Óracsörgésre ébredtem amit valaki kinyomott. Mikor kinyitottam a szemem Yoongi feküdt mellettem engem átölelve. Minden teljesen nyugodt és megjitt volt. Mintha semmi nem történt volna, csak Ő és Én. Nem tudtam visszaaludni ezért azt néztem ahogy ő alszik. Annyira aranyos volt, szinte mintha más ember lenne.
-Legalább ne nézz ilyen feltűnően légyszi. Érzem ahogy elég az arcom.-mondta kuncogva álmos hangon
-Én nem is nézlek.
-Áha te soha, csak hunyorogva figyellek már vagy 1 perce és majd késik a szemed. Netalántán ennyire szép vagyok? -ezt a mondatát követően kikeltem az ágyból és elindultam arcotmosni. Épp öblítettem le az arctisztítót amikor Yongi hátulról átölelt és puszilgatni kezdte szépen lassan a nyakamat. Nem tudtam elképzelni mégis mi lelte ezért megfordultam és megcsókoltam. "Nagyon szeretlek" súgta a fülembe én pedig nyakába bújtam. Minden tökéletes volt, szinte már túl tökéletes. Csak abban tudtam reménykedni, hogy ez a meleg érzés ami most átjár soha nem fog végetérni. Gondolataimba Yoongi zavart meg amikor is felkapott és bevitt a szobámba majd ledobott az ágyra. Mit ne mondjak rendesen meglepődtem.
-Csak akkor ha te is akarod. Nem akarom...
-Akarom!- ekkor óvatosan elkezdtünk csókolózni majd levette a pólómat és magához ölelt. Én is ezt tettem. Valószínűleg ő már nem először csinálja ezt, de nekem ez az első alkalom ezért picit tartottam ettől az egésztől. De megbízok Yoongiban úgyhogy megpróbálok nem ezen agyalni.
- Szólj ha fáj mert abbahagym akkor, nem akarlak bántani.-jesszu annyira elvagyok a gondolataimmal, hogy észre sem veszem, hogy már itt tartunk. Mondatra csak bólintottam ezt követően pedig felszisszentem.
-Fáj?
-Nem. Csak egy picikét, de türhető.- az arcára nyugalom került és folytatta amit elkezdett. Soha nem éreztem ehez hasonló érzést. Egyszerűen elmondhatatlan. Ő és Én, álmomban sem gondoltam, hogy ez egyszer bekövetkezik. Szeretem őt és ezt semmi sem változtathat meg. Jöjjön akár a 3 világháború vagy a jégkorszak mi együtt leszünk, boldogan és gondtalanul."Cara! Cara ébredj itt vagyunk megérkeztünk! Hallod Cara! Kezdődik a küldetés!"