-26-

1.6K 39 9
                                    

Ze skříně vedle něj jsem si vzala černé legíny a vytahané dlouhé tričko. Při oblékání mě něco napadlo. ,,Můžeš mi jen teď říct, jak se chceš dostat z mého pokoje, aby si toho matka nevšimla?" udělala jsem pohled alá a jsem v prdeli a čekala na jeho určitě zajímavou a chytrou odpověď. ,,Neboj se, nato jsem už myslel" mrkl na mě. Stoupla jsem si před něj. Založila jsem si ruce na prsou a čekala co z něj vypadne. Už teď vím, že jsme určitě v prdeli. ,,Půjdeš za matkou a budeš se s ní bavit. Bylo by nejlepší kdyby jste šli třeba do kuchyně, kde nejde vidět na dveře. Jak od tvého pokoje, tak ani na ty vchodové. Já zatím vypadnu z tvýho pokoje a budu dělat, že jsem odněkud došel." pokrčil rameny, jakoby nic. ,,Aha úžasný nápad." zatleskala jsem ironicky. ,,A o čem se mám bavit s matkou, nato si taky myslel?" zvedla jsem obočí. ,,Je to tvoje matka. Snad víš o čem se baví matka s dcerou." ,,Jo třeba o tom jak nešukat jednoho chlapa." protočila jsem panenky. Zayn neodpověděl, jen si stoupl vedle mě. ,,Aby ses neposrala." poslal mi pusu. ,,Poseru! Nemíním poslouchat jak tu bude řvát tvoje jméno přes celý byt." znovu jsem si založila ruce na prsou. Byla jsem uražená, i když jsem ve skutečnosti nevěděla na co přesně. Na něho? Na sebe? Na matku? Já nevím sakra. ,,Hmm, je divný, že ty si nikdy nekřičela moje jméno." projel si prsty po bradě a mrkl na mě. Přešel ke mně ještě blíž až jsem cítila jeho teplo na svém těle. ,,Hm" zamručela jsem. Chtěla jsem odejít z pokoje, ale zastavil mě. Chtěl mi dát pusu, ale já couvla. ,,Nech si to pro matku" odvětila jsem a odešla z pokoje. Nechala jsem pootevřené dveře, aby slyšel o čem se bavíme.
Plán mu vyšel skvěle. Matka stála v kuchyni a koukala z okna. ,,Mami?" zkusila jsem potichu na ní promluvit. Nic! Kurva ona nás slyšela, proběhlo mi hlavou. Jsme v prdeli. Už teď je mi z toho špatně. Co budu dělat? Jak to vysvětlím otci? Kam půjdu. Bože co teď ? Děsila jsem se. ,,Mami?" zkusila jsem to znovu. Pomalým krokem jsem se vydala k ní. Stála jsem pár krůčků od ní, když sebou cukla. Málem jsem se posrala, jak jsem se lekla. Trochu jsem i zapištěla. ,,Co křičíš?" smála se mi. ,,Já se lekla. Mluvila jsem tu na tebe." držela jsem se na srdce, abych ho alespoň nějak uklidnila z toho šoku, který mi udělala. ,,Promiň, zamyslela jsem se a zakoukala jsem se na ulici." omlouvala se mi. ,,Na co si myslela?". Nějak extrémně mě to nezajímalo, ale musela jsem hrát. Přešla jsem k lince a nalila si trochu vody do sklenice. Matka celou dobu něco kecala, ale mně to šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven. Neměla jsem z toho vůbec nic. Přiložila jsem si sklenici k rtům a začala pít, když jsem uslyšela cvaknout vchodové dveře. Po celém těle mi naskočila husí kůže a zároveň mě polilo horko. Mysleli jsme nato, jak dostat Zayna z mého pokoje, ale jaksi jsme zapomněli na to, jak hrát až se spolu uvidíme před matkou. Nejsem dobrá a ani obstojná herečka. Hnedka nás prokoukne.
Pomalu jsem pila vodu a snažila se alespoň vnitřně uklidnit, ale nějak to nešlo. Ruce se mi začaly třást a potit. Na čele jsem byla orosená a připadala jsem si, že každou chvilku tady sebou šlehnu na zem. Už jsem se viděla na zemi, když do místnosti vešel on. Zayn. Najednou mi přišlo, že v tom nejedu jen já sama, ale i on. Vlastně on za tohle všechno může. On začal s provokací na té party, on za mnou chodil, on mě vzal za ruku, on mě začal líbat. On, on, on. Jo, jenže je to o tom co žena muži dovolí a bla bla bla.
,,Ahoj lásko" hodila na mě matka utěrku, kterou právě zvedala ze země a utíkala k němu. Byla to stejná utěrka, kterou jsem po něm hodila já, když jsem byla nasraná. On měl na obličeji vážný výraz, ale musel se začít usmívat, když k němu došla. Dala mu pusu a mně se okamžitě navalilo. ,,Kde si byl?" ptala se ho. ,,Ahoj, promiň musel jsem něco zařídit." usmál se na ní a pak hodil pohled na mě. ,,Ahoj Melisso" usmál se na mě jako nikdy předtím. Skoro se mi podlomily kolena. ,,Ahoj" také jsem se na něj usmála, jen trochu stydlivě. ,,Ale prosím tě, dcero." usmála se matka a hodila rukou. ,,Proč se stydíš? Však už se znáte ne? Tak buď v klidu." smála se matka. Jo tobě se to řekne krávo blbá. ,,Nestydím se" hodila jsem postoj alá drsná holka z ulice. ,,A Zayne, už jsem ti říkala, že mi stačí když mi budeš říkat Mell." usmála jsem se na něj. On s úsměvem přikývl.

Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat