Seděla jsem u snídaně, ve které jsem se spíš nimrala než abych si jí vychutnávala. Vidličkou jsem si hrála s cherry rajčátkem, které jsem honila po celém talíři. Byla to zábava, alespoň do té doby než jsem zvedla pohled nahoru. Táta s Alicí se na mě koukali s nechápavým výrazem. Jejich obočí dosahovalo na čele zatraceně vysoko. ,,Co?" vyprskla jsem. Dnes není zrovna nejlepší den na blbé pohledy a ještě horší kecy. ,,Nic zlato" pokroutil hlavou otec a jen se culil. O co tady zase sakra je? Honilo se mi hlavou. ,,Víš zlato..." začal otec, ale já ho přerušila. ,,Neříkej mi zlato. Není mi 5". ,,Promiň, je to blbý zvyk.". ,,Hm, tak co chceš?". Nevím proč jsem tak protivná, možní nadcházející menses nebo co. ,,Chtěli jsme ti jen říct, zda ti nevadí. Já jsem ti chtěl říct jestli ti nevadí, že si chci Alici vzít." jeho úsměv z tváře zmizel a vystřídala ho obava. ,,Tati" povzdechla jsem si ,,Mě je tvůj život úplně někde. Jsem ráda, když sem můžu přijet a mít chvilku klid nebo že mi pomáháš se školou, ale tvůj život je mi jedno.". Chtěl něco přidat, ale zastavila jsem ho tím, že jsem zvedla ruku a dala mu jí před obličej. Opravdu jsem na další kecy neměla náladu. Jsem přešlá, nemám hlad, energii ... vůbec nic.
Na večer jsem se šla balit, abych se vydala zpátky do víru velkoměsta. Hrozně jsem se těšila na debilní poznatky matky. Házela jsem do tašky vše co mi přišlo pod ruku. V tu chvíli mi bylo úplně jedno či je to moje nebo Alice. Na posteli mi v kuse vibroval mobil a to mě přímo vytáčelo. To vibrování mi nikdy nevadí, ale dnes je to jiné. Nervy mám na pochodu a nevím vůbec proč. Přišla jsem blíž k posteli, abych se podívala kdo mě v kuse otravuje. Na displeji se měnily dvě jména, Louis a Matka. Pokroutila jsem hlavou a šla si dál balit a trochu poklidit pokoj. Když už jsem byla tak vytočená z neustálého vibrování, přiběhla jsem k posteli a bezmyšlenkovitě vzala hovor. ,,CO?" zavrčela jsem na dotyčného. Zrovna v tuto chvíli mi bylo u zadku jestli to říkám Louisovi nebo matce. ,,Ale ale. To je mi to krásné pozdravení." smál se jeho hlas. On si snad ze mě fakt dělá prdel. Co po mně pořád chce? A kde kurva vzal mé číslo? Ale překvapuje mě to ještě vůbec? Ne. Ten kretén je schopný všeho. ,,Co chceš Maliku?" protočila jsem panenky a založila si ruku do kapsy u tepláků. ,,Už jsem ti to řekl několikrát. Tebe.". ,,Jak vtipné, jak vtipný." protočila jsem panenkami. ,,Proč by mělo?". ,,Proč? Proč by si mě kurva měl chtít? Nejsem panenka na zavolání co musí šukat každou minutu. Nemám na to náladu a ani čas. Běž do prdele už." zuřila jsem i když jsem k tomu neměla důvod a ani on mi k tomu důvod nedal. Něž stačil cokoliv říct, zavěsila jsem. Nechtěla jsem nato myslet, tak jsem začala uklízet dál. Po pár uplynulých minutách jsem se rozhodla, že bych se mohla začít chystat na cestu. Nějak jsem se neparádila, na co, pojedu jen autem. Nechala jsem si na sobě šedé tepláky a černé Nike tričko. Vlasy jsem si spletla do dvou copů a na hlavu dala kšiltovku, pod kterou jsem se mohla alespoň trochu schovat.Cesta k matce proběhla v tichosti. S otcem jsme prohodili pár slov ohledně mé stáže a víc se na toto téma nebo jiné nebavili. Alice jela s námi, ale nadšená nebyla. Kdo by také byl, když se jede za mou matkou. Sice jí Alice neuvidí, ale jen to pomyšlení musí být hnusný. Dost jí chápu. Já se zatím pokoušela dostat do klidu. Na nic nemyslet, hodit se do pohodové nálady, jenže v hlavě jsem měla zmatek. Spíše se mi tam prolínaly dvě osoby. Louis, kterého jsem hnusně odbyla a zatím se mu neozvala, i když mi neudělal nic špatného. Bylo mi s ním dobře, až moc dobře a vlastně on za nic nemohl, ale prostě teď nebyl ten správný čas. No a pak je tu další osůbka, která se mi motala v hlavě. Pan dokonalý, pan úžasný, pan zasraný kretén Zayn Malik. Arogantní, namyšlený, ale zatraceně chytrý. Něco mě k němu lákalo, ale zatím jsem nedokázala říct nebo vycítit co. Hrozně mě vytáčí to jeho chování, ale taky se mi to zatraceně líbí. Pokroutila jsem hlavou, abych zahnala myšlení na ně dva za hlavu. Alespoň na chvilku to pomohlo, když se to začalo vracet zpět nezbyl nato čas. Zastavili jsme před bytem matky. Moje pokažená nálada byla zpět. Vůně přírody, venkova, volnosti, spokojenosti právě ode mě odešla. S povzdechem jsem se rozloučila s Alicí a společně s otcem šla nahoru do bytu. Matka seděla na sedačce u televize a s mobilem v ruce. Po zahlédnutí mezi dveřmi se ke mně rozběhla a s radostí mě objímala. S dalším protočením panenek jsem jí také objala. Jen jsem pozdravila a šla si odnést věci do pokoje. Za nedlouho se z obýváku rozléhal matky křik. Ječela na něj kvůli zásnubám. Co je jí sakra do toho? Je to její život? Není sakra. Otec se taky nestará o to s kým ona šoustá. Hlavně ani nevím zda ví, že maminka chodí s 28 letým klučíkem. Moc ráda bych se podívala, co by jí nato řekl. Hmm. Chvilku jsem zvažovala zda tam jít a říct mu to, ale než jsem se rozmyslela, bouchly dveře a otec byl fuč. Otevřela jsem dveře od pokoje, matka seděla na gauči a dělala jakoby nic.
Zbytek večera jsem strávila v pokoji u filmů a psaním s Em. Normálně bych nevycházela, ale vyhnal mě do kuchyně hlad. Otevřela jsem lednici a ví lovila věci na sendvič. Chystala jsem královskou porci jen pro sebe. S plným talíře jsem si sedla do obýváku k televizi. Osudová chyba. Během chvilky přišla matka, která měla potřebu mi vykládat jak strávila svůj čas beze mě. ,,Víš jak si odjížděla? Měla jsem mít rande. Víš co se stalo? On se na mě vykašlal. Napsal mi jen, že mu do toho něco skočilo a přijede pozdě. Nechala jsem to být a další den jsme si spolu vyšli. Bylo to super. Dneska máme taky rande. Jen bohužel trochu později. Lásko, je možné že u nás bude dneska spát, tak se chovej slušně." culila se matka. Asi ode mě čekala delší odpověď než jen hmm. Něco zamrmlala a šla do koupelny. Asi se chystat na úžasné rande s panem dokonalým. Dojedla jsem svůj dokonale připravený sendvič a vrátila se zpátky do pokoje. Ležela jsem na posteli a čučela na Netflix. Kolem půlnoci mi do pokoje vtrhla matka oznámit mi, že jde ven. Neodpověděla jsem, jen jsem čekala kdy konečně vypadne.
Kolem druhé ráno jsem pořád nemohla usnout. Převalovala jsem se ze strany na stranu. Vzala jsem na sebe mikinu a tepláky a šla si na požární schodiště zapálit. Z jedné cigarety byly nakonec 3. Když jsem típla poslední, zůstala jsem sedět na schodišti a jen tak se koukala po ulicí. Bylo znát, že je neděle. Spíš už teda pondělí. Ulice zejí prázdnotou. Semafor problikává oranžovou barvou. ,,Nemůžeš spát?" vykoukla Niallova hlava z okna. Vylekala jsem se, jeho jsem tu opravdu nečekala. ,,Bože vylekal si mě." chytla jsem se za srdce. ,,Promiň" usmál se a vylezl z okna za mnou na schodiště. Nic neříkal, jen seděl vedle mě. ,,Co se stalo?" drcl mi do ramene. ,,Co by se mělo stát?" otočila jsem na něj hlavu. Celou dobu jsem totiž měla otočenou hlavu do strany, abych viděla do ulice. ,,Si jiná." ,,Jak jiná?" nechápala jsem. ,,Vždycky si plná sprostých slov, jsi zábavná a plná energie. Teď? Sedíš tu jak hromádka neštěstí." usmál se na mě. Zvedl ruku a přejel mi po tváři. Naklonila jsem hlavu trochu víc k jeho ruce a přivřela oči. Zhluboka jsem se nadechla. ,,Narazila jsem." vydechla jsem všechen vzduch z plic. ,,Jak si narazila?" nechápal Niall. ,,Našla jsem silného protihráče. Představ si mě, ale ještě víc arogantní a hrozný egoista. Jede si jen sám na sebe a na ostatní nekouká. Ví o mně všechno a přitom si hraje na kreténa co nic o mně neví." řekla jsem. Povzdechla si a položila si hlavu na Niallovo rameno. ,,Aha tak už chápu" uchechtl se Niall. ,,Co chápeš?" zvedla jsem hlavu. ,,Zamilovala ses." smál se mi. ,,CO?" vyštěkla jsem. Svraštila jsem obočí a vyskočila na nohy. ,,Klid Mell. Je to normální." smál se. ,,Nejsem zamilovaná, ale naštvaná.". ,,To je ten nádherný začátek." smál se pořád Niall. ,,Debile" protentokrát jsem bouchla do ramene já jeho. Znovu jsem se k němu posadila. ,,Nejsem zamilovaná. Co bych na něm měla milovat? Sex ti city neukáže." řekla jsem si spíš pro sebe. ,,Právě sex ukazuje nejvíc citů." ,,Co ty o tom můžeš sakra vědět? Nikdy jsem u tebe holku neviděla." otočila jsem na něj hlavu a zasmála se. ,,Jsem alfa samec, který si do bytu ženy nevodí. Já, na rozdíl od tvé matky, jsem hodný soused, který vás nechá vyspat." řekl. Oba jsme vybuchli smíchy. ,,Ticho, nebo ještě někdo bude držkovat." tišil mě po chvilce Niall. ,,Aby se neposrali" pokroutila jsem očima. ,,Tak povídej. Kdo to je. Co je? Kde si na něj došla?". ,,Je to kluk, se kterým jsem si psala. Nikdy jsem ho neviděla ani o něm neslyšela. No a pak bum potkali jsme se na party. On věděl, že to jsem já, protože zná Em. Jedno vedlo k druhému a teď sedíme tady." ,,A dál?" ,,Dělá s mým otcem. Mladej arogantní debil, co si myslí, že mu patří svět. Nevadil by mi, kdyby mi řekl pravdu." ,,A co je pravda?" ,,Pravda je to, že o mně všechno ví. Hraje si na debílka a přitom ví i kdy jsem šla naposled na záchod." ,,To vím i já. Jde hrozně slyšet, když splachujete." protočil očima Niall. ,,Debile" smála jsem se a on se hned přidal. ,,Vlastně ani nevím zda se mi líbí. JO fajn líbí, ale žít bych s ním nechtěla." pokroutila jsem hlavou. ,,Proč ne? Má tajný pokoj jako Christian Grey?" smál se Niall. ,,Ne, ten by mi nevadil." také jsem se začala smát. Náš smích byl, ale přerušen. ,,Ticho! Jsou tři hodiny ráno." křičela na nás babča z vedlejšího baráku.
ČTEŠ
Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔
FanfictionArogance, pýcha, touha ... ať už po druhém či po získání majetku. Hlavní roli zde hraje i vášnivý sex, který se neměl stát. Zapříčinil potíže, které se špatně vysvětlují a ještě hůře napravují. Jak dopadne příběh, ve kterém jsou všechny osoby propoj...