#39 BTS

205 13 9
                                    

Válassz egy képet!

Az életed gyökeresen megváltozott a középiskola végén, amikor az utcán leszólított egy idegen, és a kezedbe nyomta a névjegykártyáját

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Az életed gyökeresen megváltozott a középiskola végén, amikor az utcán leszólított egy idegen, és a kezedbe nyomta a névjegykártyáját. Még szerencse, hogy a következő sarkon nem dobtad ki azonnal a kis papírt, különben nem lennél ma ott ahol. Mára már sikeres és népszerű modellnek számítottál a szakmádban, a fényképeid minden második hirdetőtáblán megtalálhatóak volt egy-egy reklámfotózás után, és ezek a felkérések soha nem akartak elfogyni. Mindig volt munkád, de nem vállaltál el akármit, nem akartad túlzásba vinni, és próbáltál odafigyelni arra, hogy ne hajszold túl magad, éppen ezért, ha elvállaltál egy munkát, az már eleve sikeresnek volt elkönyvelve az adott cég részéről. Nagy szabadságot kaptál az ügynökségedtől, persze voltak különleges esetek is, amikor sok beleszólásod nem volt abba, hogy elvállalod-e az adott felkérést vagy sem.

Ez is egy ilyen alkalom volt. Hónapokkal ezelőtt érkezett a felkérés a BigHit-től, hogy szerepelj a BTS egyik tagjának az új dalának videoklipjében, az ügynökséged pedig boldogan fogadta el az ajánlat minden feltételét. Idáig soha nem csináltál ilyet, mindig csak valamelyik márka új termékének reklámarca voltál, vagy élőben kellett megjelenned valahol az új kollekciójában, ezért elsőre ódzkodtál a dologtól. Mi van, ha csalódást okozol, és nem úgy sikerülnek a felvételek, ahogyan azt elvárják tőled?

Viszont ez a nap is eljött, de egyedül az nyugtatott, hogy ma csak egy egyszerű fotózás lesz. Az öltöződben ültél, és vártad, hogy valaki szóljon, hogy kezdhettek. Sok más hírességgel dolgoztál már együtt, de ez szintén nagyon új volt. Ismertél pár idolt, de közös munkátok nem volt még soha sem.

Kopogás hallatszott, mire felálltál. Gyors még vetettél magadra egy utolsó pillantást a tükörben, megigazítottad a ruhádat, mielőtt szóltál volna.

Szabad!

Viszont a várt emberrel ellentétben, a BTS egyik tagja lépte át a küszöböt.

Szia! – köszönt egy kedves mosollyal az arcán, és közelebb sétált hozzád, de az ajtót teljesen nyitva hagyta maga mögött. – Ne haragudj, hogy zavarlak, csak köszönni szerettem volna, hogy ne a kamera előtt lássuk egymást először. – mosolyodott el zavartan.

Meghökkenve néztél rá. Ilyen még soha nem történt. A szakmádban ez a legtöbb embernek csak egy munka volt, amit el kellett végezni, így nem nagyon adtak az ilyen formaságokra, mint a bemutatkozás. Persze voltak kivételek, de nem gondoltad, hogy egy ilyen híres ember, mint a világhírű BTS tagja, is ezeknek a ritka embereknek a táborát gyarapítja.

Szia! – terült el egy széles mosoly az arcodon a felismerés után. A hangulat egyből oldott volt köztetek, így máris kevésbé érezted feszélyezettnek magad.

Köszönöm, hogy elvállaltad a felkérést! Örültem neki, amikor megtudtam, hogy részt veszel a dalom klipjében. – mondta, miközben zavartan az egyik lábáról a másikra helyezte a testsúlyát. Milyen aranyos.

Én köszönöm, hogy rám gondoltatok! – felelted, és tényleg így is gondoltad. Két perc alatt megváltozott az egész felkéréssel kapcsolatban a véleményed. Mindenre számítottál csak erre nem.

Elvállaltam a feladatot, hogy én szóljak neked, hogy kezdhetünk, szóval... – bökött az ajtó felé, mire te céltudatosan elindultál, hogy végre elkezdhessétek a munkát.

Akkor menjünk is.

A fotózás nagyon jó hangulatban telt. Rengeteg kép készült rólad, a fiúról és a párosotokról egyaránt. Rég érezted ilyen felszabadultnak magad egy fotózás alatt, így a mosoly levakarhatatlan volt az arcodról – kivéve persze, amikor külön kértek rá, hogy most egy kicsit komolyabb arckifejezéssel nézz a kamerába. Az idő csak úgy szárnyalt, így meglepődve néztél ki az ablakon, amikor a stáb bejelentette, hogy kész vagytok, mert kint már lemenőben volt a nap.

Máris? – kérdezted magadtól döbbenten.

Köszönöm a munkádat! – jelent meg melletted hirtelen a semmiből a fiú, és egy üveg vizet nyújtott át neked, amit te hálásan fogadtál el. – Arra gondoltam, hogy... – kezdte, de elharapta a mondat végét.

Igen? – kérdezted kíváncsian.

Meghívtlak egy vacsorára köszönetképpen?

Ha arra nem számítottál, hogy egy ilyen népszerű idol ennyire kedves veled, akkor erre meg főleg nem. Ez a kérdése még jobban kivívta a szimpátiádat, a várakozó csillogást a szemében pedig végképp nem tudtad figyelmen kívül hagyni, ezért boldogan mondtál igent a meghívásra.

Egy percre sem bántad meg, hogy igent mondtál. Az este folyamán egyre több és több mindent tudtál meg a fiúról, és ha éjfél után nem kellett volna hazamenned, akkor még reggelig is elhallgattad volna. Ilyenkor utáltad azt, hogy híresség vagy, és nem csinálhatod mindig azt, amit szeretnél.

Az elkövetkező napokban többször is üzentetek egymásnak, egy nap sem maradhatott el anélkül, hogy legalább annyit ne kérdeztetek meg egymástól a nap végén, hogy hogy van a másik, így már többen is megkérdezték tőled, hogy hirtelen miért nőtt a kezedhez a telefonod.

Ma volt az utolsó napja a videoklip forgatásának, és már teljesen belejöttél a dologba, sőt, még élvezted is. Éppen ezért a nap végén szomorúan konstatáltad, hogy készen vagytok, a te munkád itt véget ért.

Szia!

Meglepetten fordultál meg, amikor a hátad mögül meghallottad az ismerős hangot, amit magadnak is nehezen vallottál be, de roppantul hiányzott.

Te mit keresel itt? – kérdezted, majd megpördültél a tengelyed körül, hogy aztán szembenézz az egy szál vörös rózsát szorongató fiúval.

Hozzád jöttem. – lépett hozzád közelebb egy óvatos mosollyal az arcán. A mondatára elpirultál, de már rejtegetni sem akartad, hogy mennyire kedveled a fiút. – Most, hogy már kész vagyunk a forgatással, már nyugodt szívvel megkérdezhetem... Eljönnél velem egy randira?

Egy széles mosoly kúszott az ajkaidra, és nem is volt kérdéses számodra, hogy mit válaszolsz neki.

Melyik BTS tag hívott el randira?










Kit kaptál? ❤️

Kpop Dating DoorsOnde histórias criam vida. Descubra agora