Válassz egy képet!
– Neked pasi kell!
– De mondom, hogy nem!
Már napok óta ez a párbeszéd játszódott le újra és újra a barátnőd és közted, de sehogy sem tudtad ejtetni vele a témát.
– De lééégyszi! – nézett rád boci szemekkel az ágyadról. – Csak egy vakrandit hadd szervezzek le neked! Csak egyetlen egyet! – mutatta a mutatóujjával.
Nagyot sóhajtva csuktad be az előtted heverő könyvet, és fordultál a barátnőd felé.
– Nem.
– De!
– De mondom, hogy nem!
– De én meg mondom, hogy de!
– Jó legyen, most az egyszer, de csak azért, mert addig úgysem hagysz békén.
– Ez nem úgy működik, nem mindig az van, amit te akarsz! – pattant fel az ágyról. – Ha én azt mondom, hogy elmész, akkor... – akadt meg a monológja közepén, amikor eljutott a tudatáig, hogy mit is mondtál neki az előbb. – Szóval elmész? Jaj, úgy örülök! Nem tudom, mit mondtam volna a srácnak, ha nem mész el. Gyere gyors, öltözz!
Sejthetted volna, hogy már konkrétan le is szervezett valami találkozót, mert erőszakosabban próbálta most rád tukmálni ezt a vakrandit, mint az előző alkalmakkor.
Egy óra múlva már ott álltál a kedvenc éttermed előtt. Legalább, ha nem jön be a srác, attól még lehet egy jó estéd. Gyors végig simítottál az ingeden és nadrágodon, és beléptél az étterembe.
Elindultál az egyik eldugott sarok felé, ahol a randi partnereddel találkozni fogsz. Mikor a srác mögé értél, óvatosan megköszörülted a torkod, mire az előtted ülő egyből felállt a helyéről, feléd fordult és megvillantotta a legszebb mosolyt, amit valaha láttál. Ekkor már tudtad, hogy az este mégsem lesz olyan unalmas, mint amire számítottál.
Kivel volt vakrandid?
Kit kaptál? 😍
YOU ARE READING
Kpop Dating Doors
FanfictionKpop Dating Doors játék, ahol a választásod összehoz a kedvenc idoljainkkal