-32-

1.3K 36 2
                                    

15+ ! možná i 18+ 

Po chvilce jsem dojeli před známou budovu. Vystoupila jsem z auta a až poté si uvědomila kde bydlí. Víc trapně jsem se už asi cítit nemohla než právě teď. Stála jsem před obrovskou budovou s recepcí a ochrankou, jen s tričku a mini kraťáscích. Zayn pochopil, že se necítím dvakrát příjemně. Obešel auto k zadním dveřím za spolujezdcem. Otevřel je a něco odtud vyndal. Bylo to úhledně poskládané. Nechápavě jsem zvedla obočí. Bez řeči přešel ke mně a obmotal kolem mě deku. Nestačila jsem nic udělat nebo říct a už jsem byla v jeho náruči. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho. Umím chodit, nemusí mě nosit. ,,Nemáš boty a tady je to samý kamínek. Nebudu riskovat úraz. Na hodiny v nemocnici nemám nervy." řekl a šel dovnitř do budovy. Muži před dveřmi poděkoval za otevření dveří a také mu sdělil, že klíče od auto jsou v zapalování. Muž jen kývl na souhlas. Počkal až Zayn se mnou v náručí vejde do vestibulu budovy a poté se rozešel k jeho autu, aby ho přeparkoval.
Byla hluboká noc díky které nikdo nikde nebyl, jen pracovníci ochranky a paní recepční. Paní za pultem se na nás usmívala. Pro mou smůlu to byla ta stejná paní jako když jsem tu byla naposled. Nebo bych spíš měla říct pro mé štěstí? Vážně nevím a ani nechci vědět co si teď o mně myslí. Zayn jí popřál dobrou noc a dál šel se mnou až zastavil u výtahů. Já jí jen věnovala letmý úsměv a hned potom schovala hlavu Zaynovi na hrudník. ,,Už jen chvilku a budeme u mě" zašeptal mi do vlasů. Zastavil u výtahů kde mě opatrně postavil na zem. Jednou rukou mě přidržoval a druhou přivolal výtah. Jeho ruce se mi omotali kolem pasu a víc si mě přitáhl ke svému tělu. Nevím co si o tomhle mám myslet, ale zatraceně se mi to líbí. Chová se ke mně jinak než doposud. Nevím zda si to jen namlouvám nebo je to fakt, ale nikdy předtím se ke mně tak mile nechoval.
Nechci si ho připouštět ještě víc k tělu, jestli to víc jde. Ale myslím si, že jsem do toho víc zamotaná než jsem si myslela. Možná měl Niall pravdu a já se do Malika zabouchla. Jenže si to nechci přiznat. Dá se do někoho zamilovat jen díky sexu? To nemůže být možné. Je fakt, že s tím dotyčným trávíte intimní chvilky, které o obou hodně prozradí, ale nemůžou vás dohnat až k lásce. To v tom případě nemilujete tu osobu ale jeho ptáka ne? Niall říkal, že právě sexem člověk toho druhého pozná nejlíp, ale je to kravina ne? Nebo se šeredně pletu a vy se zamilujete jen do těch jeho čokoládových očí, kterými vás sjíždí pohledem a pokaždé vás sledují. A taky se zabouchnete do toho jak si olizuje rty a do toho jak se zuby kouše do spodního rtu, když na vás kouká. Taky to jak vás drží za stehno, když spolu jedete autem. Máte tak hrozně rády když se spolu můžete popichovat a hádat, protože víte, že je to jen předehra. Máte rády když ... Kurva jsem fakt v prdeli. Jak jsem se mohla zabouchnout do tak arogantního debila? Uvědomuji si vůbec, že šuká mou matku? Kurva když mi lhal. Dělal ze mě úplného debila a já tu teď nad ním slinkám. Zayn je arogantní debil a fakt nevím proč se ke mně chová tak mile. Musím ale uznat, že je tak hrozně cute. Přijdu si jako princezna Fiona, kterou přišel vysvobodit Sherek. Vím krásné srovnání. Ne ale teď fakt vážně. Chová se jak kdyby mě zachránil z hořícího domu nebo něco horšího, když se tak stará. Jenže co od toho očekává? Nemusím hádat dvakrát. Je mi jasné, že bude chtít sex. Nebudu lhát, i já ho chci. Vždycky ho chci. S ním to nabírá úplně jiných obrátek. Není to jen sex, je to SEX. Kdo by kurva nechtěl šukat s takovým chlapem? Bohem sexu. Ok to možná trochu přeháním, ale je nejlepší co jsem zatím měla. A že jsem jich pár měla. Za co by se holka chlubit neměla, já vím, ale... Nemůžu si pomoct. Vždycky když jsme spolu mě to k němu táhne. Je mezi námi sexuální napětí, které musí jít snad i vidět. Chovám se jako debil. Prvně ho od sebe odháním, pak si to spolu rozdáme, pak se zase něco semele a my skončíme v posteli. Chovám se jako puberťačka. Ne moje milá, chováš se jako holka, která konečně našla chlapa co jí to umí pořádně udělat. Ozval se můj malý ďáblík na rameni.
Protřepala jsem hlavou, abych takové myšlenky zahnala bokem. ,,Je ti zima?" zeptal se Zayn. ,,Uhm, už je to lepší." usmála jsem. Až pak mi došlo, že to nemohl vidět, protože stojím zády k němu. ,,Děkuji" špitla jsem po chvilce. ,,Za co?" zachraptěl mi do ucha. Na celém těle mi vyskočila husí kůže. Bože ten jeho hlas miluju. ,,Za to, že si mě přijel zachránit." řekla jsem a konečně se na něj otočila. Koukala jsem mu přímo do očí, jako on mě. Musela jsem mít mírně zakloněnou hlavu, protože je skoro o hlavu vyšší než já. Ozvalo se cinknutí výtahu, který k nám právě dojel. ,,Rád vstávám uprostřed spánku a jezdím jako hovado přes celé město, ..." mluvil a přitom mě pomalu posouval do výtahu. ,,... abych jezdil zachránit holky, co jsou skoro nahé zaseklé na požárním schodišti." opřel mě o stěnu výtahu a jednou rukou zabloudil pod deku, do které jsem byla zabalená jako tortilla. Druhou ruku mi opřel vedle hlavy. Zadrhl se mi dech. Prvně jsem se podívala na ruku vedle své hlavy a poté pohled zabodla na jeho ruku pod dekou. ,,Hezky v klidu si stojí  opřené o zábradlí s cigaretou a koukají na mě dolů. Třepou se zimou, ale neudělají nic proto, aby se dostaly do tepla." mluví a přitom mi jezdí po těle. Celou dobu mám upřený pohled na jeho ruku. Udělá jeden miniaturní krok, čímž se natlačí víc na mé tělo. Rukou si mě k sobě ještě víc přitáhne. Nadechovala jsem se k argumentu, ale Zayn byl rychlejší.  ,,A pak čekají až mi můžou skočit do náruče" dořekne. Jeho druhou ruku mi opatrně položí na bradu a ještě pomaleji mi zvedne hlavu, abych se mu podívala do očí. ,,Nemusel jsi jezdit" šeptnu. Nevím proč šeptám, ale mám pocit, že je to lepší. ,,Kdybych nechtěl tak nejezdím." řekl mi těsně u rtů. Je mi úplně jasné, že ví jak na mě působí. To má nějakou novou svádějící techniku nebo co? Můžu říct, že zatím působí dokonale. Celé tělo se mi chvěje vzrušením. Tak hrozně ho chci. Chci ho cítit na svém těle, na svých rtech i v sobě. Chci ochutnat jeho polibky. Vím, že jsem ještě před nějakou chvilkou měla úplně jiné argumenty, ale to jsem nevěděla, že se stane to co se stane. Taky jsem vůbec netušila, že za mnou dojede. A už vůbec jsem netušila, že bude mít takový sexy křaplák, rozcuchané vlasy a to neoholené delší strniště. ,,Takže nás bylo víc které si zachraňoval?" rejpla jsem si do něj. ,,Ne kotě, ty jsi první a doufám, že i poslední." zazubil se. Nad ničím jsem nepřemýšlela a prostě na něj skočila. Ruce mi vystřelili k jeho krku, za který jsem se mu obmotala a víc si ho k sobě přitáhla. Rty se přitiskla na ty jeho. Zayn se zasmál do polibku, ale hned spolupracoval. Ruce zabloudil na můj zadeček, za který mě pevně chytl a vyzvedl mě do vzduchu. Deka mi spadla a jen díky zaynovým rukám mu na nich zůstala viset. Vášnivě jsme se líbali, když výtah cink ve správném patře. Zayn zamručel a odtáhl se. Se mnou kolem pasu vyšel z výtahu a šel ke dveřím od jeho bytu. U dveří mě postavil na zem, protože nemohl ze zadní kapsy vytáhnou klíče.
Jen co se za námi zavřely dveře, Zayn mě na ně přitiskl, tak jako na mé rty. ,,Kurva" zavrčel a vrátil se k mým rtům. ,,Co?" zavzdychala jsem mu do rtů. Jeho ruce bloudily po mém těle. ,,Ani nevíš jak kurevsky tě chci" řekl mi také do rtů, do kterých se následně zakousl. ,,Jsem na tom stejně" odpověděla jsem mu během polibkami. ,,To je kurva dobře, kotě" řekl a zakousl se mi do spodního rtu. Ach bože, to byl startovný signál. V mém těle bouchla obrovská bomba, díky které jsem byla ještě víc v oné náladě. Chytla jsem ho za rozcuchané vlasy a silně za ně zatahala. Tím se ode mě odtáhl a koukal na mě svýma nádhernýma očima. Zběsile se nám oběma zvedal hrudník. Navzájem jsme si hleděli do očí a snažili se uklidnit dech. Obklopovala nás tma, díky které nebylo vidět. Postavu přede mnou jsem rozeznala moc dobře. I v té tmě jsem na něj viděla dokonale. Ruce z jeho vlasů jsem mu položila na ramena. Jeho ruce pořád bloudily po mém těle až se zastavil na zadečku, za který mě chytil a vysadil si mě kolem pasu. Opět. Hned jsem mu obmotala nohy kolem boků. Zayn na nic nečekal a rozešel se se mnou dál do bytu ,,Nějak často jsem kolem pasu." zasmála jsem se. ,,Miluju tě tam mít." odpověděl mi a když jsem to nejmíň čekala, shodil mě do měkké postele. Zapištěla jsem. ,,Ticho bejby. Sousedy budeš budit až za chvilku." řekl. Pořád stál u kraje postele. ,,Hmm" zamručela jsem spokojeně, protože se mi naskytl pohled na to jak si vysvléká bomber a hned za ním letělo i tričko. Zapřela jsem se rukama o matraci a posunula se výš, abych na něj měla lepší výhled. Zayn se naklonil a chytl mě za kotníky, kterými si mě k sobě přisunul. Znovu jsem zapištěla, tentokrát tišeji. Zayn zahákl své dlouhé prsty za pas kraťásků, které stáhl společně s kalhotkami. Zahodil to hned vedle sebe. Nestačila jsem se ani nedechnout a už byla jeho hlava zabořená mezi mými koleny. Začal si polibky budovat cestu k mému nejcitlivějšímu místečku. Začal od kolene a postupoval níž, jenže se schválně vyhýbal onu místu. Zaškemrala jsem, na což mi odpověděl jen tím, že se ještě víc od místa oddálil. Zaklonila jsem hlavu a frustrovaně nahlas vydechla. Nestačila jsem se nedechnout, zadrhl se mi dech. Nečekala jsem to, protože mi zasypával polibky koleno. Na mém citlivém místě se ocitla jeho ruce, která dělala malé kroužky. Prohla jsem se v zádech a zavzdychala. Zayn se uchechtl. Svou rukou mě nepřestával provokovat, zatímco se svým tělem přemístil nade mě. Své rty přitiskl na mé. Dal mi jen letmý polibek, po kterém se odtáhl a pozoroval mě při tom, jak mě dělal rukou. ,,Na tenhle pohled bych mohl koukat pořád" řekne mi do tváře. Já se nemůžu na slova a jen mu zavrním nazpět. Jednou rukou se chytnu deky, kterou silně stisknu v pěsti a druhou si ho přitáhnu za krk k sobě. Nečekal to. Přestal se svou činností a zhroutil se na mé malinké tělo pod ním. Přetočila jsem nás, takže jsem na něm seděla obkročmo. Užívala jsem si tuto pozici. Rukou jsem mu jezdila po potetované hrudi a párkrát mu nehtem zvýraznila některé jeho tetování. Zatímco s jednou jsem si hrála na hrudi, tou druhou jsem mu sjela k lemu riflí. Provokativně jsem mu stiskla chloubu přes tlustou látku rifloviny. Skousla jsem si spodní ret. Ten pohled na něj pode mnou je k nezaplacení. Mohla bych tak být pořád a nikdy bych se dostatečně nenabažila. Teď už obě ruce jsem přemístila na jeho knoflík, který jsem rozepla a hned potom i zip. Slezla jsem z něj dolů, abych mu mohla sundat rifle i s boxerkami, které jsem zahodila za sebe. Vzala jsem do ruky jeho tvrdou chloubu a párkrát po ní přejela. Naklonila jsem se, olízla si rty a vzala jí do pusy. Napoprvé jsem si strčila jen žalud do pusy a zase ho dala ven. Volnou rukou jsem si hodila vlasy na stranu, aby mi nepadaly do obličeje. Zase jsem se z ohnula a dala si ho protentokrát celého do pusy. Vlasy mi spadly do obličeje, ale než jsem stačila zvednout ruku, abych je upravila, už mi je držel Zayn. Omotal si je kolem své ruky jako provaz. To mě ještě víc rozvášnilo. Pomocí vlasů si určoval své tempo a k tomu si pomáhal nadzvedáváním pánve. V uších mě lechtalo jeho tiché vzdychání, tak jako na duši. Pořád jsem si opakovala, že tenhle stav mu dělám jen já. Byla jsem na sebe pyšná. Rty jsem měla až u jeho kořene, když mě Zayn začal uspokojovat jeho druhou rukou. I když jsem už tak nemohla dýchat, tohle mi to ještě zhoršilo. Moje tělo ho chtělo víc a víc. Vyndala jsem ho z pusy a zavzdychala. Bylo těžké skloubit kouření jeho velkého ptáka s tím jak mi dělal dobře. Ale i tak jsem si to nesmírně užívala. Začalo mu v něm cukat a tak jsem zrychlila na tempu. I já jsem se blížila ke svému vytouženému vrcholu. Měla jsem ho celého v puse, když do mě Zayn strčil naráz dva prsty. To byla poslední kapka, k mému vrcholu. A jak jsem poznala tak i k jeho. Udělal se mi do pusy. To málo co mi z jeho orgasmu zbylo v puse jsem spolkla. Zbytek mi vytekl z pusy ven. Pomalu jsem si jeho chloubu vyndala z pusy, zavřela oči a užívala si doznívající orgasmus. Mrskla jsem sebou do postele a zhluboka dýchala. ,,No ty vole" vydechl Zayn. ,,Hmm" odpověděla jsem mu. Chvilku jsme tak vedle sebe leželi, než jsem se zvedla do kleče. Začala jsem mu ho honit. Byl ještě tvrdý, ale nemohla jsem dovolit, aby opustil svou nadrženou náladu. Ještě párkrát jsem po něm přejela než jsem si na Zayna sedla obkročmo a jeho kamaáda namířila přesně na ono místo. Pomalu jsem sjížděla po jeho kamarádovi dolů. Sama jsem cítila jak jsem úzká. Zavzdychala jsem hlasitěji než jsem chtěla. Sousedé, omlouvám se. ,,Bože, seš tak kurevsky úzká" vzdychal Zayn. ,,Já vím" odvětila jsem mu nazpět. Pomalu jsem se zase nazvedla a zase sjela dolů. Zayn mě chytl za lem trička, které jsem měla pořád na sobě a vysvobodil mě z něj ven. Rozepnul podprsenku a tím docílil toho, že jsem se nad ním pohupovala nahá. Naklonila jsem se k němu, abych mu mohla dát pusu. Začala menší válka jazyků, do které jsem oba vzdychali z toho jak jsem se na jeho péru nazvedávala. Zayn měl položené ruce na mých bocích, kterými mi pomáhal udržovat tempo. Trochu jsem se zvedla a zapřela se rukama o čelo postele. Pořádně jsem na něm skákala a vzdychala jako smyslů zbavená. Tohle je poprvé, kdy máme tuto pozici a mě se zatraceně líbí. Líbí se mi nás vést, tak jako se mi líbí dívat se na jeho obličej. Je to vůbec poprvé co mi náš sex přijde až tak intimní. Vždy to byla jen rychlovka s menší předehrou, ale teď? Teď je to opravdové. 


Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat