🤍🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍

72 4 1
                                    

Egy nagy limuzinnal érkeztünk a helyszínre. Amikor kiszálltunk a járműből a szívem hevesen kezdett verni hiszen ez az első küldetése ezért nagyon izgultam el ne baltázzam. Nem akartam másra koncentrálni csak arra, hogy ezt az egészet letudtam végre. Az én feladatom elvegyülni a tömegbe és megtalálni a célszemélyt majd elvinni egy olyan helyre ahol nem hallja senki az ordítását és Jeohyung pedig majd elintézi a többit. Szóval egy bólintással elváltunk egymástól és kezdetét is vehette az akció.

A célszemélyt leírása:
Fiatal amerikai férfi aki a 20-as éveiben jár. Szőke haj és sötétkék öltöny a neve Ethan Miller. Az arcán tetoválások találhatóak amik a következők:
Homlok- barlang rajz a bal szemöldök felett a jobb felett pedik UFO elrablás. A bal szeme alatt egy hold amibűl egyő esik a másik oldaonpedig egy szárny. A nyakán egy koponya amiből bika szarv áll ki és tűz van körülötte.

Azonnal neki is álltam a keresésnek és azonnal meg is találtam az italpultnál egy szőke lánnyal beszélgetni akinek nem nagyon élvezte a társaságát. A következő pillanatban megszólalt az adóvevőm.
-Cara látom megtaláltad. Én a helyemen vagyok a 1322- es szobában. El tudod ide csalogatni?
-Még is hogyan? Menjek oda és mondjam neki hé nem akarsz feljönni velem az 1322-es szobába, vagy hogy?
-Figyelj amennyire most csinos vagy még az is beválna, de ő ennél okosabb. Na meg te lány vagy szóvaaaal...
-Kizárt!
-Pedig muszály leszel és tudod nem fog semmi bajod esni mert én itt leszek és megmentelek bármitől! Ha meg valami nem úgy alakul félremész és szólsz.
-Ahhj rendben.
Odamentem a pulthoz és leltem Ethan mellé. A beszélgetése a lánnyal a pénzről szólt még az üzletekről. Mikor a lányhoz odament egy izmos testőr és elhízik onnan tudtam, hogy most én jövök.
-Szóval üzleti körökben forogsz.
-Mi? Ja, hogy én. Igen aban.- ezután a mondata után alaposan végig mért- És te?
-Én is hasonlóba. A szüleim fegyver kereskedésben dolgoztak.
-Ó sajnálom.
-Nincs baj
A beszédtéma végre beindult. Nem tudom pontosan miért is kell megölni, hiszen nagyon rendes embernek tűnik. Mindegy is, a lényeg az, hogy mostmár csak valahogy el kellene azt érnem, hogy eljöjjön velem az 1322-es szobába. Már szinte mindenről papol nekem. Megtudtam, hogy az apja emberkereskedelemmel is foglalkozik még sok más illegális dolgon kívül és hogy ő megörökölt égy alibi számítástechnikai céget, azon kívül pedig bérgyilkosként dolgozik. Eléggé jól haladtam addig a pontig amíg egy ismerős alak meg nem jelent előttem. Mit keres itt Yoongi barátnője és miért tart errefelé?
-Szia Ethen!
-Oh szia Emily!
Emily?
-Hogy vagy? És ki a kis barátnőd?
-Megvagyok köszi és ő itt...
-Madison-mosolyogtam rá a kamu mosolyommal.
-Örülök, hogy megismerhetle Madison. Tudod nagyon ismerős vagy nekem valahonnan de nem tudom honnan. Nem találkoztunk mi már valahol?
-Nem hinném...- Kezdett felforrósodni a levegő és ezt szerintem Ethen is érezte
-Lányok elmegyek most hozok hármunknak egy italt a másik bárpultból. Addig ti nyugodtan beszélgessetek.
-Okés
-Okés
Amint elhagytak a helyét Yoongi barátnőjének azonnal láttam kialakulni a tönkreteszem az életed mosolyt. Még így nézett vagy 5 percig majd megkérdeztem tőle.
-Mit akarsz?
-Meg kell ölnöm Ethent és te miért vagy itt? Jaa, hogy te is ezért. Hát tudod az egyetlen aki ezt elvégezheti itt az én vagyok. Szóval gyere velem MOST! Persze ha jót akarsz magadnak.
Eleget tettem kérdésének és követni kezdtem. Elindultunk a lift felé, majd megnyomta a tetőtér gombot. Közben amíg nem figyelt leadtam egy vészjelzést mert nagyon rossz előérzetem van. az egész lift út olyan volt mintha égy órán át utaznánk és amikor felértünk nagy erővel lökött ki a liftből szóval azonnal földre kerültem. Rálépett a csuklómra majd a melkhasomra térdepelt. Alig kaptam levegőt, szinte folytogatott.
-Pedig azt hittem a suliba jó barinők lehetnénk tudod. De belekötöttél az akcióba szóval tudod most mi jön. De azért előtte eljátszogatok veled egy kicsit.- megfogta a hajamat és azzal a lendülettel nekilökött a falnak. A fejemet nagyon beütöttem és azonnal szédülni kezdtem. Majd megint megragadta a hajam és felállított.
-Na mi lesz még csak nem is ütsz vissza ez így uncsi.-majd gyomroszájon ütött és rúgdosni kezdtett.
-Na jó meguntam. Most háromig fogok számolni aztán fejbelőlek. Jó?Egy... Kettő... Há...-ekkor egy hatalmas dörrenés történt azt hittem engem lőtt le de mikor kinyitottam a szemem Ő esett össze előttem.
-Bazd...meg te...kurva...-megdörzsöltem a szemem és felnéztem, nem hittem a szememnek.
-Jól vagy?
Yoongi...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A maffia lányakéntWhere stories live. Discover now