-34-

1K 40 4
                                    

Z pohledu Zayna 

Neobtěžoval jsem se podívat do kukátka na osobu za dveřmi. Jen co jsem otevřel jsem toho okamžitě litoval. ,,Zayne" Místností se rozezněl radostný hlas. Vyrazilo mi to dech. Roztáhl paže na znamení překvapení. Já byl teda pořádně překvapený. Co tady kurva děláš Bennete? Proletělo mi hlavou. Už teď vím, že jsem vykastrovanej. Je mi jasné jak to teď skončí. Půjde dovnitř, najde nahou Melissu a mě zabije. Tohle je špatnej sen, ze kterého se za chvilku proberu. Určitě! Opakoval jsem si v hlavě. Kurva! Dohoda zněla dělej si se Samanthou co jen chceš, ale o Melisse nepadlo ani slovo. Proč by také mělo? Šukat jeho ex mi dovolil. Kurva, spíš to sám navrhl a já byl takový kretén, že jsem na to kývl. Jenže se zapomněl zmínit, že má kurva sexy dcerku, která si o šukání říká sama. Jenže kdo měl kurva vědět, že má šukatelnou dceru s prořízlou pusinkou? Ona s naším obchodem neměla nic společného. Až do teď .... Zabije mě, že jsem mu ojel všechny ženský.
Kurva, měl jsem v posteli i Alici. Dobře, jen mi ho vykouřila před X lety, když jsem se seznámil s Liamem a ona shodou okolností byla na stejné oslavě. Proč by taky nebyla, když jsou sourozenci. Nevlastní, ale i to se počítá. Nikdo neví, že jsme se dostali až tak daleko. Ona se dostala daleko, já neměl zájem. Louis s Liamem si myslí, že o skončilo flirtováním a pak Alice odešla domů se učit. Hah, omyl. Ona mě zatáhla do koupelny, když se nikdo z kluků nekoukal. Klekla si přede mě a začala mě kouřit. Jen dodám, že to stálo pěkně za hovno. Nedala ho celého do pusy. Spíš mě honila a já se udělal, protože jsem myslel na jiný ženský. V hlavě to mám jako varování. Moje nejhorší kuřba. Zažil jsem mnohem lepší a tu nejlepší včera v noci.
,,Zayne" znovu se ozval jeho nadšený hlas, který mě probral z transu, který mi on sám svou přítomností způsobil. ,,Bennete" zachraptěl jsem. Můj hlas vypověděl službu. Odkašlal jsem si a zkusil to znovu. ,,Bennete." tentokrát jsem se pokusil do tváře nahodit radostný úsměv z toho, že ho vidím. Opak byl však pravdou. Doufám, že tu faleš neprokoukne. Jsme obchodní partneři a dobří přátelé, ale tohle jsem posral. Tohle jsme posrali oba. Přistoupil ke mně blíž, aby mě mohl obejmout. Poplácal mě po zádech a oddálil se. ,,Nejdu nevhod?" zasmál se. Jo jdeš kurva nevhod! Křičel jsem na něj v mé hlavě. ,,Ale ne, vůbec.". Můj hlas snad nemohl být víc flešný než právě teď. ,,Pojď dál" pokynul jsem mu rukou a ustoupil stranou, aby mohl projít dovnitř mého bytu, ve kterém schovávám jeho dceru, se kterou jsem si to v noci 2x rozdat a kdyby přávě nevkročil do mého domu, udělal bych to znovu. 
Zatímco Bennet procházel do obýváku, kde se posadil na velkou sedačku, já koukal po bytě a hledal Melissy věci. Doufal jsem, že se tu nikde nic neválí. V noci tu zahodila jen deku, kterou jsem zvedl ze země a hodil do koupelny, kterou jsem měl po ruce. V duchu jsem se modlil, aby zůstala zavřená v ložnici a vůbec jí nenapadlo odtud vyjít ven. ,,Dáš si něco k pití?" zeptal jsem se, abych ho zaměstnal, protože si začal můj byt až moc sjíždět pohledem. ,,Ne ne díky" usmál se Bennet a namířil pohled na mě. Přikývl jsem a šel si za ním sednout. Posadil jsem se do křesla hned po jeho pravé ruce. ,,Máš to tu pěkný." kýval hlavou na souhlas. ,,Díky" zvedl se mi pravý koutek nahoru. ,,Co tady vůbec děláš? Odkud víš mou adresu?" zasmál jsem se. ,,Ale byl jsem u vás ve firmě, když mi oznámili, že dneska nedojdeš. Měl jsem cestu kolem a tak jsem si řekl, že zkusím štěstí. A bingo. Adresu vím už nějaký pátek, ani pořádně nevím kdo mi jí dal." tleskl a zasmál se Bennet. ,,A jak vidím, tak tě i asi vzbudil." znovu se zasmál. ,,No měl jsem náročnou noc." poškrábal jsem se na zátylku. Hned poté si projel prsty vlasy, které mi spadli do obličeje. ,,Moc práce?" zasmál se. ,,Dalo by se říct" uchechtl jsem se. ,,Co jsi se mnou chtěl probrat? Louis mi sice volal, ale nestihli jsme to spolu probrat.". ,,Jak to jde v naší dohodě?" zeptal se s vážným obličejem. Povzdechl jsem si. Neměl jsem náladu tohle řešit, ale zároveň jsem to už chtěl mít z krku. Udělal jsem hluboký nádech a pomalu  mu začal líčit svůj následující plán. Vyprávěl jsem mu jak to teď se Samanthou máme. Po naší hadce, kterou slyšela celá firma, náš plán nevypadá moc slibně. Bennet souhlasil. Museli jsme přijít na nový nápad. Benneta dokonce napadl i šílený plán, že se vezmeme, abych měl manželské právo. Hned jsem ho zarazil. Ani náhodou! Až takový šílenec nejsem. Přemýšleli jsme dál až jsme došli k závěru. Vypadalo to celkem slibně. Melissa celou dobu byla zlezla v ložnici, což bylo jen dobře. Možná slyšela hlas svého otce a nechtěla se prozradit.
Už jsme byli u konce naší konverzace, když se ozvala rána z ložnice. Kurva! Už to skoro prošlo. ,,Přece jen ruším" zasmál se Bennet. ,,Máš tu Samanthu?" zvážněl, i když moc dobře věděl, že se spolu teď nebavíme. ,,Ne" řekl jsem s kamenným výrazem. Někoho lepšího ... Pro mě rozhodně, ale pro něj rozhodně ne. Chápal, že se Samanthou jsem jen kvůli podpisu a nedělalo mu problém, abych měl další známost. Jen to nesměla vědět Samantha. Což se zatím dařilo fantasticky až do teď. ,,Sakra proč si rovnou neřekl, že máš společnost?" zasmál se. Nadechoval jsem se k odpovědi, když se bytem rozezněl Melissy hlas. ,,Zayne?" houkla ode dveří ložnice. Hodil jsem nic neříkající pohled na Benneta. Jsme v piči milý Zayne. Řeklo mi moje podvědomí. Hah, žádna novinka. Z nicneříkajícího pohledu se stal kamenný. ,,To je ...?" nadechoval se nevěřícně Bennet a prstem ukázal na zeď, za kterou jsou dveře od ložnice a za kterou se ozval Melissy hlas. Nestihl ani doříct větu, protože byl přerušený samotnou Melissou, která se objevila v obýváku hned po mém boku. ,,Zayne, půjč...."  mluvila, ale zastavila se v půli věty. ,,Tati?" v jejím hlasu bylo slyšet překvapení. Aha, takže neslyšela jeho hlas. ,,Melisso?" oslovil jí Bennet bez dechu. Ve tváři se mu střádalo nasrání s překvapením. Přemístil jsem pohled z Benneta na Mell a musel se držet zuby nehty, aby mi nespadla brada dolů. Můj milý, tohle mu nevysvětlíš. Projelo mi hlavou. Melissa stála po mém boku jen v mé bílé košili, která jí sahala do půli stehen. Vypadala v tom kurva dobře. Bože chraň mě!!! 

Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat