-13-

1.9K 40 10
                                    

Chvilku jsem četla, když se místnosti rozezněl klepot a hned potom mužský hlas. ,,Bennette" rozezněl se hlas vesele místností. Celým tělem mi projela zimnice a hned nato naskočila husí kůže. Snad se mi i hůř dýchalo. Sakra kde je kyslík? Neměla jsem vůbec žádný důvod takhle reagovat, jenže mé tělo vůbec neposlouchalo. Dělalo si samo co chtělo. Stačil jen jeho hlas a osobitá vůně, která zaplnila prostor v místnosti. ,,Zayne. Rád tě zas vidím." rozkřikl se vesele otec. Vstal od stolu a s roztaženýma rukama šel pozdravit jmenovaného. Vřele se objímali a já poprvé zvedla pohled od stolu plného papírů. Zayn se na mého otce usmíval od ucha k uchu a to stejné dělal i můj otec na Zayna. Jak ironické, pomyslela jsem si. Svůj pohled jsem přemístila na Louise, který si mě důkladně prohlížel. Prohlížel si mě od hlavy až k pasu. Zastavil se na vyvinutém hrudníku. Prsty si mnul bradu a několikrát za sebou si olízl rty. Hned co zjistil, že se na něj dívám se usmál a pohled namířil na ty dva za jeho zády.
,,Tohle je moje dcera Melissa. Už jsem říkal Louisovi, bude u nás dělat stáž a tak se bude podílet i na tomto projektu. Snad nevadí." řekl otec a ukázal na mě. Seděla jsem pořád na stejném místě a zářivě se na ně usmála. A akce! Hra začíná. Nasadila jsem falešný úsměv a opět se postavila. Šaty jsem si přejela rukou, na menší úpravu a zaměřila se na jeho pohled. Byl zaskočený. Neviděl mě když vešel dovnitř, na mou pozornost upozornil až otec. ,,Ehm, jasně že nevadí. Jsem rád, že jí poznávám." usmál se na otce a přešel ke mně. ,,Ahoj, Zayn Malik." natáhl před sebe ruku. ,,Melissa Sheen. Jen Mell prosím." usmála jsem se na něj. Také jsem natáhla ruku silně jsem jí stiskla a potřásla. Mám na něj být nasraná? Vlastně nemám ani důvod. Nepadla řeč o práci, ale kurva včera mého otce viděl. Proč mi nenapsal, že se znají? Proč neřekl, že spolu makají? Proč proč proč? Když může hrát on, můžu i já. ,,Jsem rád, že jste se poznali. Můžeme jít rovnou na věc." řekl otec a sedl si na své místo, naproti Louisovi. Zayn si sedl přímo naproti mně.
Konverzace mezi Louise, Zaynem a mým otcem probíhala v plném proudu. Já si mezitím četla všechny podklady k projektu. Nechtěla jsem se zapojovat do konverzace když o projektu nic nevím. Raději jsem si pročítala složky. ,,Jestli můžu skočit do řeči." na něco jsem narazila a nelíbilo se mi to. ,,Jistě, povídej." pokynul rukou Louis, ať řeknu své poznámky. ,,Poslouchám vás jen jedním uchem, takže to bude mimo řešenou věc, ale vidím tu velké chyby ve smlouvách." ,,Zlatíčko, kde pak?" usmál se otec a víc se ke mně naklonil. ,,Tak zaprvé: Tati už nikdy mi neříkej zlatíčko, když tu máš klienty a jsme v téhle budivě." přerušil mě smích Zayna. Hodila jsem na něj vražedný pohled a pokračovala jsem dál. ,,A za druhé: Nemáte tu nikde psáno jméno organizace, chybí tu jména, nikde tu nevidím počet a jména pracovníků." dořekla jsem a hodila posled na Louise a Zayna. Chyba byla na jejich straně. ,,Mell, kluci to tam nepíšou, protože tu už víme kdo co dělá. Zayn má na starosti grafiku a malby. Louis se zajímá o umění." odpověděl mi otec. ,,Jsem ráda za seznámení s pozicemi, ale tady máte úpravu. Na příští schůzce chci mít podklady v pořádku." napsala jsem jim červenou tužkou na současnou smlouvu úpravy, které po nich žádám a posunula je k těm dvou přede mnou. Oba byli dost zaskočení. Vlastně i otec byl. ,,Dcero, myslím si, že tohle není potřeba. Děláme s kluky už několikátý projekt a tak víme co kdo dělá, proto to tam není." usmál se táta a položil mi ruku na mou. ,,Jsem ráda, za úspěch a další spolupráce, ale odteď tu budu smlouvy dělat já. A já chci mít vše v pořádku. Nechci mít na krku daňové úniky za obě firmy. Konec debaty, děkuji." hodila jsem nucený úsměv. Spíš to byl úškleb. Založila jsem si ruce na prsou, ty se ještě víc nadzvedly než doposud. Louis i Zayn vykulili oči, oběma spadla čelist. Nedivím se. Sama jsem se musela podívat dolů zda není vidět až moc. Mám velikost prsou C, ale dnešní push-upka a výstřih nebyl dobrý nápad. Zayn se zavrtěl na židli a olízl si rty. Táta mi koukal do očí.  Dostala jsem strach, zda jsem neudělala a neřekla něco špatně. ,,Omlouvám se zda jsem vás urazila, ale i na nejmenších detailech záleží. Jsme velká firma a nemůžeme si dovolit chybovat. To stejné i z vaší strany." hned jsem doplnila, když jejich překvapení nemělo konce. ,,Ne ne, v pořádku. Jsem jen v šoku. Do příště uděláme nápravu." usmíval se Louis. ,,Já jen zírám." pochválil mě otec. ,,Netušil jsem, že by to mohlo mít i vážnější problémy." usmíval se. Jasně, netušil. Chudák personální a marketingové oddělení, které muselo vždy vše opravovat. Pro jistotu jsem se ještě jednou usmála a naznačila, že mohou pokračovat v konverzaci. Seděla jsem a poslouchala jejich debatu. Občas si zapsala nějakou poznámku do sešitu. Opravdu jsem se snažila soustředit, ale dlouho mé soustředí nevydrželo. Začalo mě zajímat něco úplně jiného.
Přes nos mi cinkla Zaynova vůně. Právě se ke mně víc naklonil, protože si naléval vodu a k tomu doplnil i mě. Šeptem jsem mu poděkovala. On na mě mrkl a zpět se usadil na své místo. Usmála jsem se a v hlavě se mi pomalu rodil hříšný plán. Vzala jsem do rukou sklenici a pomalu jí přiložila k rtům. Napila jsem se a sklenici vrátila na stůl. Jazykem jsem si přejela po spodním rtu, do kterého jsem se lehce kousla. Celou dobu jsem se dívala Zaynovi do očí jako on mně. S židlí jsem se posunula těsně ke stolu. Zadívala jsem se do těch hnědých kukadel. Já se culila a on se kousal do spodního rtu. Něco mi říkalo ať to nedělám, ale já musela provokovat. Teď už není cesty zpět. Pravou nohu jsem natáhla před sebe až jsem narazila na místečko mezi Zaynovýma nohama. Ztuhl. Vyvalil na mě oči a až poté se podíval na mého otce s Louisem zda se na nás nekoukají. Když prozkoumal prostor trochu se na židli sesunul níž. Hodil po mě zvědavý a zároveň vraždící pohled. Koho by taky tohle napadlo? Sedí tu můj otec, jeho kolega a oba jsou teď i mými zákazníky. Jenže právě tohle mě teď bralo nejvíc. Chci ho tady a teď. Nevím kde se ve mně bere taková odvaha a touha, ale i kdyby si mě vzal přímo před očima mého otce, bylo by mi to jedno. Hlavně že by byl ve mně zabořený až po kořen a sténal mé jméno.
Lodičku mezi jeho stehny jsem mu dala na rozkrok a opravdu trošku přitlačila. I přes silnou platformu, jsem cítila silné škubání v jeho kalhotách. Kolem nás šlo cítit sexuální napětí. Koukali jsem jeden druhému do očí. Jedním slovem: vášeň a touha. Jezdit jsem mu nohou po stehně. Takhle jsem se chvilku bavila, než jsem se odsunula a sedla si ke stolu bokem. Přehodila nohu přes nohu. Na koleno si položila sešit s poznámkami. Otec a Louis se vášnivě bavili o nějakém obrazu. Prý na něj bude silné pojištění. Přikyvovala jsem a dělala, že si to zapisuji. Zayn měl výhled do mého poznámkového bloku. Podívala jsem se na něho a mrkla. Do sešitu jsem napsala dostatečně velkým písmem: SEX?. Kousla jsem se do rtu. ,,Omlouvám se, na chvilku si odskočím." řekla jsem a vycupitala z místnosti. Na chodbě jsem se mohla konečně pořádně nadechnout. Zachichotala jsem se a šla dál chodbou.


Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat