,,Můžu ti říct, že v tomhle i ve všem ostatním si mistryně." zamručel. To byl přesně ten okamžik, který jsem potřebovala, aby mě probral z transu. ,,Děláš si ze mě prdel?" nasupeně jsem zakřičela a odstrčila ho od sebe. Udělal pár kroků dozadu. Bylo mi jedno, že křičím na celý byt. ,,Co jsem zas udělal?" nechápal. ,,Cos udělal? Kurva srovnáváš mě s matkou. Tos udělal." křikla jsem a seskočila z pultu dolů. ,,Však to by tě mělo těšit, že si v tom lepší než ona." uchechtl se. ,,Jo tak díky za recenzi" hodila jsem po něm utěrku, která byla poblíž. Škoda, že tam nebyl třeba hrnec nebo pánev, to by mi udělalo větší radost. ,,Kurva Melisso!" také na mě zakřičel a to mě posadilo na zadek. Poprvé jsem ho slyšela zvednout hlas. Naskočila mi husí kůže. ,,Musíš to tak pitvat? Jo kurva spím s tebou a párkrát jsem spal i s tvou matkou. Jo jsem debil, kretén a prase." rozhodil rukama a poté si protřel obličej. Nevěděla jsem co říct.
,,Kdy sis s ní začal?" řekla jsem tichým hláskem po chvilce. Měla jsem z něj docela nahnáno. Vím, že by mi nic neudělal nebo tak, ale prostě respekt k chlapovi co umí zvýšit hlas na ženskou prostě mám. Jo, nejsem tak tvrdá jak se někdy prezentuji. Hlavně si myslím, že to ve mně nechalo následky po milionech hádkách matky a otce. ,,Narazil jsem na ní, teda spíš ona do mě.". ,,Kdy?" zvedla jsem obočí a šla si sednout za jídelní stůl. ,,Po té party, kde jsem tě poznal." ,,Cože?" vřískla jsem. ,,Jsem v tom nevinně." začal pochodovat po kuchyni. ,,Jasně, tak jako vždy." protočila jsem panenkami. Ruce jsem položila na stůl a nehty začala cvakat o stůl. ,,Fakt! Byl jsem na cestě dom a když jsem byl kousek od bytu, srazili jsme se na ulici. Tvoje matka do mě naletěla a něco na sebe vylila. Nevím, nepamatuju si to přesně, měl jsem něco v sobě. Zda si to pamatuješ, tys se mnou chlastala. Byla totálně na sračky. Tak jsem jí vzal k sobě, aby se očistila, jenže ona po mě vyjela. Jasně, mohl jsem říct ne, ale kurva já byl z tebe tak nadrženej, že ...". Nedokončil větu, protože jsem mu do toho skočila. ,,Že si prostě musel ošukat mojí matku, nádherný." dělala jsem hnusné grimasy. ,,Kurva, já nevěděl, že je to tvoje matka." zase zvýšil hlas. ,,To jsem jí měl projet občanku a řidičák, abych zjistil do koho to vlastně půjdu?" rozhazoval rukama. ,,Drž hubu! Nepotřebuju vědět jak si šukal mou matku. Je to nechutný!" vřískala jsem na celý byt. ,,Chceš snad slyšet jak buším do tebe?" zvedl obočí a podíval se na mě s ďábelským úsměvem na rtech. Na sucho jsem polkla. Tohle jsem nečekala. Věděl co má říct a kam mě zasáhnout. Hajzl! Měla bych na něho být nasraná a vůbec s ním nebýt v jedné místnosti, natož dýchat stejný vzduch. Ale ne, já jsem kráva blbá a jen z toho jak tu pochoduje a jak na mě kouká, jsem z něho celá mokrá. Do toho ta jeho sprostá mluva a jak mluví o sexu jakoby nic. Dráždí mě jen slovy a to mě neskutečně vytáčí. ,,Jdeme dál" ukázala jsem mu ať pokračuje v té srdce rvoucí story. I když už jsem víc nechtěla poslouchat noční radovánky mé matky s ním, musela jsem. Chci odpovědi. ,,Mám ti vyprávět, jak tě šukám v kuchyni? Přímo na tomhle pultu?" zvedl obočí a na rtech měl pořád stejný ďábelský úsměv. Přešel k pultu po kterém přejel rukou, a poté si jí přejel po rtech. Bože chraň mě. ,,Ne!" vypískla jsem. I když uvnitř mě jsem v to tajně doufala a odpočítávala sekundy kdy po mně skočí nebo já po něm. Ne ne ne Melisso, hezky musíme jít dál a poslouchat co nám Zayn chce ještě povědět. Neposlouchám ho tu jen tak pro nic za nic. Něco tu nesedí. ,,Jak to bylo dál s mou matkou." ujasnila jsem a čekala co z něj zase vypadne.
Vykládal mi tu story a přitom se cítil provinile. Jak roztomilé, jen nechápu proč ho tu teď vyslýchám a proč on mi to tu v klidu vykládá. On mi to v klidu vykládá. Chápete to? On mi tu v klidu popisuje, jak šuká člověka, který mě porodil. Já to nechápu. Kluci přece nekecají o sexu. To je role nás holek. Nebo chce abych to všechno věděla? Chce abych žárlila? Ne, proč by to chtěl. Kurva, další proč a ještě míň proto.
Hádáme se tu jak zasraný páreček. ,,A dál?" naznačila jsem ať pokračuje, když se k ničemu pořád neměl. ,,Ráno byla celá šťastná a kecy kecy, no a pak jsem v práci zjistil kdo to vlastně byl.". ,,Takže sis řekl, že by bylo fajn s ní šukat a přitom šukat i mě." prohodila jsem za něj. ,,Vole, s tebou jsem šukal víckrát než s ní." sedl si naproti mě ke stolu. ,,A to mě má jako uklidnit nebo co to se mnou má dělat?" ironicky jsem se zasmála. ,,Spal jsem s ní 2x a to pokaždé s kondomem. Nejsem debil, abych si prvně nezjistil co je zač a kudy chodí.". ,,Huhuuu, tak to si mě uklidnil. Fakt že jo." pořád jsem mluvila ironickým hlasem. ,,Proč si šukal se mnou bez kondomu? Hmm?" hodila jsem na něj vražedný pohled a čekala na odpověď. ,,Nevím, nepřišla si mi jako holka co chrápe s každým na počkání." pokrčil rameny. ,,Jo a to se ti potvrdilo během našeho prvního setkání." opět jsem se ironicky smála. ,,Hrála sis na nedostupnou. Nedostupný holky nechrápou jen tak s každým." utrousil. ,,Tak nedostupnou." kývla jsem hlavou a našpulila rty. ,,Jo. drsná holka s prořízlou pusinkou." projel si jazykem po rtech. Na malý moment mi naskočila husí kůže. ,,A to tě jako nenapadlo, že to jednou zjistím? Myslel sis, že to bude v pohodě a ještě ti řeknu jaký si king?" nechápavě jsem se na něj koukala a opět trochu zvýšila hlas. Krev mi začala v žilách pumpovat. Prej nedostupná. Kurva já to neměla jak dlouho a na té party jsem byla až moc dostupná. Taky tu teď před sebou mám následky. Možná jsem byla rozrušená vztekem, možná vzrušením, možná to dělal on a jeho božská vůně. ,,Mell klid. S ní jde jen o obchod.". ,,Jasně! A se mnou o vášeň a nehynoucí lásku. Běž do prdele Maliku." odsunula jsem se od stolu tak rychle až spadla židle. Nějak mě to nevyrušilo od cesty do svého pokoje. Musela jsem utéct z té místnosti. Nemyslelo mi to. Jenže on mě následoval. Rychle jsem zalezla dovnitř a zavřela za sebou dveře. Přímo jemu před nosem. Než jsem ale stačila cokoliv udělat, vtrhl mi dovnitř. ,,Co tě kurva tak sere? To že jsem nešukal jenom tebe nebo co? Tak mi to řekni." zakřičel na mě a rozhodil přitom rukama. ,,Co mě sere? Že celou dobu víš kdo jsem, co jsem zač a dělals ze sebe debila co o mně nic neví. Sere mě že si šukal mou matku a ani si nebyl chlap, aby si mi to řekl. Měls k tomu několik příležitostí. A ty náhodný setkání? Až tak náhodný nebyly co?" křičela jsem na něj úplně stejně jako on před chvilkou na mě. ,,Jak víš, že o tobě všechno vím?" nechápavě koukal. ,,Jak? Nejsem debil a taky si umím věci zjistit. Je blbý si začínat se stejnou rodinou, se kterou to táhl tvůj kamarád. Ano, dala jsem řeč s Alicí, takže všechno vím. O Louisovi, tobě, a dokonce i o Liamovi. Všichni jsem svině." křičela jsem tak, až se mi chvěl hlas. Nic neřekl, jen se několikrát zhluboka nadechl, tak jako já. Potřebovala jsem do sebe dostat trochu vzduchu. ,,Tebe ..." nenechala jsem ho ani domluvit. ,,Drž hubu prosím, alespoň na chvilku" křikla jsem. ,,Polib mi prdel" řekl tvrdě. Čekala jsem že odejde z místnosti nebo tak něco, ale on jen udělal 3 dlouhé kroky a stál přímo přede mnou. Chytl mě za krk. Ne moc, jen jemně. Nic jsem neudělala a ani necekla. Koukala jsem na něj a on zas na mě. ,,Fajn, budu držet hubu, ale to i ty. O to se s radostí postarám." naklonil se ke mně a začal mě líbat. Nečekala jsem to, byla jsem překvapená. Chvíli jsem nespolupracovala, ale chtíč mě přemohl a já začala spolupracovat. Naše líbání nabíralo na intenzitě, tak jako můj chtít a vášeň ho opět mít. Ani Zayn nebyl pozadu. Jeho vztyčená chlouba mi narážela do podbřišku. Při líbání se trochu zohnul a chytl mě pod zadkem. Napnuly se mu svaly a já se ocitla omotaná kolem jeho pasu. Ruce jsem mu omotala kolem krku.
Vím, že jsem říkala, že s ním nechci už nikdy spát nebo se s ním bavit, jenže jeho péro je moje droga. Sex s ním je úplně na jiné úrovni než jsem doposud měla. Miluju s ním šukat. Je sice debil světa a nehorázný egoista, ale prostě tohle je něco co umí. Možná na tom něco je, že se s ním cítím dobře, i když mě vytáčí skoro každým slovem, možná je to oboustranné. Kdo ví ...
ČTEŠ
Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔
FanfictionArogance, pýcha, touha ... ať už po druhém či po získání majetku. Hlavní roli zde hraje i vášnivý sex, který se neměl stát. Zapříčinil potíže, které se špatně vysvětlují a ještě hůře napravují. Jak dopadne příběh, ve kterém jsou všechny osoby propoj...