-25-

1.5K 36 8
                                    

Čekala jsem že odejde z místnosti nebo tak něco, ale on jen udělal 3 dlouhé kroky a stál přímo přede mnou. Chytl mě za krk. Ne moc, jen jemně. Nic jsem neudělala a ani necekla. Koukala jsem na něj a on zas na mě. ,,Fajn, budu držet hubu, ale to i ty. O to se s radostí postarám." naklonil se ke mně a začal mě líbat. Nečekala jsem to, byla jsem překvapená. Chvíli jsem nespolupracovala, ale chtíč mě přemohl a já začala spolupracovat. Naše líbání nabíralo na intenzitě, tak jako můj chtít a vášeň ho opět mít. Ani Zayn nebyl pozadu. Jeho vztyčená chlouba mi narážela do podbřišku. Při líbání se trochu zohnul a chytl mě pod zadkem. Napnuly se mu svaly a já se ocitla omotaná kolem jeho pasu. Zayn položil ruce na můj zadeček, po kterém přejížděl a občas ho zmáčkl. Pokaždé jsem mu slabě zasténala do rtů, což mu očividně dělalo obrovskou radost a potěšení. Ruce jsem mu omotala kolem krku. Jednou rukou jsem mu zajela do vlasů, po kterých jsem párkrát přejela a pak za ně zatahala. Líbilo se mu to. Naše polibky nepřestaly nabírat na intenzitě, tak jako naše touha. Jazyky se o sebe třely a vedli spolu boj, který už teď neměl vítěze.
Pořád jsme stáli uprostřed mého pokoje. Nohy jsem měla omotané kolem jeho pasu a silně se ho držela. Párkrát jsem se zhoupla, abych se otřela o jeho chloubu. Dělala jsem to schválně, provokovala jsem ho. Odměnou mi bylo zavrčení do ucha. Jazykem mi přejel po ušním lalůčku a následně do něj kousl. Naskočila mi husí kůže. Jazykem se posunul o kousek níž, na krk, na kterém udělal malou vlhkou cestičku od polibků a jednom kousnutí. Zaklonila jsem hlavu slastí. Než jsem se nadála už jsem ležela mezi peřinami v mé posteli. Zayn na nic nečekal a ruce z mého zadku a mých boků přesunul na mé poprsí. Hrál sis ním, mačkal ho. Měnil intenzitu každým pohybem. Někdy to bylo moc silné, jindy jsem dotyk skoro necítila. Za normálních okolností by mě jeho silné stisky bolely, ale teď to bylo neskutečně příjemné. Tenká látka trička mu začala vadit. Nesral se s tím. Chytl ho ve výstřihu a jedním škubnutím z něj udělal dvě. ,,Hej! To bylo mý oblíbený." řekla jsem naštvaným hlasem. ,,Abych ses neposrala." zavrčel. Dal bokem košíčky od podprsenky, aby odhalil mou nahou kůži a mé bradavky, které byly tvrdé jako kámen. Olízl si rty a pak se na ně přisál. Kousal je, žužlal a sál. Vzdychala jsem slastí. Možná trochu hlasitěji než jsem měla v plánu. ,,Řekla si máme držet hubu. Tak jí drž." zavrčel mi do obličeje. Jen jsem polkla svou odpověď. ,,Hodná holka. Vidíš, že to jde" uchechtl se.
Chtěl mě políbit, ale já ho zastavila. Natáhla jsem ruku před sebe a položila mu jí na hrudník. Nechápavě se na mě podíval. Teda spíš to byl pohled alá co to kurva děláš. Nic jsem neřekla jen jsem se zvedla na lokty. Vtiskla jsem mu jednu pusu a poté ho ze sebe úplně shodila. Zayn seděl na posteli a jeho výraz mluvil za vše. ,,Co si kurva myslíš že děláš?" vrčel nasupeně. Nic jsem neřekla, jen jsem přešla k dveřím, které jsem zavřela a i zamkla. Nevím proč jsem zamkla, ale dělám to vždycky když jsem sama doma. Možná proto kdyby tu byl zloděj, tak se ke mně nedostane. Nebo aby ke mně nikdo nemohl kdyby se něco stalo. Kdo ví? Nebo jsem možná narušená, kdo ví.
Ode dveří jsem udělala pár kroků vzad a stála bokem k Zaynovi. Nic jsem neřekla, jako on. Sáhla jsem si rukama dozadu na záda a rozepla si podprsenku. Chvilku jsem si držela košíčky na prsou, ale po chvilce jsem podprsenku pustila na zem. Podívala jsem se na Zayna, který se usmíval. Sedl si víc na kraj a pořádně si olízl rty. Otočila jsem se k němu čelem. Kousla jsem se zevnitř do tváře a usmála se. Chtěla jsem si hrát. Přesně 5 malých krůčků jsem udělala a stála jsem přímo před ním. Chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Obkročmo jsem si mu sedla na klín. ,,Seru ti na nějakou předehru." zavrčel mi do rtů. Trochu se se mnou nadzvedl. Rozepl si kalhoty a sesunul si je dolů z boků. Z boxerek vyndal svého tvrdého kamaráda, po kterém si párkrát přejel. Zvedl pohled na mě. Koukali jsme si do očí a nemuseli nic říkat. Bylo to očividné.
Jednu ruku jsem mu dala za krk a druhou jsem si odhrnula kalhotky stranou. Nazvedla jsem pánev a sama si na něj sedla. Chtěla jsem pomalu, ale on mě chytl za boky a silně do mě přirazil. Zakřičela jsem. Slastí, ale také bolestí, která mi přejela spodní částí těla. Ani nejmenší chvilku nepočkal a hned začal přirážet. Chvilku jsem vstřebávala bolest, která přešla a vystřídala jí slast. Pevně jsem se mu chytla za krkem a začala přirážet zároveň s ním. Vzdychali jsme každý tomu druhému do ucha. Už jsem skoro byla, když se místností rozezněl zvuk kliky. Někdo se pokoušel dostat do pokoje. ,,Kurva" hlesl mi udýchaným hlasem Zayn do ucha. ,,Zlato, proč ses zamkla?" byl slyšet hlas z druhé strany dveří. Hlas patřil mé matce. Ona si snad dělá prdel ne? Prvně šuká se stejným klukem jako já a teď když jsem se nad tím, alespoň pro tenhle okamžik povznesla, tak si dojde domů a ještě se bude kurevsky debilně vyptávat proč jsem zamknutá u sebe v pokoji? Pro hovno asi! ,,Zapomeň, že teď přestanu." zašeptal mi do obličeje a pořád přirážel. Sice ne tak dychtivě a tvrdě jako předtím, ale jemné sem a zpět. ,,Dej mi chvilku mami." zakřičela jsem na ní a doufala, že odejde od těch zkurvených dveří. ,,Máš 30 sekund, abys nás oba udělal." podívala jsem se na Zayna s vážným pohledem. Myslela jsem to smrtelně vážně. Znovu začal tvrdě přirážet a já se tak tak držela, abych nezačala vzdychat nahlas. Zuby nehty jsem se držela. Boky jsem se začala také vrtět, abych mu šla na pomoc. Během několika málo sekund jsem propadla úžasnému okamžiku, kterému se jinak říká orgasmus. V mém malém omámení, nás Zayn přetočil. Takže jsem teď ležela na zádech a on se tyčil nade mnou. Pár rychlých a tvrdých přírazů ho přivedlo k vrcholu. Udělal se mi na břicho. ,,Nemám tu kapesníky." potichu jsem se smála. Vstal z postele a hodil na mě mé roztržené tričko. ,,Stejně už ho nebudeš nosit." pokrčil rameny a zapínal si kalhoty. Debil.
I když nechtěně, stejně jsem to do něj musela utřít. Začala jsem se oblékat, když se znovu pokoušela matka dostat do pokoje. Tričko s důkazy jsem bezmyšlenkovitě zahodila pod postel. ,,Zapadni do skříně!" zahnala jsem ho dovnitř. Nasadila si podprsenku a šla jí otevřít. ,,Ahoj" uculovala jsem se. ,,Ahoj. Proč si měla zamknuto?" pozdravila matka. Na čele se jí objevily vrásky z toho jak se mračila. ,,Koukala jsem na porno." vyhrkla jsem ze sebe bezmyšlenkovitě. ,,A...Aha" vykoktala ze sebe překvapeně. ,,Neviděla si Zayna?" zeptala se po chvilce. ,,Koho?" rychle jsem ze sebe dostala. ,,Zayna?" zopakovala matka. ,,Kdo to je?" dělala jsem ze sebe blbou. ,,Můj přítel. Měli jste se seznámit než jsem došla z práce." usmála se matka a pohladila mě po kůži na rameni. ,,Ajo ten. Promiň, myslela jsem, že se jmenuje Zed. Bohužel ti neporadím. Ráno jsme se viděli, ale od snídaně jsem ho neviděla." házela jsem jeden ksicht za druhým. Dělala jsem, že přemýšlím a soustředím se nato, kde by mohl být. ,,Nevadí. Tak se prosím obleč, aby tě neviděl nahou, když dojde." usmála se matka. Ale tak dlouho jak trval úsměv, tak i tak rychle zmizel a vystřídal ho vztyčený ukazováček a její typický debilní namyšlený ksicht. ,,Ano mami." usmála jsem se. Zavřela jsem dveře od pokoje a opřela se o ně. Zayn ve skříni vybuchl smíchy. ,,Drž hubu debile!" zanadávala jsem a šla ke skříni. Otevřela jsem dveře a ten debil se pořád smál. ,,Takže jsme zpátky u Zeda? Hmm, jak myslíš holčičko. A porno jo? A dej si pozor, abych tě náhodou neviděl nahou." držel se za bradu a snažil se mít vážný výraz, ale nedařilo se mu to. Musel se pořád smát. Už jsem na něj nereagovala. Raději jsem si ze skříně vedle něj vzala černé legíny a vytahané dlouhé tričko. Při oblékání mě něco napadlo. ,,Můžeš mi jen teď říct, jak se chceš dostat z mého pokoje, aby si toho matka nevšimla?" udělala jsem pohled alá a jsem v prdeli a čekala na jeho určitě zajímavou a chytrou odpověď. ,,Neboj se, nato jsem už myslel" mrkl na mě. Stoupla jsem si před něj. Založila jsem si ruce na prsou a čekala co z něj vypadne. 

Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat