-8-

3.1K 58 5
                                    

Zayn na nic nečekal. Vyhodil si mě do pasu a pomalu ho do mě vsunul. Kurva ... Nečekal až si zvyknu, okamžitě začal přirážet. Smyslů zbavený parchant, božský parchant. 
Byl tak velký. Přesně tohle jsem potřebovala. Účinné a rychlé odreagování. ,,Ach bože. Ano!" vzdychala jsem mu do ucha. ,,Jo zlato, řekni kdo ti dělá dobře." jeho ruka putovala na můj zadek, který pevně zmáčkl.  
Zayn trochu popošel a opřel si mě o zeď. Našel si správnou stabilitu a začal tvrdě přirážet. Do toho mě vášnivě líbal, na ústech, krku, prsou. ,,Kurva, si tak mokrá" řekl udýchaným hlasem a hned nato spojil naše rty. Jednu ruku jsem měla omotanou za jeho krkem, za který jsem ho pevně držela. Nehty jsem mu zarývala do kůže. Dlouhé nehty vytvářely krvavé rýhy. Naprosto s ním budu zítra soucítit, když ho to bude pořádně bolet.  Druhou rukou jsem mu prohrábla zpocené vlasy. Tohle mi chybělo.  ,,Ach bože .." vzdychala jsem víc hlasitěji. Je mi jedno jestli nás někdo uslyší. Zayn mě chytl pevněji za zadkem a ustoupil od zdi. Chvilku šel a mě měl omotanou kolem pasu. Šel dál temnou místností až přišel k nějakému nábytku. Pomocí rukou jsem se snažila zjistit co to je. Nějaká skříňka nebo něco na ten způsob. Chtěla jsem shodit věci co na ní byly, ale nestihla jsem, protože mě Zayn na ni položil a věci shodil mým tělem. Zasmála jsem se tomu. On se taky zasmál. Jeho smích se roznesl; mě neznámou; místností. Opět spojil naše rty v jedno. Odstoupil a tím přerušil i polibek. Zakňučela jsem. On se jen uchechtl. Zase si se mnou začal hrát. Vsunul do mě naráz 3 prsty a kmital s nimi. ,,Líbí se ti co dělám? hmm" vrčel mi do krku, do kterého mě kousal. ,,JO" vzdychla jsem a držela ho za boky u sebe. I v té tmě jsem viděla jeho úsměv. O kousek zase popošel a tentokrát si přede mnou klekl. Zpod dlouhých řas se na mě podíval, olízl si rty a přitáhl si mě za boky k sobě. Seděla jsem na úplném kraji desky a myslela si, že snad spadnu. Zayn si mě chytl za stehna a držel na svém místě, abych neupadla. Pomalu si se mnou začal hrát jazykem. Oh bože. Uměl to kurva dobře. Už jsem skoro byla, když přestal. ,,Děláš si prdel?" zavrčela jsem naštvaně. ,,Kotě, hezky se uděláš až na mým péru." dal mi pusu a vrazil ho do mě. Doslova. Jednou rukou mě chytl za bok a pomáhal si k přirážení a druhou rukou se zapřel těsně vedle mé hlavy. Oba jsme vzdychali tomu druhému do ucha. ,,Jo bože" vzdychala jsem čím dál hlasitěji. Posunula jsem se trochu dopředu k jeho tělu, pomáhala jsem mu svým tělem s přirážením. K tomu jsem si začala sama se sebou hrát, což jak bylo vidět, se Zaynovi moc líbilo. ,,Už" zakřičela jsem a padla do příjemného uvolnění jménem orgasmus. Chvilku jsem byla omámená a vláčná, ale když uvolnění opadlo začala jsem se věnovat vyvrcholení Zayna. ,,Řekni chvilku předtím než budeš." řekla jsem mu udýchaným hlasem a kousla ho do ušního lalůčku. Ztěžka mi odpověděl jednohlasným ano. Začal ještě vášnivěji a silněji přirážet. Divila jsem se, že to ještě víc jde. Pak přerývaným hlasem oznámil, že se blíží ke konci. Rychle jsem ho ze sebe vytáhla, odstrčila Zayna a klekla si těsně před něj. Otevřela jsem pusu a čekala na jeho vyvrcholení. Zayn rychle pochopil. Párkrát si ještě po něm přejel a udělal se mi do pusy a něco skončilo na bradě a hrudníku. ,,Kurva jo" udýchaným hlasem oznámil s úsměvem. Já jako hodná holčička jsem spolkla co jsem měla v puse a zbytek utřela, kapesníky co mi podal Zayn. ,,Kdo by řekl, že tohle nakonec uděláš." zasmál se Zayn a nasazoval si boxerky a kalhoty, které ani nevím kdy si úplně sundal. ,,Tak teď nevím jestli je to pochvala nebo urážka." smála jsem se na oplátku já. ,,Kurva pochvala." zasmál se a vtiskl mi naposled pusu. Natáhla jsem si šaty a trochu se upravila. ,,Opravdu díky za ty kalhotky." ironicky jsem poznamenala jeho směrem. Za mými zády se ozvalo jen nepatrné uchechtnutí. 
Jako první jsem vyšla já ze dveří a chvilku nato Zayn. Nijak se to tu nezměnilo. Všichni chlastali a bavili se. Pomalým vláčným krokem jsem se vydala k baru. Tohle si zaslouží pořádného panáka. Stoupla jsem si za bar a nalila si Jacka, do kterého jsem si přidala dvě kostky ledu. Už jsem se ho chystala vypít. Sklenku jsem měla opřenou o spodní ret, když mě zastavila dosti známá věta. ,,Hm, nevěděl jsem, že si Liam najal barmanku.". Skleničku jsem tedy položila zpět na barový pult a podívala se před sebe. Seděl tam a hleděl na mě s debilním ksichtem. Bradu měl podloženou oběma rukama. ,,Vypadám jako zasraná barmanka?" pozvedla jsem obočí. ,,Ale notak kotě, .." chtěl pokračovat, ale přerušil do křik mé nejlepší kamarádky. ,,Mell, ksakru kde si byla?" křičela a bylo jí úplně jedno, že je ode mě daleko. ,,Jsem zvědavý co jí nato odpovíš." smál se Zayn a otočil se na Em, která se pomalu řítila k nám. ,,Tak rozhodně jí neřeknu, že mě ošukal jeden kokot." utrousila jsem jeho směrem a pomalu se připravovala na výslech od Em. Přišla k baru, o který se opřela a ztěžka dýchala. Nevím kdo z nás dvou teď došukal. Podle jejího dechu bych to tipovala na ní. Smála jsem se jí. ,,Co je?" vyštěkla. ,,Nic" dala jsem ruce do vzduchu na znak, že se vzdávám. ,,Tak kde si sakra byla? Hledala jsem tě." celou si mě prohlédla. ,,Stála jsem celou dobu tady.". Zkusila jsem to na ní, uvidíme zda to zabere. Em jen přivřela oči a šlo na ní vidět, že přemýšlí. ,,Ehm, jestli s můžu zastat. Byla celou dobu se mnou. Tady." poznamenal ten blb vedle nás. Co tu sakra ještě dělá? Proč si to sakra myslím jen v hlavě, proč mu to neřeknu? ,,Co tu vlastně ještě děláš? Říkal si, že na tebe někdo čeká." vraždila jsem ho pohledem alá zmiz už. ,,Však čekám na tebe." poznamenal jako by nic. Em vypískla. ,,Co?" otočila se jeho směrem. ,,Boha klid Emily." smál se Zayn nad obličejem mé kamarádky. ,,Bavili jsme se o tom, že si dáme pár prdů." uvedl Em na správnou míru. Kurva dobře to se mnou jede. Emily je moje kamarádka, ale tohle jí řeknu někdy jindy. ,,Jaký prdy?" nechápala. ,,Trávu, Em." upřesnila jsem a obešla bar. Objala jsem jí zezadu. ,,Můžeš být v klidu, dneska dojdu dom po svých." smála jsem se na ní. Raději mi nato nic neodpověděla. Chtěla, ale nemohla. Jen otevřela a zavřela pusu, několikrát. Než se vymáčkla, Zayn už mě tahal zase pryč od baru. Stihla jsem ještě zachytit Em ruku a tahat jí sebou. Došli jsme na terasu. Teda výhled má teda parádní, to se mu musí nechat. Dorazil za námi Liam. Hned se chopil Emily, která se třepala zimou. Objal jí a vtiskl sladkou pusu do vlasů. Nechápu, té holce je pořád zima i když je venku 30℃. Fajn, teď večer není tolik, ale určitě je víc než 20℃. Je konec jara a ve městě je teplota větší než na venkově, hlavně v přelidněném New Yorku. Musela jsem svůj pohled zaměřit na něco jiného. Jsou tak sladcí spolu. Přeju jim to. Ale fakt už musím odvrátit pohled nebo dostanu cukrovku. Ne, nedívej se na něj! Ne, pryč pohledem i od Zayna.
,,Dá si někdo?" zeptal se Liam a v ruce držel lízátko a cígo. Hah, jak vtipné a trefné. Pomyslela jsem si. ,,Myslíš cígo nebo to druhý?" smál se mu Zayn. ,,Obojí" upřesnil Liam. ,,Chlape, jestli sis nevšiml, tak si tu s Mell vychutnávám jointa." smál se pořád Zayn. V mé hlavě se pořád dokola opakoval jeho smích. Buď tím, že už mě to sere nebo že je to sladký a milý. Kurva začíná na mě jít kocovina a ještě si nato dám trávu. Zasmála jsem se svému přemýšlení a vzala si od Liama lízátko. Rozbalila ho a pomalu dala do pusy. Hezky pomalu. Dívala jsem se při tom nenápadně na Zayna. Vytáhla jsem ho a špičkou jazyka po něm přejela a znovu jsem si ho dala do pusu. Hrála jsem si s ním; jen přesně nevím jestli se Zaynem nebo s lízátkem. Hm spíš s oběma. Vedle mě se ozvalo silné kašlání. ,,Kurva" dusil se Zayn. Smála jsem se a nebyla jsem sama. ,,Vtipný" všechny nás vraždil pohledem. Vzala jsem se od něj joint a pořádně potáhla. Kouř jsem nechala na deset sekund v plicích a poté vyfoukla přímo Zaynovi do obličeje. Znovu jsem si potáhla a tentokrát kouř foukla nahoru. Můj pohled byl, ale pořád na Zaynovi a i on se na mě koukal. 

Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat