Z pohledu Melissy
Chytl mě za bradu čímž docílil toho, abych zvedla zrak a dívala se mu do tváře. ,,Co jsem před chvilkou řekl jsem myslel vážně. I včerejší večer jsem myslel vážně." koukal mi do očí než se sklonil a políbil mě na rty. Nechtěla jsem, aby to udělal, zároveň jsem nemohla odolat jeho rtům. Kurva, Niall měl pravdu. Ani jsem si to neuvědomovala. Jsem do něj zabouchla jako malá zasraná školačka do BTS. A tady vidíte následky. Nikdy, ale opravdu nikdy si s nikým nezačínejte a neříkejte, že se z toho nic nevyklube. Vždycky se musí něco posrat. Vztahy o sexu nemají dlouhé trvaní. Vždy jeden začne cítit něco víc. A jak tak koukám, tady je to oboustranné.
Zkurvený Malik s obřím pérem, snědší pletí a nespočtem tetováním. Jeho arogance s povýšeností na mě působí jako magnet, kterého se nemůžu pustit. Ve skutečnosti to jsou věci, které nesnáším, ale na něm mě neskutečně přitahují. K tomu několik prošukaných dní i nocí. Bože, chraň mě před ním. Je můj sexuální bůh, který ví jak na mě a jak mi to udělat, abych byla spokojená ještě několik hodin možná i dní poté. Popravdě jsem se s ním cítila jinak. Svá. Volná. Chtěná. Chráněná. Chtěla jsem vědět více o jeho citech, i když mi stál za zády otec. Nechala jsem Zayna, aby mě přímo před otcem líbal. Stejně je jedno co si otec myslí. Určitě sám tuší co se tu v noci odehrávalo.
Vzpamatovala jsem se a chtěla se od něj odtrhnout, ale jeho druhá ruka, kterou měl položenou na mých zádech mi nedovolila couvnout. Spíš si mě k sobě více přitlačil a tím prohloubil náš polibek. Nevěřila jsem, že se tohle vůbec děje. Cítila jsem se jiná, ale to muselo skončit. Tohle pobláznění musím utnout. Došla mi dost podstatná věc. V hlavě se mi rozsvítila žárovka, která zesilovala svou intenzitu na maximum, při každém zapadlém dílku do mého hlavolamu. Skoro mě zevnitř oslepila. Spustil se varovný signál, který mi říkal, ať toho nechám. Musela jsem to utnout. Tohle nebude nikdy fungovat. Nemá to smysl. Zayn je hajzl, který mě využil pro své dobro a nemůžu se mu odevzdat aniž by za to nebyl potrestán. Silou jsem se od něj odtáhla. Na jeho obličeji panoval nechápavý výraz, možná i smutek či zklamání. Nečekal takovou reakci. ,,Běž ode mě!" varovala jsem ho. ,,Co se stalo zlato?" zeptal se s menším arogantním tonem. Jeho smutek fuč. Hrál mi na city. Je si moc dobře vědom mými city k němu a nedělá mu problém hrát si s nima. Tak jako to hraje celou dobu. Jsem jen další hračka, která mu zahřívá postel když potřebuje. Dělalo mu dobře tohle divadlo. Nebo to není hrané a opravdu ke mně něco cítí? Že by své city ke mně nehrál? AAAAAA. Křičela jsem uvnitř sebe.
Neodpověděla jsem. A ani v nejmenším jsem se nepozastavovala nad jeho oslovení, kterým mi řek. Vztyčila jsem ruku, aby byl ticho. Za zády jsem uslyšela hluboký nádech otec. Otočila jsem se na něj a také vztyčila ruku, aby byl ticho. Potřebovala jsem ticho. Myšlenky jsem měla na pochodu. Přiváděly mě k šílenství. Stála jsem uprostřed velké chodby s roztaženýma rukama, kde na každém konci stál jeden hajzl. Očima jsem mezi oběma těkala. Oba měli nechápavý výraz a čekali na vysvětlení téhle situace. Zatímco jsem každého pozorovala mi to v hlavě šrotovalo. Každý měl chyby. ,,Takže ty ..." pohled jsem přejela po natažené ruce, která ukazovala na Zayna ,,Ty mi tu teď chceš namluvit, že se ti líbím. Chováš ke mně i jiné city než ty sexuální." dořekla jsem se menším pobavením v hlase. Byla to zkurvená ironie osudu. Ani v nejmenším jsem mu nedala prostor na reakci. Otočila jsem se k otci, na kterého jsem měla stále nataženou ruku. ,,A ty? Ty se mě tu snažíš dostat zpět do family moodu, po tom co jsi udělal za hovadinu? Ne, přímo kokotinu století, abych byla přesná." domluvila jsem, ruce nechala spadnout dolů podél těla. Mé oči pořád lítaly od jednoho k druhému. ,,Kurva, asi potřebuju cigaretu. Mé nervy takový nátlak nezvládají." vydechla jsem po chvilce ticha. ,,Ty jsi to kouření myslela vážně?" reagoval hned šokovaně otec. ,,Ty vole, děláš překvapeného. Cos myslel? Že jsem svatá?" uchechtla jsem se. Bylo mi jedno jak s ním mluvím. Teď si to právoplatně zasloužil. ,,Nebuď sprostá!" varoval mě otec se vztyčeným prstem. ,,Nebo?" zvedla jsem obočí. Otec neodpověděl, protože jej vyrušil Zayn stojící za mnou, který se uchechtl. Otec se nahnul doleva, aby na něho viděl a vraždil ho pohled. ,,Něco k smíchu?". Otočila jsem se na něj. Úsměv na tváři měl pořád. ,,Jo" koutky se mu zvedly ještě víc. Šouravým krokem došel ke mně. Stál zase pár centimetrů ode mě. ,,A co?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ty! Svatá? Kotě, osobně se známe chvilku. Za tu dobu jsi mi ukázala, že svatá fakt nejsi. Kdyby si řekla jinačí slovo, tak bych s tebou souhlasil." usmíval se mi povýšeneckým úsměvem přímo do obličeje. ,,Jaké slovo by to mělo být?" nadzvedla jsem obočí a ruce dala v bok. Zee chvilku váhal, ale nakonec odpověděl. ,,Ďáblice by k tobě sedělo víc." smál se mi do obličeje. Své paže obmotal kolem mého pasu. Arogantní majetnický debil byl zpět. Všichni zakřičte dvakrát Sláva! Normálně mi ten arogantní kokot chyběl. ,,Kotě? Ďáblice?" zopakoval s nechutí otec. Ani jeden jsme se na něho neotočili. Pro tento okamžik byl odporný vzduch. ,,Ano? Opravdu? Teď si tu budeme hrát se slovíčky?" mé obočí vystřelilo nahoru. Divila jsem se, že jej mohu vůbec dát ještě výš. ,,A ty jsi byl svatej? Nemyslím si" ,,Podle čeho soudíš?" tentokrát zvedl mírně obočí Zayn. ,,Pokud se nepletu to ty jsi mě na tom večírku přefikl a hulil se mnou. To taky ani nebudu říkat co vše si se mnou dělal i když matka byla jen o zeď vedle." mrkla jsem na něj. Na tváři se mi objevil vítězoslavný úsměv. Chtěl si hrát? Fajn tak tady to má. Čekala jsem co z něj vypadne. Má slova ho dost šokovaly. Chtěla jsem ho provokovat. Otec za mými zády jen šokovaně zalapal po dechu. Když už jsem dnes u těch pravd, tak se tu řekne všechno.
Bylo na něm vidět, že se mu moc do této konverzace nechce před mým otcem, ale nakonec stejně odpověděl. Přestřelka mohla započít. Kdo bude počítat body? ,,Já za nic nemohl. To ty si mě sváděla." přejel mi rukou po zádech, což mi způsobilo menší husinu. ,,Já? A jak? Tím, že jsi za mnou nonstop lezl a nenechal mě chvilku se napít?" opět jsem zvedla obočí. ,,Tím co jsi měla na sobě." ,,Normální černý šaty?" ,,Jenže sexy šaty." ,,A?" ,,Nemohl jsem tě nechat jít." ,,Proč by ne?" ,,Aby na tebe sahal jinej? Seš blázen? Seš moje!" majetnicky si mě k sobě přitáhl. Chtěl mě políbit, ale já se na poslední chvíli odtáhla. ,,Opravdu? Hmm, tak když jsem tvoje, tak tu vaši dohodu můžu dokončit já." dořekla jsem s úsměvem. Ruce, které měl kolem mého pasu povolily. Byla jsem volná. 1:0 brouku.
Otec nám stál za zády s nechápavým výrazem. V jeho tváři se objevila krapet červená barva. Zuřil. Kdo by byl klidný, kdyby slyšel co on právě před malou chvilkou. ,,Co kdybych dala ty papíry podepsat matce já sama?" zopakovala jsem svou myšlenku. ,,Proč by si to dělala?" nechápal ani jeden z nich. ,,Proč? Přemýšlejte ... s tebou se matka nebaví a s tebou taky pořádně ne. Rozhodně se s tebou bavit nezačne ani po tom co se znovu oženíš. ... Když jí to dám podepsat já a řeknu, že je to něco ohledně školy, ani to číst nebude. Nikdy nic nečte." pokrčila jsem rameny a sledovala jejich reakci. ,,Na to zapomeň!" kroutil záporně hlavou otec. ,,Proč?" otočila jsem se na něj celým tělem. ,,Proč tě do toho budu zatahovat?". ,,Ehm, to sis měl rozmyslet než ses do celé téhle akce pustil. Jestli sis nevšiml, tak jsem součástí naší ex rodiny. Mohlo tě napadlou, že se něco posere." prohodila jsem rukama do prostoru. ,,Jenže mě nenapadlo, že si s jedním z nich začneš. Jak kdybych tě nevaroval." ,,Varoval?" zopakoval Zayn. ,,Hah, to už bylo dávno pozdě." smála jsem se. ,,Varoval?" zopakoval Zayn nechápavě se zvednutým obočím. ,,Jo, říkal mi, že si na vás mám dát bacha. Jste prý alfa samci, co šukají všechno co má díru a dejchá ..." řekla jsem. Říkáte si, že bych se teď za své slova měla stydět ... jenže nic takového u mě nenastalo. Oni dva by se měli stydět. Dnešní den si nezapíšu do deníčku jako nejšťastnější, tak proč si ho ještě víc neposrat.
Stáli jsem na chodbě a koukali jeden na druhého. Ani jeden z nich nic neřekl. Potřebovala jsem jejich souhlas. Nutně. Měla jsem plán. Pamatujete jak jsem před chvilkou řekla, že mi všechno zapadlo do sebe? Zapadlo. A něco jsem si přidala, abych z toho i já něco měla. Nebudu tak blbá a zatahovat do toho někoho dalšího. Nechám to dozrát hezky ve tmě. Nebude se to líbit ani jednomu ze zúčastněných, ale to mi je jedno. Já dosáhnu svého. Kdyby se mnou každý nezacházel v rukavičkách, možná bych tu jejich hru dotáhla do konce podle jejich plánu. Bohužel pánové, karty se obrátily a z podvádějících se stanou podvedeni. Podraz. Bolí, neodpouští se a nikdy se na něj nezapomíná. Nejsem malá holka, se kterou si můžou hrát jako s panenkou ve školce. Jsem dospělá žena, která shodou okolností má s těmito parchanty ze školy bohaté zkušenosti. ,,Takže co vy nato?" zeptala jsem se otce a Zayna. Muselo to vyjít. V duchu jsem se i modlila, aby alespoň jedna věc byla na mé straně. Oba se na sebe koukali než otec pokrčil rameny. ,,Dělejte si co chcete, ale varuju tě. Cokoliv se posere, jde na vaše triko." řekl otec. Svině. Hlavně aby v tom byl nevinně on. Uchechtla jsem se nad jeho slovy. ,,Jasný. Vymyslíš to, zprostředkuješ a nakonec z toho vyjdeš jako neviňátko. Bravo otče." zatleskala jsem mu. Plán B mlže začít. ... ,,S tebou si to ještě vyřídím." ukázal na Zayna než zamířil ke vchodovým dveřím. ,,Matce ani slovo." varovným hlasem prohlásil stojící u vchodových dveří. ,,Jak kdyby něco věděla už teď" protočila jsem panenkami. Mou poznámku ignoroval. ,,S tím počítám." odpověděl mu Zayn s uchechtnutím. Otec nic neřekl a zmizel z bytu pryč. Konečně jsem se mohla pořádně nadechnout. Kurva tohle na mě bylo moc.
Otočila jsem se na patě míříc do Zaynovi ložnice. Nestihla jsem udělat ani krok, když mě Zee chytil za zápěstí a otočil k sobě. ,,Hej hej! Kampak děvenko?". ,,Zapálit si. Potřebuju vás vykouřit z hlavy." odsekla jsem. ,,Můžeš mě vykouřit" křenil se. ,,Debile" vysmekla jsem se jeho sevření a šla na balkon do ložnice. ,,Já s tebou neskončil." křičel za mnou. ,,Já s tebou, ale ano" zakřičela jsem mu nazpět. Vešla jsem do ložnice, kde jsem z nočního stolku ukradla Zaynovi další cigaretu, kterou jsem měla v plánu si vychutnat při pohledu na město pode mnou.
Stála jsem bosky na studené podlaze balkonu a chystala se škrtnout kamínkem v zapalovači díky kterému by se rozdělal oheň, abych zapálila cigaretu, ale ten debil došel a cigaretu mi vytrhl z pusy. ,,Hej!" vykřikla jsem. Neodpověděl, jen jí hodil dolů. Kurva, taková škoda. Pozorovala jsem malinký papírek padající k zemi. Povzdechla jsem si ,,Já si chtěla zapálit.". Pokrčil rameny. Bez jediného slova se zohnul. Jeho pevné paže se obmotaly kolem mých stehen. Vyhodil si mě na rameno jako pytel brambor. Začala jsem křičet a všude kolem sebe kopat. ,,Ticho!" zavelel chraplavým hlasem. Jeho dlaň přistála na mém pozadí, které bylo schované jen pod tenkou látkou kraťasů. Můj hlas umlčel, ale tělo se proti němu stála vzpíralo.
Se mnou na rameni došel do ložnice, kde mě hodil na postel. Zapištěla jsem, nečekala jsem to. ,,Co to kurva mělo být?" vyhrkl. ,,Co jako?". Zvedla jsem se a zapřela jsem se o lokty, abych mu viděla do tváře. ,,To divadlo před otcem.". ,,Divadlo?" nechápala jsem. ,,Musela si mu říct, že tě šukám že?" nadzvedl pravé obočí. Stál u kraje postele a koukal na mě. ,,Nějak necítím ani nevidím, že by si mě šukal." uchechtla jsem se. Chtěla jsem ho provokovat, a asi to mělo větší účinek než jsem očekávala. ,,Já ti ukážu jak tě budu šukat" dořekl a hned nato si stáhl tričko přes hlavu. Zahodil ho za sebe. Naskytl se mi pohled na jeho potetovanou hruď. Kousla jsem se do spodního rtu. Své dlouhé prsty obmotal kolem mých kotníku, za které si mě přitáhl na kraj postele.
ČTEŠ
Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔
FanfictionArogance, pýcha, touha ... ať už po druhém či po získání majetku. Hlavní roli zde hraje i vášnivý sex, který se neměl stát. Zapříčinil potíže, které se špatně vysvětlují a ještě hůře napravují. Jak dopadne příběh, ve kterém jsou všechny osoby propoj...