiú figyelmét. - Minden pillanatát élveztem, egyszerűen leírhatatlan élmény volt!

- Komolyan mondod? - csillantak fel boldogan a szemei. - Az első alkalom volt? - kérdezte, mire te hevesen elkezdtél bólogatni.

- Akkor...

- ERRE!

Mindketten ijedten kaptátok az ajtó felé a fejeteket. Egy ki nem mondott kérdéssel a szemedben néztél rá. Határozottan, mégis gyengéden, megragadta a karodat, és berántott a bejárattól legtávolabbi wc fülkébe. Egy gyors mozdulattal lecsapta az ülőke tetejét, hogy felállhasson rá, nehogy a lábai kilátszódjanak, ha valaki alulról benézne.

Az ajtó hangosan ütődött neki a mosdó csempéjének. Legalább 5 emberhez tartozó hangot hallottál, akik mind a mögötted lévő fiút keresték. A fülkék ajtaját egymás után nyitották ki, a tiétek viszont nem mozdult meg, mire egy hangos sikítás volt a válasz kintről.

- Gyere ki! - hangzott az ajtó elől egy ellentmondás nem tűrő felszólítás.

"Segíts, kérlek!" - tátogta a fiú összetett kezekkel.

Óvatosan kidugtad a fejed az ajtón.

- Mizu, csajok? Segíthetek valamiben? - kérdezted. Többfelől csalódott sóhajjal indultak kifelé a lányok, azonban még így is maradtak olyanok, akiket a látványod nem tántorított el.

- Nem láttad véletlenül valamelyik BTS tagot?

- Lehetnél kicsit konkrétabb is.

- Én... - kezdte, de egyből félbe szakítottad.

- Bocs, hogy így közbe vágok, de tudod... Nem véletlenül vagyok itt. - vetted halkra a mondat második felét. A látszat kedvéért még egy elgyötört grimaszt is varázsoltál az arcodra, és a hasodhoz szorítottad a kezedet. - Ha engem kérdeztek, szerintem a srácok már rég leléptek, vagy fél órája vége
a koncertnek. És ha most megbocsátotok... - húztad vissza a fejed, és csuktad vissza egy határozott mozdulattal az ajtót.

A hátadat az ajtólap vetetted, a kezedet pedig a szádra szorítottad, hogy visszatartsd a nevetést, ami csak még erősebben akart kitörni belőled, amikor ránéztél tinik ezreinek bálványára, ahogy a wc tetején kuporog a térdeit átölelve, pár megvadult rajongó elől menekülve.

- Ne nevess! - mondta pár perc múlva, amikor már egy ideje egy árva hangot sem hallottatok, de ő is összepréselte az ajkait, nehogy belőle is kirobbanjon a nevetés.

- Ismerd el, ez egy Oscar-díjas alakítás volt! - lökted ki az ajtót nevetve.

Újra ugyanott álltatok, ahol elkezdtétek a beszélgetést. Mindketten tudtátok, hogy ideje búcsúzkodnotok. Neki vissza kellett menni a bandához, neked pedig ideje volt már hazamenni.

- Tessék! - nyújtotta feléd a pulcsiját. - Ezzel eltakarhatod annak a kis balesetnek az eredményét. - bökött a felsődre.

- Köszönöm! - vetted el tőle. - Hát... Örülök, hogy így egyszer találkoztunk!

- De nem utoljára! - nyomta le a kilincset. - Még vissza kell adnod a pulcsimat! - kacsintott rád, majd kilépett a helyiségből, így végre megengedhetted magadnak, hogy előbújjon a fültől fülig érő mosolyod.

Melyik BTS taggal találkoztál?



Melyik BTS taggal találkoztál?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kit kaptál? ❤️

Kpop Dating DoorsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang