-10-

2.3K 44 6
                                    

Nečekala jsem na její odpověď a vydala se balit. Hlavně musím zavolat tátovi ať pro mě přijede. Doufám, že to pro něj nebude problém. Je půlka týdne a určitě má plno jednání. Budu jen doufat. Mé modlitby nebyly vyslyšeny. Táta bohužel nemůže. Dneska má extrémně nabitý den. Když jsem s ním volala, měl strach co se stalo, když za ním chci jet takhle uprostřed týden. Lhala jsem. Řekla jsem, že to je kvůli škole. Nemusí vědět všechno co se v našem bytě děje, alespoň ne teď. Musela jsem ho několikrát ujistila, že se k němu dostanu sama. Sakra jsem už velká, nemusí se o mně bát jak o malinkou holčičku. Když se odstěhoval, vysral se na nás, bylo mu úplně jedno jestli se o sebe umím nebo neumím postarat. Kingston není tak daleko, abych se musela bát o svůj posraný život. No i když tady v NY nikdy nevíte. Nemám moc možností jak se k tátovi dostat než jet Ubrem. Řidičák nemám, Em taky ne a Nialla otravovat fakt nebudu.
Vzala jsem si tašku a pomalu si začala skládat věci, které budu potřebovat u táty. Díky, že u něj nějaké věci mám, nemusím si brát tolik krámů. Tašky sbalené, ale já připravená nejsem. Vklouzla jsem do koupelny, abych ze sebe smyla včerejší den. Napustila jsem si horko vanu a relaxovala. V rukou jsem svírala telefon a prohlížela Ig. Najela jsem na zprávy s mým neznámým. Poslední zpráva, která mi tu od něj svítí je na dobrou noc. Dneska! Tu zprávu mi napsal o půl 3 ráno, když jsem šla dom z party. Zarazila jsem se. Já si s ním sakra psala? Proč? Co jsem mu psala? A jaktože si nato nepamatuju? Prohlédla jsem si zprávy nad tím. Hrozně inteligentní konverzace o tom jak jsem opilá, unavená a zhulená. To si snad dělám kozy ne? Super holka to ses mu opravdu předvedla. Pokroutila jsem hlavou a zhluboka se nadechla.Sice mi bylo neskutečně trapně, ale mé nutkání mu napsat bylo větší. Zprávou do dobré ráno snad nic nezničím. Jaké ráno? Je sakra šest večer! On to určitě pochopí jak je to myšleno. Odpověď nepřicházela i po hodinové koupeli. Hodila jsem se do klidu a v klidu se opláchla od pěny a usušila. Když jsem šla zpět do svého pokoje, cinkl mi mobil v ruce. Matka na mě něco mumlala z obýváku, ale moc pozornosti jsem jí nevěnovala. Pohledem jsem pohlédla na mobil a spatřila jeho jméno svítit na displeji. ,,Kdopak to je?". Vyděsila mě mamina, která stála kousek ode mě. Sakra, kdy se ke mě dostala? ,,Mami, boha. Nemusíš mě tak lekat." vydýchávala jsem svůj skoro infarkt. ,,A  nikdo, jen kamarád.". ,,Na kamaráda se takhle culíš? Hm, to musí být dobrý kamarád. Proč ho neznám? Jak se jmenuje? Odkud je?" milion otázek. ,,Mami! Nic ti neřeknu." zalezla jsem do svého pokoje. Lehla jsem si do svého obřího postel a netrpělivě rozklikla ikonku IG, kde jsem najela na naše zprávy.
Zquad: Dobré ráno kočko 😉😘
Hned po přečtení mi na rtech vyskočil debilní úsměv. Poposedla jsem si pohodlněji na posteli a začala jsem si s ním hrát. Myslela jsem si, že si s ním hraju, ale ... celou dobu si hrál spíš on se mnou. 
SheenM: Ráno? Pokud dobře vidím, tak je půl 8 večer. To není moc ranní čas. 😅
Zquad: Ty si napsala ráno, tak taky píšu ráno. A navíc já teprve teď vstávám, takže je vlastně ráno 🤷🏽‍♂️
SheenM: Teprve? Pán byl asi silně unaven 😁
Zquad: Pán je hodně unaven, měl včera velmi zajímavý večer.
SheenM: A co na něm bylo tak zajímavého?
Zquad: Rozhodně byl stejně zajímavý jako ten tvůj 
Sakra! Myslela jsem si, že se o tom nezmíní. Boha, trapas je zase tu. 
SheenM: No tak za tu konverzaci bych se chtěla omluvit. 🙈
Zquad: Proč?
SheenM: No tak proč asi? 
Zquad: Protože si byla zhulená? Řeknu ti tajemství ... Taky jsem byl
Uf! Fakt se mi ulevilo, že jsem nebyla jediná mimo. Na trávu jsem zvyklá, ale byla jsem několik měsíců v režimu školy, že na trávu nezbyl čas. Mé tělo si odvyklo na všechno. Na chlast, trávu i na posraný sex. Kvůli škole jsem zanedbávala samu sebe, ale teď je na chvilku klid. Mám všechno důležité za sebou. Teď se jen musím domluvit s otcem jak dál. 
Nevěděla jsem co mu nato mám odpovědět. Snad poprvé se mi stalo, že jsem nevěděla co mu napsat. Ptát se o ho co hulil se ptát nebudu, protože sama jsem nevěděla co jsem měla já a další trapas nechci. 
SheenM: Proč vlastně myslíš, že si měl stejně zajímavý večer jako já? 
Zquad: Někoho jsem potkat
Au! To zabolelo. Sice se vůbec neznáme, ale
SheenM: Vážně? Tak to gratuluju
Zquad: Je sakra špatná barmanka, ale úžasně šuká a polyká
To snad NE! Tohle je blbý vtip a mám v pokoji schovanou kameru. Tohle nemůže být pravda. Ne, to může být jakákoli holka tady v NY. Nemůžu myslet hned negativně. Třeba jen ... 
SheenM: Hm, vidíš jaké máš štěstí 
Zquad: To rozhodně Mell 😛
SheenM: Děláš si prdel?????
SheenM: Tohle je blbý vtip!
SheenM: Okamžitě odpověz hajzle!
SheenM: Kurva dělej Zayne!
SheenM: Nevěřím, že seš to ty 
SheenM: Zabiju tě Zayne!!!!!!
Zquad: Klid Baby 😘
SheenM: Mám být klidná? Vážně? Kurva jak? Šukáme přes net skoro měsíc a najednou se objevíš na party, kde jsem i já. Chováš se jak prase a pak šuk šuk a je to.  Ráno mi napíšeš s úplným klidem, že seš to ty. AAAA
Zquad: Říkala si že není ráno, ale večer
SheenM: Přestaň!  Nehraj si se slovíčkama! 
Zquad: A navíc pokud si dobře pamatuju, což si myslím pamatuju. Líbilo se ti, jak jsem se choval.
SheenM: A vůbec Kde máš jistotu, že jsem to já
Zquad: Nejsem debil kotě. Poslala si mi tolik fotek, vím úplně přesně, kde máš jaký tetování. Sama ses prozradila. 
SheenM: A jak si mě mohl poznat? Stála jsem za barem
Zquad: Nepoznal 😀 Řekla mi to Em
Zquad: Jo a navíc si včera měla v těch šatech luxusní prdelku a kozy! 😍😋😍
Začala jsem křičet na celý pokoj. Ten kluk si ze mě ještě dělá prdel. Zabiju ho! Ne, prvně zabiju sebe. Tady to vidíte, nebezpečí sociálních sítí. A Em taky zabiju. Jak mu sakra pohla říct kdo jsem. To si holčička ještě vypije. Boha proč já? Ale na druhou stranu můžu být ráda. Je to Zayn. Sakra šukám se Zaynem přes net a pak s ním šukám i v reálu. Začala jsem znovu křičet. Teď už doběhla matka. Celá udýchaná jen v ručníku kolem těla a turbanu na hlavě. ,,Co se stalo?" koukala po pokoji. Asi hledala příčinu mého křiku. Uklidnila jsem se ,,Uspěla jsem!" zalhala jsem. ,,Fakt? Tak to moc gratuluji holčičko moje. Si moje pilná studentka. " poslala mi vzdušnou pusu. Musela odejít z pokoje, protože jí začal zvonit mobil.
SheenM: Pošli důkaz, že si to ty a nedělá si ze mě jen někdo prdel 
Neodpovídal. Pokroutila jsem hlavou a raději se začala chystat na cestu. Shodila jsem ze sebe ručník a přešla ke skříni. Nasoukala jsem se do mini spodního prádýlka, jak kdybych čekala sex, zasmála jsem se nad svým uvažováním. Cinkl mi mobil 
Zquad: Péra? To ti to včera nestačilo? Chceš přidat? Klidně Baby
SheenM: Debile! Chci obličeje
Zquad:  

Zquad: Stačí? 😀SheenM: Hajzle! Zquad: Nemáš zač prdelko 😘Zquad: Až si budeš dělat dobře nad mou fotkou, pošli mi video SheenM: Si prase Zquad: Líbí se ti to 😉Jistě, že se mi to líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zquad: Stačí? 😀
SheenM: Hajzle! 
Zquad: Nemáš zač prdelko 😘
Zquad: Až si budeš dělat dobře nad mou fotkou, pošli mi video 
SheenM: Si prase 
Zquad: Líbí se ti to 😉
Jistě, že se mi to líbí. Řekněte mi komu by se nelíbilo, kdyby s holkou laškoval takový božský kluk? 
SheenM: Musím se jít chystat 😛
Zquad: Beru to jako souhlas 😉
SheenM: K čemu? 
Neodpověděl, jen si to přečetl. Hodila jsem mobil na postel. Musím se věnovat přípravě. Prohrabávala jsem se šatnou a nevěděla co na sebe. Nevím proč to tak hrotím, stejně výjdu jen před barák kde nasednu do Uberu a vystoupím až u příjezdové cesty domu mého otce. Nakonec jsem na sebe hodila černé silonky a černou sukni, která mi sahala do půlky stehen, doladila jsem to tmavě červený upnutý rolák. S tímto outfitem jsem zalezla do koupelny. Nanesla jsem slabou vrstvu make-upu, linky, zvýraznila obočí a završila to řasenkou. Máma mě zasypala chválou. Prý jsem krásná po ní a chytrá po tátovi. 
Uber mi dojede za 10 minut. Vzala jsem své dvě tašky, rozloučila se s matkou a i když byl čas, raději jsem šla čekat na ulici. Před odchodem jsem popřála mamince pěkné rande. Byla tak natěšená. Pomalu jsem sešla schody, otevřela vchodové dveře domu a vyšla na rušnou ulici. To snad ne. Ta skrytá kamera tu pořád někde je? 

Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat