-35-

1.1K 42 11
                                    

Z pohledu Melissy 

Zvedla jsem nechápavě levé obočí a koukala na ty dva. ,,Myslíte na to, že matka Zayna podvádí? To už dávno vím." skočila jsem jim do jejich rozhovoru. Oba zůstali sedět jak opaření. Poté se dvojhlasně ozvalo ,,CO?". Aha, tak to neví vůbec. A ani jeden. Ups. Řekla jsem si pro sebe. V hlavě se mi ozval maličký čertík, který si mnul ruce. Máš něco proti nim zlato. Plně toho využij. Našeptával mi. Ani jednomu jsem neodpověděla a rozešla se rychlým krokem zpět do ložnice. Za sebou jsem slyšela volat mé jméno od obou. Musela jsem se nadechnout, protože jejich vražedné pohledy mi nedělaly vůbec dobře. Hlavně jsem musela vymyslet nějakou lež nebo něco, abych z nich dostala odpovědi. Chci pravdu! Otec tu určitě není náhodou. Mám v hlavě spoustu otázek, které čekají na odpovědi. 
Zalezla jsem do ložnice a zavřela za sebou dveře. Ani nestihla zapadnout střelka do své dírky v rámu, když se dveře opět otevřely. ,,Chci vysvětlení!" vtrhl do pokoje Zayn s nabroušeným hlase. Při zavírání neopomenul s dveřmi pěkně třísknout. ,,K čemu ti bude?" zatím jsem mluvila klidným hlasem, ale věděla jsem že mi to dlouho nevydrží. ,,Ke všemu!" zvýšil na mě hlas. ,,Neřvi na mě!" varovala jsem ho vztyčeným ukazováčkem. On se jen uchechtl a to mě vytáčelo ještě víc. Má celou tuto situaci úplně u zadku. ,,Nebo?" nadzvedl pravé obočí a na rtech se mu usídlil pobavený výraz. Náramně si to užíval. Věděl moc dobře, že mě dostal do úzkých. Neměla jsem nic, co bych mohla vytasit proti němu. ,,Nebo ..." zarazila jsem se a přemýšlela čím mu můžu vyhrožovat. ,,Nebo řeknu fotrovi, že jsi mě znásilnil." zkřížila jsem si ruce na prsou. Protentokrát hrál mě na rtech arogantní úsměv. Myslela jsem si, že jsem nad ním zvítězila. Omyl. ,,A ty si myslíš, že je úplně blbej?" zasmál se Zayn a přešel blíž ke mně. ,,Myslíš, že mu nedošlo, že jsme spolu prošukali celou noc, když si za náma přišla v tomhle?" ukázal na mou postavu. Znovu si mě sjel pohledem a u toho si skousl spodní ret. Shit! Malými krůčky šel k mé maličkosti. Zatímco já před ním couvala. Začalo se mi hůř dýchat. Po celém těle mi pulzovalo vzrušení a teplo, které mé tělo zaplavovalo. Bylo to až skoro nepříjemné. ,,Můžu mu říct, že jsem nechtěla a ty si mě k tomu donutil." vysoukala jsem ze sebe. ,,Jo a proto si za mnou došla v mé košili jo? Protože si nechtěla. Hmm" našpulil rty a zastavil se těsně u mě. Jak jsem zjistila došla jsem na konec místnosti. Přesněji mě zastavilo francouzské okno, na které jsem byla přitisknutá. Zayn natáhl ruce před sebe a zapřel se o okno. Tím mě upevnil mezi své tělo a okno. Kurva! Nebylo úniku. ,,Přestaň!" odstrčila jsem ho od sebe, když jsem se mírně vzpamatovala. Co to s tebou dělá Melisso? Hrálo mi hlavou. Byla jsem celá zmatená. ,,Čeho?" nechápal. ,,Tohohle" ukázala jsem do prostoru. Pořád nechápal nač narážím. ,,Prvně se ke mně chováš jako nadržené prase. Ojedeš mě při první příležitosti. Najednou jsem kamarádi co TO spolu rádo dělají. Chováš se jak debil a pak přijde včerejší noc, kdy mě na rukou nosíš a staráš se o mě ... já prostě nevím co si o tom mám myslet.". Zajela jsem si rukama do vlasů, které jsem si párkrát pročísla. Zayn nic neřekl. ,,Co tady vůbec dělá fotr?" řekla jsem po chvilce ticha a začala pochodovat po pokoji. ,,Mell" vydechl mé jméno. ,,Poslouchám." prudce jsem se na něj otočila. ,,Nemůžu ti to říct" díval se mi do očí, jenže to mi nestačilo. Měla jsem plné zuby nezodpovězených otázek. Potřebovala jsem odpovědi. Dlouhou chvíli byl ticho. Dal mi jasné znamení. Já kráva!
Zohnula jsem se pro kraťasy a tričko, které jsem měla včera na sobě. Nasoukala jsem se do kraťas. Otočila jsem se k němu zády, aby mě neviděl. Vím po tolika sexu s ním je to úplná maličkost, ale ...  Rozepla jsem si košili, místo které si oblékla tričko. Spíš jsem jí roztrhla na půl. Pár knoflíčků spadlo dolů. Otočila jsem se na Zayna, který na mě nechápavě koukal. Hodila jsem mu do obličeje košili a vydala se rychlým krokem ven z ložnice. ,,Mell" volal za mnou Zayn. Ignorovala jsem ho. Nechci být loutka v jejich podvodech. Ať si u soudu stojí jen oni, mě do toho zatahovat vůbec nemuseli.
Chodbou jsem pro sprintovala k otci, který pořád seděl na sedačce v obýváku. Byl úplně klidný a nic z téhle situace nedělal, alespoň do teď. Zdá se mi to nebo to má na háku? On něco tuší nebo to snad ví? Nikdy nebýval tak klidný. Alespoň co ho znám. S matkou se vždy hádal. ,,Tati ..." začala jsem, ale nestihla jsem říct nic jiného. Zayn mi byl v patách. Chytil mě za zápěstí a prudce mě otočil k sobě čelem. Narazila jsem mu do hrudníku. Až tak blízko jsme k sobě byly. ,,Řeknu ti všechno. Jen mi něco slib." řekl a čekal co udělám. Přikývla jsem ,,Slib, že nebudeš vyšilovat." řekl. Celou dobu mi hleděl do očí a snad ani jednou nemrkl. Stáli jsme těsně u sebe a koukali jeden na druhého. Znovu jsem jen mírně kývla hlavou na souhlas. Nezajímalo mě, že stojíme u dveří od obýváku, kde se na nás kouká otec. Nezajímalo mě, co si o tohle otec bude myslet. Je mi víc než jasné, že tam právě teď sedí s šokovaným obličejem nás sleduje. ,,Fajn, tak začni" vytrhla jsem se mu z jeho sevření. Udělala krok dozadu a založila si ruce na prsou. Nevím proč jsem začala tak vyvádět, ale chtěla jsem znát pravdu. O co tady celou dobu jde. Proč by kurva byl můj otec kamarád s někým kdo mu šuká jeho ex? Proč by za ním chodil až domů? Proč by s ním dál dělal obchody? Otec takový není, tak proč tu teď je?
Zayn se otočil na otce a poté na mě. Tohle zopakoval ještě 2x než zůstal pohledem viset na otci. ,,Bennete sorry, ale já už dál nemůžu." vydechl. ,,Jak nemůžeš?" nechápal otec, který seděl na kraji sedačky a s nechápavým pohledem těkal mezi mnou a Zaynem. Už od začátku mu muselo dojít, že tu nejsem jen tak náhodou. Musel vědět, že mezi námi k něčemu došlo. ,,Prostě nemůžu." řekl Zayn a projel si rukama po obličeji. ,,Já čekám" poklepala jsem nohou o podlahu. Jejich srdce rvoucí omluvy mě teď nezajímají. O co tu kurva jde? Chci to vědět. Hned! ,,Sorry Bennete" ještě jednou se Zayn omluvil otci. Stála jsem se zvednutým obočím a nechápala. Pořád mi nic nedocházelo. ,,Mell, tohle celý je jen divadlo. ...." chtěl pokračovat, ale já mu to toho skočila. ,,Já to věděla!" vítězně jsem zvedla ruce. ,,Počkej, nech mě to doříct." poprosil. Nečekal na mou odpověď a dál mluvil. ,,Jsem se Samanthou, tvou matkou jen kvůli obchodu." vydechl a podíval se mi přímo do očí. Ruce mi samy spadly dolů podél těla. Nepřerušoval se mnou oční kontakt. Dech se mi zadrhl. Srdce silně tlouklo. Nervy pracovaly na plné obrátky, ale ke slovu jsem neměla dost sil.
,,Zayne, ne. Nedělej to!" varoval ho můj otec varovným hlasem. Stoupl ze sedačky a rychle se ocitl vedle nás. ,,Přemýšlej, všechno zkazíš" mluvil k němu otec. ,,Co když ne?" odvětil mu Zee. Začali se mezi sebou dohadovat, což mi šlo jedním uchem dovnitř a druhým ven. Avšak když to nemělo konce, musela jsem zasáhnout. ,,Hej! Já bych ráda věděla zbytek!" vkročila jsem jim do jejich přestřelky. ,,Ne Bennete. Nebudu držet hubu."  pohotově mu Zayn odpověděl se zvýšeným hlasem. Poté se zpět otočil na mě. Mou hlavou běhalo milion myšlenek a různých verzích co se mohlo posrat. ,,Po rozvodu vašich zůstalo tvé matce 10% podílu u nás ve firmě a tvého otce napadlo, že si je jednoduše od tvé matky vezmeme. Měl jsem jí pomotat hlavu a dát jí podepsat zasranou předávají smlouvu a pak se s ní rozejít, až by to bylo vyřízené. Jenže jsem kurva vůbec netušil, že SheenM, se kterou jsem si psal už pár měsíců jsi vlastně ty. Prvně jsem myslel, že to bude jen zábava na jednu noc, jenže jsem netušil jaká doopravdy jsi. Měl jsem tě za mladý kuře, co si jen hraje na netu, aby měla pozornosti chlapů. Ale když jsem tě ten večer pozoroval. Kurva. Byl jsem z tebe hotovej. Doslova." mluvil Zee a vůbec ho nezajímala otcova přítomnost vedle mé maličkosti. ,,Neměl jsem na výběr. Fakt nám jde o ten zasraný podíl ve firmě." domluvil sklesle Zayn. Sledoval můj šokovaný výraz. Nevěděla jsem co říct nebo co udělat. Pořád těkal očima po mé tváři. ,,Kurva!" vydechla jsem překvapeně nakonec. Čekala jsem asi všechno, ale tohle fakt ne.
Věděla jsem, že otec je svině, ale že až taková? Sorry, ale co mám kurva za rodiče. Jeden prcá s celým NY, aby se pomstil druhému. A druhý šuká s mladou holkou, kterou si chce vzít a mít s ní rodinu, jen proto aby se cítil jako king. Tomu všemu dodává na vrch, to že je svině a podráží nohy své ex, se kterou byl ženatý přes 20 let. 
Otočila jsem se na otce, který stál po mé pravici. ,,Jsi nechutný prase" vyprskla jsem mu do obličeje. ,,Přede mnou si hraješ na slušňáka a přitom vymýšlíš takové kokotiny?" vrzala jsem zuby vztekem. ,,Seš fakt ubohej" kroutila jsem na něj hlavou. ,,A ty taky!" hodila jsem hlavou k Zaynovi. Ani jeden ze sebe nevydal ani hlásku. ,,Proč si je do toho zatáhl? Proč si nedošel za mnou?" vyprskla jsem mu do obličeje. Mé nohy se automaticky rozešly do vedlejší místnosti, kde byla kuchyň. Sáhla jsem po první skříňce, ze které jsem vítězně vytáhla skleničku. Celou až po okraj jí naplnila vodou a naráz vypila. Bylo toho na mě moc. Moc nový informací, ze kterými musím pracovat a srovnat si je v hlavě. ,,Mell?" oslovil mě otec stojící ve dveřích od kuchyně. ,,Co chceš?" hnusně jsem mu odpověděla a ani se na něj neotočila. Stála jsem u dřezu, do kterého jsem vypalovala pohledem díru. ,,Vím, že si o mě teď myslíš jaký jsem hajzl ..." nedopověděl, protože jsem mu skočila do řeči. ,,Opravdu? Hajzl? Nee jsi něco horšího. Docela lituji Alici. Ví vůbec o tomhle? Hm?" vyprskla jsem. Položila jsem sklenici na kuchyňskou linku a šla jeho směrem. Můj vražedný pohled donutil otce couvat. ,,Ne" hlesl a sklonil hlavu. ,,Hah to jsem si mohla myslet." uchechtla jsem se. Chtěla jsem se sbalit a vypadnout odtud, jenže jsem se sama zarazila. Otočila jsem se na otce, který pořád stál na jednom místě. ,,Co tady vůbec děláš?". ,,Vím, že to bude znít sobecky .." ,,Víc než tohle celý?" přerušila jsem ho se zvednutým obočím. ,,Šel jsem zjistit jak to pokračuje v našem plánu. V mém plánu" pokrčil rameny. ,,Hmm" zamručela jsem. ,,A na co jsi přišel?" odmlčela jsem se. ,,Že Zayn v tvém plánu selhal, protože se s matkou pohádal? Vlastně sis svůj plán sám posral. Kdyby si jí neřekl o svatbě, dítěti a že s Malikem makáš nic by matka nevěděla a žila by ve vetší lži než doposud." znovu jsem se odmlčela. ,,Řekněte mi co mi brání k tomu, aby se odtud sebrala a šla jí to hned říct?" nadzvedla jsem obočí a čekala na jejich odpovědi. ,,Mell, nedělej to. Udělám pro tebe všechno. Jen jí to neříkej." prosil otec. Vytvořilo mi to přehnaný úsměv na rtech. ,,Opravdu?" zasmála jsem se. ,,Cokoliv?" Uchechtla jsem se. ,,Sám víš, že to není možný. Nikdy jsi pro mě nic neudělal." zvyšovala jsem hlas a vydala se jeho směrem s vražedným pohledem. Hlavou se mi honilo tolik věcí, co bych mu mohla říct nebo jen udělat. Mé myšlenkové pochody přerušil Zayn. Možná jsem mu za to byla vděčná, možná ne. Kdo ví co všechno by mě napadlo a jak by poté otec dopadl. Sama jsem teď nevěděla. Po hnusným rozvodu našich jsem dost trpěla. Trpěla jsem panickými úzkostmi. Někdy jsem přemýšlela nad sebevraždou. Nikdo o tom neměl ani tušení. Jediná Em, která mě párkrát našla mimo. Díky našim a jejich pravidelným hádkám jsem začala pít a někdy si dala i něco víc, ale nikdy jsem nezašla tak daleko, abych se na těch sračkách stala závislou. Bylo to jen občasné na uvolnění. Po jejich rozvodu jsem se neuměla odvázat a tohle mi na večerní pobavení pomáhalo. Postupem času jsem si řekla, že nic do sebe dostávat nechci. Začala jsem se chovat a bavit i bez extáze. Mé úzkosti a sebevražedné myšlenky úplně odezněly, až do teď. Vše se mi vrátilo. Jen se Zaynem jsem se cítila v bezpečí a klidná. Má na mě zvláštní účinky, kterých si je vědom.
Celá jsem se třásla. Nebylo to zimou, ale nervy a vším stresem, který jsem zrovna teď měla. Zayn mě chytl za paži a přitáhl si mě do objetí. ,,Uklidi se" zašeptal mi do ucha. Nevím jak to dělá, že na mě má až tak velký vliv. Po dlouhé době je to první osoba, které důvěřuji. Po rozvodu našich jsem se změnila. Nikomu krom Em jsem nevěřila. S každým jsem si hrála jak to vyhovovalo mě. Nikomu jsem nedovolila, aby se mi dostal pod kůži. Bohužel s panem Malikem jsem zklamala. Podlehla jsem mu. Dokáže mě naštvat a zároveň mě dokáže během minuty uklidnit jedním posraným slovem. Pevně kolem mého těla obmotal paže. Dokola mi opakoval, ať se uklidním a vše bude dobré. Zhluboka jsem dýchala, aby nabrala normální myšlenky. Zayn mě celou dobu pevně držel v objetí. Jednu ruku nechal na mém kříži a druhou jemně jezdil po mých zádech. Pomáhal mi tak s pravidelným dýcháním. 
,,Co to má znamenat?" promluvil nechápavým hlasem otec za mými zády. Odtáhla jsem se od Zayna a se slzami v očích se otočila na otce. ,,Kdyby ses nezajímal jen o práci a podvádění matky, určitě by jste oba s matkou věděli, že díky vašim hádkám jsem chtěla spáchat sebevraždu. A .." nedopověděla jsem, protože mě otec zastavil ,,Cože?" řekl šokovaným hlasem. ,,Slyšíš správně. Panické úzkosti a sebevražda. Můžete poděkovat Emily, která mě zachránila. Chtěla jsem spolykat plato prášků na koleji, ale přišla dřív a našla mě v koupelně. Donutila mě všechno spláchnout do záchodu. Od té doby jsme byly všude spolu." dořekla jsem a z očí se mi vykutálely první slzy. ,,Bože Mell. Neměl jsem nejmenší tušení." hlesl otec. ,,Jak by si taky mohl? Nezajímala jsem vás. Pro tebe byla důležitá Alice a pro matku sex s každým v NY." zvyšovala jsem hlas, který se mi díky slzám chvěl. ,,Kdybych neměla Em a její rozptýlení, nevím jak bych skončila." vzlykla jsem. ,,Proč si nic neřekla?" mluvil otec, ale já měla potřebu říct mu něco jiného. ,,Po zkouškách jsem šla na party, kde jsem se setkala se Zaynem, od té doby se s ním scházím." řekla jsem a otočila se na něj. Koukal mi do očí s menším zmatením. Chytl mě za bradu čímž docílil toho, abych zvedla zrak a dívala se mu do tváře. ,,Co jsem před chvilkou řekl jsem myslel vážně. I včerejší večer jsem myslel vážně." koukal mi do očí než se sklonil a políbil mě na rty. 



Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat