Z pohledu Melissy
,,Zítra tě vyzvednu kotě" loučil se se mnou Zayn v autě. Naklonil se, aby mě mohl políbit jenže já ucukla. Rozhlédla jsem se z okýnka, zda neuvidím známou tvář. Stáli jsme zaparkovaní s SUV před našim domem. Nebudu riskovat, že mě někdo uvidí a vyzvoní každému tuto ohromnou novinu. Bohatě stačí, že to ví otec. ,,Ser na všechny." přerušil mé pozorovaní okolí Zee hladíc mě po odhaleném stehně. Pořád jsem byla jen v kraťasech a tričku, které mám na spaní. Zayn trval na tom, že jsi půjčím jeho svetr. Protestovala jsem, ale změnila jsem názor když do jeho ložnice začal proudit šeredně studený vzduch. Teď jsem za něj nesmírně ráda. Myslím ten svetr a ne ... Nic nechápe to být ano. .... Samozřejmě, že jsem ráda i za Zayna. Sakra! Je to ohromný kokot, ale miluju ho. Což mě přivádí k myšlence, že jsem mu nic neřekla a nemám v plánu mu to říkat. Nebudeme si tu hrát na city, které překáží v téhle velké hře a nechutné přetvářce. Já si můžu cítit co chci ke komu chci. Pak už je jen na dotyčném zda to zjistí či ne a zda se ke mně přidá nebo odhodí jako kus starého špinavého hadru. Ptáte se co se stalo hned poté co otec odešel? Po jeho odchodu jsem si vyřešili záležitost se zahozenou cigaretou z balkonu ....pak jsme si to rozdali. Zase! Drsně to začalo a skončilo příjemným mazlením, které jak se zdálo bylo pro nás pro oba novou zkušeností. Tentokrát nešlo jen vášnivý a tvrdý sex. Tentokrát to byla pomalá souhra plná vášnivých doteků a sledování pocitů toho druhého. Nemáme mezi sebou jen sexuální vztah. Rozhodně je v tom něco víc, co mě těší a také nehorázně děsí. Nevím na čem u něj jsem a s čím můžu nebo nemůžu počítat, ale v podstatě mi to nevadí. Nechci se dozvědět, že mě třeba miluje ... Pak by bylo všechno špatně. Nechci nikomu ublížit, ale není jiného řešení. Musím to udělat.
,,Tobě se to řekne" poznamenala jsem a hleděla na chlápka, který stál na chodníku hned proti mně. Opíral se o zeď domu a nespouštěl ze mě oči. Byl divný. Někoho mi hrozně připomínal, ale nevěděla jsem kam ho zařadit. Jeho až moc světlá barva pleti, elegantně-sportovní outfit, brýle a blond hlasy. Přimhouřila jsem oči a také ho sledovala, což jej mírně přivádělo do rozpaků. Chtěla jsem o něm říct Zaynovi, ale než jsem se vůbec stihla nadechnout se neznámí pozorovatel odlepil od zdi. S kroutící hlavou odešel pryč. Otočila jsem se na Zayn, který měl hlavu jen kousek od mé. ,,Pa" odpověděla jsem mu a dala rychlou pusu. Odtáhla jsem se a už se natahovala pro mobil, který byl stále schovaný v přihrádce u dveří. Zayn byl mou letmou pusou překvapen. Ve špatném slova smyslu. Nelíbil se mu jen rychlý polibek. Chtěl víc. Proto mě chytl za bradu a otočil si mě obličejem k sobě. Natiskl se na mé rty, které hladově líbal. S úsměvem na rtech jsem s ním začala spolupracovat. Líbila se mi takhle jeho stránka. Majetnický parchant, který mi pomotal hlavu a já toho budu později litovat. Ruce jsem mu položila na krk, za který jsem si ho k sobě víc přitáhla. On měl jednu ruku na mé tváři a druhou mi položil na teleno hlavy. Prsty mi zajel do rozpuštěných vlasů, ve kterých vískal. Vím neměla bych se s ním pouštět do ničeho vážnějšího, ale nemůžu si pomoct. Je pro mě jako droga, kterou když nemáte, máte hrozný absťák.
Odtáhla jsem se od Zayna. Musela jsem. Ne že bych úmyslně chtěla, ale je čas čelit jinému zlu než je Zayn Malik. Pohladilo ho po tváři a otočila se ke dveřím, ze kterých jsem vzala mobil a vystoupila z auta bez dalších zbytečných slov. Zabouchla jsem dveře a vydala se k našemu domu. Dnes mám opravdu šťastný den. Zrovna z bytu vycházela sousedka, jenže si mě nevšimla a dolní dveře mi zavřela před nosem. Povzdechla jsem si. ,,Jee promiň Melissko. Neviděla jsem tě." usmála se na mě. Otočila se ke dveřím, které mi odemkla. ,,Moc děkuji paní Hyde. Jste můj dnešní zachránce." poděkovala jsem jí. ,,Jaktotak?" naklonila hlavu mírně do strany s mírným úsměvem. ,,Zapomněla jsem si klíče doma. Doufám, že je matka doma." protočila jsem očima, když jsem vyslovila matku. ,,Neboj děvče. Doma rozhodně je." její hlas se změnil z veselého na naštvaný. ,,Jak víte?" zprvu jsem nechápala. ,,Bouchání čela postele jsem poslouchala celou noc a i teď před chvilkou." kroutila nevěřícně hlavou. Vypískla jsem překvapením. ,,Moc se Vám omlouvám". ,,Ty nemáš za co holčičko. Upaluj domů nebo zmrzneš" pohladila mě po rameni a více otevřela vchodové dveře. Přikývla jsem jí s úsměvem a s poděkováním zmizela na chodbu v domě. Kdo je kurva u nás doma, když jsem celou noc strávila se Zaynem já? Že by matky bokovka, o které jsem slyšela když telefonovala? Hmm, jdeme to zjistit. Štrádovala jsem po schodech do našeho patra s vážným výrazem. Přemýšlela jsem co řeknu matce, ale nakonec jsem dala na sílu okamžiku. Nebudu se připravovat sáhodlouhé monology, když ani nevím jak bude matka reagovat.
,,Kde si byla?" vyprskla na mě matka hned poté co mi otevřela vchodové dveře. Neodpověděla jsem. Sjela jsem jí pohledem. Rozcuchané vlasy, rozmazaný včerejší make-up a na sobě jen tenký župan. Chtěla jsem vejít dovnitř bytu, ale zastavila mě její ruka. Položila jí na protější rám ode dveří a myslela si, že mě tím zastaví. Omyl. Mírně jsem se skrčila a prošla jí pod nataženou rukou. ,,Já na tebe mluvím Melisso." zvýšila hlas za mými zády. ,,No a?" otočila jsem se na ní. Stála jsem v obýváku a koukala na ní se založenýma rukama na prsou. Ona mi byla celou dobu v patách, takže stála jen kousínek ode mě. ,,Kdes byla?" zopakovala svou otázku. ,,Jak sis všimla, doma rozhodně ne" rozhodila jsem rukama, které jsem poté nechala podél těla. Hrála jsem nasranou, i když ve skutečnosti pravda byla jiná. ,,Vtipná" sarkasticky se uchechtla. Nezapomněla u toho protočit panenkami. ,,Naposled se tě ptám kdes byla." zatnula zuby. ,,U Emily" odpověděla jsem jí bez menší pauzy. Ani jsem nad svou odpovědí nepřemýšlela. Nedělalo mi problém matce zalhat přímo do očí. Udělala jsem to už několikrát. Chlubit bych se tím neměla, vím, ale u nás v rodině to jinak nejde jak můžete sami vidět. Ale dobrá rada pro vás všechny .. rodičům se nelže, jen se někdy pravda neříká celá. Toť vše.
Výmluva na Emily byla vždy, když jsem nedošla po rušné noci dom. Matce to tak pokaždé stačilo. Emily neměla v lásce, ale alespoň si myslela, že nedělám nic neslušného. Hodná holčička forever. Možná byla klidná z jiného důvodu. Měla prázdný byt nebo taky to, že Em otec je sexy hasič. Matce dělalo dobře, když mě k nim mohla přijet vyzvednout. Nikdy nedostanu z hlavy její pokusy o flirtování s ním. Je rozvedený, tak jako tři čtvrtě NY. Jenže on na rozdíl od naší rodiny neutekl jako srab. Em zemřela mamka, když byla malá a její otec si po dlouhé době našel ženu, kterou si vzal. Opustila ho, kvůli jeho práci, ve které byl více než doma s ní.
,,Opravdu?" nadzvedla matka obočí. Dala si ruce v bok a koukala na mě. Své zesláblé nohy jsem přiměla k pohybu. Zesláblé? Čemu se sakra divíte? Měla jsem víc orgasmů za uplynulou noc než za celý svůj dosavadní sexuální život. Mé tělo potřebuje odpočinek. Hoodně odpočinku. Vidím to na nudnou konverzaci s matkou. Poté bude následovat koupel a vrchol večera bude postel a spánek. Ráno vstávám o půl 6, abych se stihla nachystat než dorazí Zayn. Slíbil mi, že mě vyzvednu na můj oficiálně první den u nich ve firmě. Joo, přijdu do firmy za šéfovou prdelí. Budu si připadat jako jeho kurva. Což vlastně ve skutečnosti i jsem ne? Nebo se pletu?
Mírně jsem potřásla hlavou, abych zahnala myšlenky a šla do kuchyně. Měla jsem žízeň. ,,Ano opravdu" odpověděla jsem matce. Ze skříňky naproti mé hlavě jsem vytáhla skleničku, do které jsem napustila studenou vodu. Sklenice se hned orosila. ,,To je divný. Emily tu dneska byla. Jaksi si zapomněla, že jste na dnešek byly domluvené na nákupech a pomluvách. Bohužel nebyla jsi doma a mobil také ignoruješ.". Matka měla obočí ještě výš než před chvíli. ,,No jo, vidíš" pokývala jsem hlavou na souhlas. Piče, co teď? Prolétlo mi hlavou. ,,Takže?" matka se opřela o dveře od kuchyně. ,,Byla jsem s kamarádem" protočila jsem oči a raději se napila. Doufala jsem, že jí má odpověď bude stačit, ale co řekla mě hodně zaskočilo. Doslova zaskočilo. Právě jsem pila a zaskočila mi voda, kterou jsem polykala. Začala jsem se dusit. Matka rychle přiběhla a praštila mě do zad, aby mi alespoň trochu pomohla. ,,Seš blbá?" ptala se zděšeně. Já jen kuckala, abych všechnu vodu dostala ven z plic. ,,Cos to řekla?" zeptala jsem se jí nevěřícně, když jsem byla v pořádku. Zhluboka se nadechla než mi odpověděla s kamennou tváří. ,,Kamaráda?" zvědavě vypravila. ,,Ano kamaráda." odmlčela jsem se. ,,Co si k tomu ještě řekla?" ,,Jestli byl ten kamarád dobrej." ,,Jak dobrej?" nechápala jsem, i když jsem asi trochu tušila na co naráží. ,,No zda byl dobrej, když si kvůli němu zdrhla z domu a nic mi neřekla." pokynula rameny. ,,Ehm, myslím, že do toho ti nic není". postavila jsem sklenici na stůl. Udělalo to silnější zvuk než jsem chtěla. ,,Myslím, že mi je do toho hodně." zkřížila si ruce na prsou. ,,Hm, ale máš smůlu." řekla jsem a chtěla odejít z místnosti. Zkřížila mi cestu. ,,Uhneš?" optala jsem se. Jen pokroutila hlavou na nesouhlas. Povzdechla jsem si. ,,Co teda chceš?" vrčela jsem. Neměla jsem na žádné dohady náladu. ,,Jakej byl?" zopakovala. ,,Boha! Proč bych ti měla vyprávět jaký byl v posteli? Je to nechutný!" svraštila jsem obočí a rozhodila rukama do prostoru. ,,Stejně nechutný jako když si to rozdal se mnou a pak šel šukat tebe?" řekla matka s kamennou tváři. Nepřestávala mi koukat do očí. Ani jednou mezi tím nemrkla. ,,Cože?" vykulila jsem oči a hleděla na ní s otevřenou pusou. ,,Slyšela jsi moc dobře". ,,Kamarád se asi jmenuje Zed nebo tak nějak." řekla a mnula si bradu. Dělala, že přemýšlí. Dávno jsem věděla, že je pozdě na nějaké hraní na neviňátko. ,,Ne Zed ne, hmm jo už to mám" vítězně vyjekla. ,,Zayn co?" uchechtla se. Má brada padla ještě níž. Srdce tlouklo jako splašené. Infarkt? Teď by se hodil. Nastalo hromové ticho. Právě teď byste slyšeli spadnout špendlík. Uchechtla jsem se ,,Jak si na to přišla?" snažila jsem se zamaskovat své překvapení, které asi zamaskovat nijak nejde. Snažila jsem se spíš skrýt pravdu, kterou se neměla dozvědět. Alespoň ne teď a tady. I když ... Co by se asi stalo, kdyby se matka dozvěděla o otcovu podvodu? Pravdu o nechutném debilovi, který s ní žil a miloval jí a najednou jí chce sebrat i to málo co jí věnoval. Zajímala by mě její reakce na úžasný plán 3 debilů.
,,Nedělej ze mě debila." zkřížila ruce na prsou. ,,Já.." začala jsem, ale nevěděla jak odpovědět. Vykolejila mě. Nečekala jsem takovou odpověď. Nebyla jsem připravená. ,,Nedělej tu ze mě krávu. Vím, že se s ním scházíš. Taky vím, že spolu šukáte." pořád se mi koukala zpříma do očí. Čekala jsem, že v nich uvidím zlost, naštvání, zklamání ... ale nic z toho tam nebylo. Viděla jsem v nich pobavení. ,,Mami!" projevil se můj hrubý hlas. Snažila jsem se to zahrát do autu. ,,Je to snad tvůj kluk. Proč bych s ním něco měla já?" odpověděla jsem jí s hraným nechápavým obličejem. Nezapomněla jsem do své přetvářky přihrát i krapet zklamání. Přece jen jsem zklamaná z toho co řekla a co si o mě myslí. Hah, fake. ,,Vyjebává s náma oběma co zlato?" uchechtla se protentokrát matka. ,,Jak to myslíš?" nechápala jsem. ,,Nejsem blbá dítě, jak si o mně všichni myslíte." kroutila nevěřícně hlavou. ,,Pořád nechápu". ,,Slyšela jsem vás spolu. Tenkrát v noci." doplnila. Tím mě opravdu posadila na prdel. Doslova. Couvla jsem a sedla na židli u jídelního stolu. ,,Mami" vydechla jsem nevěřícně. Nevěděla jsem co říct či udělat. Tohle je naprosto trapná situace.
Celá tato situace je divná. Proč už nemám dávno červenou tvář od facky? Proč je matka tak klidná? Proč se tomu ještě směje? ,,Obě jsme krávy." promluvila do ticha matka, stojíc stále ve dveřích od kuchyně. ,,Proč seš tak klidná?". ,,Proč bych neměla?" ,,Asi proto, že ti šukám kluka?" nadzvedla jsem obočí a litovala vyslovených slov. ,,Promiň" hlesla jsem. ,,Mám ti to mít za zlé? Seš mladá a nevybouřená." pokrčila rameny a šla si sednou za mnou ke stolu. Nevěděla jsem co na to odpovědět. Věděla jsem, že někdy tahle situace nastane. Bohužel jsem nečekala, že se stane tak rychle. Tenhle den je celý divný. Nejdřív otec a teď matka. On je den rodičů nebo co?
ČTEŠ
Mommy's girl [Zayn] (CZ) ✔
Hayran KurguArogance, pýcha, touha ... ať už po druhém či po získání majetku. Hlavní roli zde hraje i vášnivý sex, který se neměl stát. Zapříčinil potíže, které se špatně vysvětlují a ještě hůře napravují. Jak dopadne příběh, ve kterém jsou všechny osoby propoj...