Při našem příchodu byla party už pěkně rozjetá. Nečekala jsem, že tu bude půlka města. Lidí jako svině. Neznala jsem ani jednoho človíčka, kromě Em, která stála vedle mě. Otočila jsem se na ní, ona nikde. Ztratila se mi mezi davem lidí. Nevadí, alespoň mám chvilku jen pro sebe a pro ... Pane bože ten kluk má fakt bar uprostřed obejváku. Em nelhala. Musela jsem se začít sama pro sebe smát. Vtipný, že tu jsem, protože ani za boha nevím kdo to pořádá a ani nevím jak vypadá. Em mi o něm sice celou cestu povídala, ale co na tom, když jsem poslouchala jen jedním uchem. Rvala jsem se davem lidí víc do domu až jsem konečně dorazila na místo kam jsem měla namířeno. Bar. Stoupla jsem si něj a začala míchat drink.
Vodka, redbull, kola a Havana.
„Hmm, nevěděl jsem, že si Liam najal barmanku."
Zvedla jsem pohled od mého drinku, abych viděla na dotyčného. Snědší kluk s havraními vyčesanými hlasy nahoru, celý v černém. Na těle mu šlo vidět několik tetování.
„Vypadám jako zasraná barmanka?" řekla jsem se zvednutým obočím a s pobavením v hlase.
„Vypadáš jako holka co se mnou dneska půjde domů" olízl si spodní ret.
Uchechtla jsem se „Někdo si až moc věří. Sni dál" poslala jsem mu vzdušnou pusu.
„Ale kotě, neříkej že by si nešla"
„Máš pravdu, nešla" smála jsem se. On si jen sedl k baru a pozoroval mě.
„Když už tam stojíš, nechceš mi taky udělat drink? Poprosil bych něco tvrdšího"
„Tvrdšího? Nechceš si vykouřit když si nadržené prase a zkoušíš to tu?"
„A nechceš mi to udělat ty?" mrkl. Málem jsem na něj vyprskla pití. Kurva sebevědomej.
„Jasně. Celá žhavá" protočila jsem panenkama.
„Jak se jmenuješ puso?" kývl hlavou.
„Do toho ti nic není" opřela jsem se o bar a naklonila se k němu blíž.
„Taky pravda, šukat tě můžu i bez jména" Na sucho jsem polkla. Tohle jsem nečekala.
„Červenáš se" smál se mi.
„To dělá alkohol. Dlouho jsem nepila. Nefandi si, kvůli tobě to rozhodně není." uškrnula jsem se na něj.
„Nefandím"
„Jen aby" zabrblala jsem si pod nos. „Co si teda dáš?"
„Whisky"
Napila jsem plný panák a když jsem mu ho podávala, tak podotkl kde mám já. Koulila jsem oči, ale také si jednoho nalila. Trochu jsem to přepískla. Nalila jsem víc než je zdrávo a on jako správný gentleman mi ho nechal. Přiťukli jsme si a já musela přivřít oči. Nehorázně to v krku pálilo.
„Tak co kočičko, už mi řekneš jak se jmenuješ?" zašeptal mi blízko tváře. Lekla jsem se. Celou dobu byl přede mnou a najednou.
Otočila jsem se k němu čelem. „Do toho ti pořád nic není" uculila jsem se. Otočila jsem se zpět k baru a položila jsem tam skleničku od panáka. On využil příležitosti a položil mi ruce na boky a přitiskl si mé tělo na jeho. Než jsem stačila něco říct nebo udělat, slyšela jsem Em jak všude křičí.„Mell?"
ČTEŠ
Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔
أدب الهواةArogance, pýcha, touha ... ať už po druhém či po získání majetku. Hlavní roli zde hraje i vášnivý sex, který se neměl stát. Zapříčinil potíže, které se špatně vysvětlují a ještě hůře napravují. Jak dopadne příběh, ve kterém jsou všechny osoby propoj...